Wat op plak/strijklabels zetten?


#1

Hallo mama’s

Dion gaat bijna naar school en ik wil alvast plak en instrijk labels bestellen maar wat hebben jullie er op staan?
NAAM > logisch
achternaam ???> weet niet of er veel jongetjes met de naam Dion op school zitten
telefoonnummer (mobiel van mij) > is dat nodig/handig ???

Wat hebben jullie op de labels laten drukken?

Groetjes

[img]http://lb3m.lilypie.com/my9gp1.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” />


#2

Ik.heb gewoon met stift zijn naam op zijn tas en pantoffels en jas staan.

Liefs Michelle


#3

Ik.heb gewoon met stift zijn naam op zijn tas en pantoffels en jas staan.

Liefs Michelle


#4

Ik heb geen labels in dingen gezet…
Waar zou je die in willen zetten?

Seth heeft een broodtrommel en beker met zijn naam erop.
Verder staat zijn naam op zijn tas en in zijn jas en in zijn gymschoenen.
Volgens mij is er verder geen ander kind op deze school die Seth heet.

Liefs, Anne


#5

Ik heb voor beide stickers laten drukken via labelfriends
Voor-en achternaam erop gezet, inderdaad voor het geval er meerdere kinderen zijn met dezelfde voornaam. Volgens mij was dat ook de enigste ruimte om de stickers en kon ik er geen telefoonnummer meer bij plaatsen, maar dat zou van mij ook niet hoeven.
Je kan wel een kleurtje kiezen en een leuk plaatje om er een vrolijke of stoere sticker van te maken. Ik gebruik ze voor op flesjes, speentjes, voedingspotjes etc, spul wat mee moet naar de creche, maar ze plakken ook prima voor in een boekje, op een plastic/melamine beker, broodtrommel etc etc.

Ik heb geen strijklabels genomen, in de meeste jasjes zit wel een vlak waar je de naam van je kind op kan schrijven, of anders op een van de labels. En zonder al die strijklabels kan je kleertjes ook nog weer eens doorgeven aan vrienden of verkopen o.i.d.

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#6

Ik ga er eigenlijk al een poosje van uit dat de kinderen hun eigen jas herkennen. Zolang ik ze niet bij de standaard winkels koop, heb ik nog nooit gezien dat er iemand was die dezelfde had.

Groetjes Manderijn.


#7

Ik bestel dan alleen maar de plaklabels die ook in de vaat kunnen voor op de broodtrommel en beker en fruitbakje.
Idd. wat jullie zeggen strijlabels zijn overbodig, ik plak wel een Leukoplastpleister in zijn jas met zijn naam erop voorals hij hem ergens heeft laten slingeren op school.
En aan zijn tas een sleutelhanger met zijn naam ofzo.
Bedankt voor de reactie’s
groetjes

[img]http://lb3m.lilypie.com/my9gp1.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” />


#8

Strijklabels kun je zijn hele leven gebruiken Wij hebben ze hier liggen met voor- en achternaam en kunnen ze ooit met schoolkamp ook gebruiken door ze bijv. op de binnenkant van zijn slaapzak, op zijn handdoeken etc te strijken Ik ben er erg blij mee!


#9

Ik zet bijna nooit ergens een naam op. Op school en het kdv hebben ze hun eigen kapstok en luizencape. Als ze gaan eten nemen ze hun tas mee in de klas en leggen ze hem onder hun stoel. Als we op vakantie gaan zet ik opbepalde dingen wel hun naam want op het strand of bij het zwembad ben je zo je spullen kwijt.


#10

Hier op school hebben ze bij de deur van de klas twee bakken staan, in de ene moet zijn beker en fruit/tussendoortje en in de andere drinken en zijn broodtrommel voor als hij overblijft, dus dat is wel van belang dat zijn naam erop staat anders zit hij misschien wel de lunch van een ander op te eten als ze dezelfde trommel hebben.

Freubeltje, is er een manier om die strijklabels ook weer te verwijderen?

[img]http://lb3m.lilypie.com/my9gp1.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” />


#11

Ik sprak gister een vriendin en haar zoontje gaat sinds kort naar school en zij heeft ook strijklabels m.n voor in zijn muts, sjaal en handschoenen want dat slingert regelmatig over de gangen en zo raakt het minder snel kwijt … tja daar zit wat in.

[img]http://lb3m.lilypie.com/my9gp1.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” />