Wat nu weer?

't is een hele tijd geleden dat ik hier weer op ben geweest schaam,schaam
Ik heb een drukke tijd achter de rug, Nath zn operatie met de amandelen en buisjes, bezig met werk zoeken, kinderopvang regelen etc etc.

Maar goed, het leek na de operatie van de amandelen een heel stuk beter te gaan met Nath. Tot zover geen koorts gehad, alleen 1x verkouden geweest, opzich niet zo gek met dit wisselende weer.
Maar ik schrok me vanmiddag dood, ik had hem op bed gelegd, en na een uur even wezen kijken, en hij lag nog als een roosje te slapen
Maar nog geen 10 minuten later, hoorde ik hem krijsen en krijsen dat ik naar hem toe ben gegaan om hem te troosten.
Hij werd maar niet rustig, en voelde onwijs warm aan terwijl daarvoor niks aan de hand was behalve dat ik hem al wel wat sloom vond, en grauw in het gezicht, maar hij speelde wel gewoon dus niks aan de hand.
Uiteindelijk tot hij een beetje rustig was, even een schone luier gegeven en getempt, en mijn gevoel had gelijk, hij had bijna 40gr koorts.
En dat opeens, zonder symptomen…
De hele middag heeft hij tegen me aan gehangen, amper wat gegeten, pcm werkte wel iets maar merkte alsnog niet veel verschil, en om half 7 heb ik hem weer bloedheet op bed gelegd.
Hij is tot nu toe gewoon rustig en slaapt gewoon, maar ik vind dit wel erg vreemd.
Als het morgen nog zo is, dan bel ik gewoon eerst de ha en daarna de kinderarts nog een keer, om toch maar verdere onderzoeken te laten doen. Wil nu toch wel weten wat er aan de hand is met mn ventje.
Hoop niet dat het verhaal weer van voor af aan begint…

Nathanael is van 10-06-09

Zostraks werd mannetjelief weer even wakker, even met hem gezeten en nu ligt ie er weer in.
Maar zonet toen ik zijn luier wilde verwisselen gaf hij bij het schoonmaken van zijn geslachtsdeel erg veel pijn aan.
Mocht er niet aankomen, etc etc…
Zou er daar mee iets aan de hand kunnen zijn waardoor hij zo’n hoge koorts krijgt?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Vind het zo sneu voor hem, maar ja, het moet wel schoon…
Hopelijk slaapt ie nu goed!

Morgen meteen urine laten onderzoeken bij de huisarts. Kan goed een urineweginfectie (blaasontsteking) zijn.

Altijd zorgen dat je een paar urine-opvang-zakjes in huis hebt wat je om het plassertje (of bij meisjes: plasgaatje) kunt plakken zodat je urine op kunt vangen voor onderzoek.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 20 Sep 2011 21:03:50

Kan ook zesde ziekte zijn, begint met acuut hoge koorts zo’n drie dagen lang, en op het moment dat je denkt dat het weer beter gaat ontstaan er over zn lijfje allemaal rode stippeltjes…
Even goed in de gaten houden dat kleine mannetje, en idd morgen gewoon de huisarts bellen ter controle.

Knuffeltje voor je kleine man!
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Ach gos. Arm mannetje.

Inderdaad morgen even langs de HA en zijn urine na laten kijken.

Beterschap.

Huisarts gebeld, kunnen pas half 5 vanmiddag terecht…
Vannacht de halve nacht wakker geweest, want mannetjelief was behoorlijk aan 't spoken en 40gr koorts…
Hij wilde om 5uur al naar de woonkamer maar we hebben tot kw voor 7 in bed gelegen, en uiteindelijk toen naar de woonkamer gegaan.
7uur getempt toen was het 38.7 gr, dus wel minder dan vannacht, maar alsnog koorts.
Hij zit de hele tijd aan zn geslachtsdeel, en hij heeft er erg veel pijn aan. Ook is het rood, en wat opgezwollen, dus straks gaan we even naar zijn omazegger, die kijkt er even na, en verteld dan wat we gaan doen, omdat er ook op kinderen.nl staat dat het ook gevaarlijk kan zijn wat het ook is.
Het kan verschillende dingen zijn, of ontstoken, infectie, of zijn bal is gedraaid, of een beknelde liesbreuk etc…
Wat het ook moge zijn, mn ventje heeft er erg veel last van, en moet sws wat aan gedaan worden.

Hij zit nu rustig voor de teletubbies, dus ik laat hem nog maar effe, dan maar rustig aankleden en doen, en hopen dat het allemaal maar meevalt.

Jeetje wat vervelend.

Maarre wat is een omazegger?

Beterschap voor je mannetje.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Omazegger is iemand tegen wie hij oma zegt maar officieel niet zijn oma is. Ik heb namelijk zelf geen ouders meer, dus hebben we haar maar als oma benoemd ( zij is de moeder van een beste vriendin van mij )
Vandaar…