Wat moet ik zonder ikkeben

Hallo dames,

Ik wil gewoon even kwijt dat ik superblij ben met een site als ikkeben.
Als ik het even niet meer weet, als ik iets wil weten over voeding, gewoon even je verhaal kwijt…
Dat kan allemaal bij ikkeben!
Zo fijn om ervaringen met andere mama’s te delen.
Ikkeben is mijn grootste vriendin wat betreft alle vragen die ik heb omtrent het opvoeden van mijn kleine man!!!

Wilde ik gewoon even kwijt

Mama van Jim

Lilypie First Birthday tickers

haha, waarom denk je dat hier weet ik hoeveel mama’s junk lid zijn
ikkeben is er voor iedereen
ik ben blij dat je je fijn voelt op ikkeben, ik voelde me vanaf dag 1 dag ik erop zat helemaal thuis… heel anders dan veel andere forums.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ha ha ha niks meer aan toe te voegen.

Groetjes,

Michèle

Hier ook super gelukkig met Ikkeben! En zo ontzettend dankbaar dat men ook reageert op je vragen. Je hebt fora waar je als je geluk hebt antwoord krijgt maar hier weet men dat je de vragen niet voor niets stelt en het dus even moeilijk hebt. Je hebt gelijk, het zijn echte vriendinnen!
Dikke kus van mij voor alle Ikkebenners!
groetjes,
Wendy

Helemaal mee eens!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik sluit mij ook aan bij de rest!

Liefs
Tanja

Lilypie Second Birthday tickers

Inderdaad

Hier ook!, bedankt voor al jullie tips voor nu en voor later!

Léony

Ik ben ook super blij met het lidmaatschap!! We zijn het niet altijd eens maar dan wordt er niet gescholden enzo! We kunnen het niet altijd eens zijn met elkaar en het gaat ook om de tips. De een kan weer van de ander leren! Vooral een ander zijn schema checken vind ik heerlijk!
Ook het gezeur over dit topic bestaat al, je moet even zoeken heb ik nog niet gehoord… heerlijk om gewoon een antwoord op je vraag te krijgen ondanks dat hij al tientallen keren voorkomt op dit forum. Echt persoonlijk dus!
En soms willen we gewoon even ons verhaal vertellen en dat mag hier ook!

Machtig mooi, check tegenwoordig meer ikkeben dan hyves dus dat zegt al genoeg

Dikke tût Marja

Moeder van dochter Leonie 13-12-2009
Geboorte gewicht: 3574gr./ lengte 48cm
4 weken: 4600 gr./ lengte 52,5 cm
8 weken: 5500 gr./ lengte 57cm
3 maanden: 6685 gr./lengte 60cm
4 maanden: 7470 gr./lengte 63 cm

Yes Ikkeben is geweldig!:smiley: Ik ben ook verslaafd, al merk ik dat ik minder reageer en vraag dan toen Joey nog een beebje was… Je word toch meer ervaren denk ik
Maar ik blijf alles lezen, zo nieuwsgierig ben ik ook wel weer, of heet dat dan verslaafd?
Bedankt ook van mij alle Ikkebenners! Toppie!

Groetjes Anouk

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Tja, eerlijk is eerlijk, ook op ikkeben kennen we akkefietjes. Ook hier word er wel eens op gewezen dat we een zoekfunctie hebben om te voorkomen dat we tig dezelfde topics hebben. Hahaha en fel kunnen we ook zijn, maar in mijn ogen is dit dat weloverwogen en terecht en niet omdat ik wil afkraken, boos terug reageren of wat dan ook. Gelukkig is dat hier zeker niet met de regelmaat van de klok en vind ik het tof dat we er allemaal zoveel aan hebben.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

ook ik ben een ikkeben verslaafde! zelfs in de auto pak ik wel eens de mobiel van mijn man om even te checken of iemand gereageerd heeft op mijn bericht tijdens lange afstanden reizen natuurlijk:d ook ik ben ontzettend blij dat ik hier met al mijn vragen terecht kan aangezien het mijn eerste kindje is. heb zoveel geleerd op deze site ik raad het ook alle aanstaande moeders in mijn omgeving aan!

dank aan de eigenaar van deze site! en alle ikkebenners natuurlijk hihi

Ik heb hier ook helemaal niets aan toe te voegen.

Haha ik had nooit gedacht dat ik nog eens verslaafd zou raken aan een forum, maar het is toch echt gebeurd

Groetjes,
Sandra

Sandra hier hetzelfde mijn vriend zei pas dat ik op vakantie wel echt zal moeten afkicken haha!

Ook ik ben heel blij met Ikkeben. Zeker toen Senne in het ziekenhuis lag heb ik zoveel tips gekregen en bemoedigende en troostende woorden…

Ik heb nog een verslaving, ik heb 2 witte herders dus ik kijk even vaak op dat forum als op Ikkeben, en dat is niet weinig

Groetjes van Sascha en Senne

quote:
Sandra hier hetzelfde mijn vriend zei pas dat ik op vakantie wel echt zal moeten afkicken haha!

Haha wat zullen we het zwaar krijgen he tijdens de vakantie

Groetjes,
Sandra

Deze onzekere moeder heeft ook al veel liefde en antwoord gehad op haar vragen…! Wilde eerst mezelf niet aanmelden … ben nl niet zo’n typ. Maar in no-time was ik verslaafd … en dat blijf ik

Lilypie In verwachting Ticker

Ja ik ben ook erg blij met deze site.
En wat ik het fijne vind, is dat er serieus en snel gereageerd word.

Groetjes