Wat moet ik vragen

wat moet ik vragen joyce mijn dochter wordt 12 maart 1 jaar en ik weet helemaal niet wat ik moet vragen hebben jullie tips, ik wordt nu steeds maar weer gevraagt wat die kleine meid voor haar verjaardag moet hebben maar ik weet het echt niet please ik heb jullie hulp echt nodig
je mag het me ook mailen hoor
ciska_buurlage@hotmail.com

Een driewieler,videos van teletubbies,tiktak,K3etc.Heb je al van die zachte blokken?Ook heel leuk!uhm…ja moeilijk is het altijd he?Geld voor eerste schoentjes (vinden omas vaak leuk).plastic bordjes/bekertjes etc.(b.v met Ernie en Bert ofzo.)
groetjes Eljada
succes ermee.
Oh ja echt heeeel leuk…Mijn dochter wil er elke avond even mee spelen.CDRom Robbie konijn Dreumes/Baby.Ong 10 euro.ze vindt het fantastisch en leert er veel van.(ze is 14 maanden)

Hallo Ciska,

Wat ik met Stephan deed vlak voor zijn twee verjaardagen (hij is nu 2,5 jaar, vandaar ) was gewoon naar de speelgoedwinkel gaan!
Je weet vaak niet eens wat er allemaal bestaat aan speelgoed!
Als ik iets zag waarvan ik dacht dat hij het wel leuk zou vinden dan liet ik het aan hem zien.
Zijn reaktie zij me dan genoeg.
Ik stond rustig met een klein papiertje en pen alle leuke dingen op te schrijven incl. de prijs (erg handig, veel mensen hebben toch een bepaald budget in gedachten).

Dit heeft bij ons perfect gewerkt!

Veel succes!
Er zijn vast nog wel hele leuke dingen te koop die je dochtertje nog niet heeft.

Groetjes, mamma van Stephan

Ooooh, verrek, 't is dat je het zegt, haha!
Had het nog niet eens gezien.
Ik hou me er eerlijk gezegd ook niet zo mee bezig (het is voor mij geen “wedstrijd” ofzo).

Maar toch bedankt voor je felicitatie!

Liefs, mamma van Stephan

Vraag niet te veel dingen voor kinderen van 1 jaar, maar vraag ook dingen voor kinderen van 1,5 dan heeft ze er later ook nog iets aan.
Even denken wat Lisa allemaal voor haar verjaardag heeft gekregen en wat ze het leukste vind; Duplo lego, poppen, blokken, loopauto van Nijntje, zandbak, kleren, puzzel, boekjes…en ze heeft nog veel meer gekregen maar daar kan ik nu even niet opkomen.
Van Dennis en mij heeft ze een speelboom gekregen, waar je ballen in moet doen en die rollen dan naar benenden en hij maakt verschillende geluidjes. Die vind ze op dit moment helemaal het einde.
Suc6 met het maken van een verlanglijstje.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02)