Wat moet ik nu doen

per 1 maart gaat mij contract in bij me nieuwe baas,allemaal heel leuk natuurlijk

maar nu komt het ik heb nog niks gehoord tot op heden 19 januari werd ik gebeld je bent aangenomen en ze nemen verder contact op met jou…

maar ja nu een maand later nog niks…

maandag ga ik natuurlijk op vakantie en dan die maandag erop gaat me contract in.

maarja omdat ik bij het cwi voor 15 uur staat in geschreven en dit een baan is voor 7.5 uur moet ik door soliciteren,maarja als ik niet weet wanneer en hoe ik moet werken schiet dat niet op.

zal ik gewoon bellen naar me nieuwe baas of is dat te opdringerig,zit nu al paar dagen met deze vraag in me hoofd

hoop dat jullie me ff kunnen helpen hoor

Hoi Bianca,

Ik zou bellen.
Na een maand vind ik dat niet opdringerig staan.
Als ze op 19 januari tegen jou zeggen dat je aangenomen bent en dat ze contact met jou opnemen, en vervolgens heb je een maand later nog niks gehoord…dan vind ik dat op zich wel lang duren!
En je kan de situatie toch een beetje uitleggen.
Al je niet belt, dan bellen zij jou misschien aankomende week wel, als je op vakantie bent.
Dan krijgen ze jou de hele week niet te pakken en dat staat misschien ook een beetje vreemd.

Succes!

Groetjes, mamma van Stephan

ja hoor ik zou ook bellen,hihihi

Is toch niet opdringerig.
Het is schandalig dat ze nog niets van zich hebben laten horen.
Kom op meid je moet gewoon doen wat je hart ingeeft, en dat is in dit geval bellen

Nee ik zou ook bellen duurd nu wel heel lang je moet toch weten waar je aan toe bent

succes Tries

Liefs Tries

Gewoon bellen zeg.
Toch alleen maar positief als je een beetje meedenkt?Kom op pak die telefoon!Een brutaal mens heeft de halve wereld!
groetjes Eljada

Gewoon bellen!

Groetjes Mim

en heb je al gebeld???

gewoon bellen dit duurd wel erg lang je zal zien dat ze je dan in je vakantie bellen nou daar heb je niks aan en heb je al gebeld

gr marielle

En??? Weet je al meer?

Liefs Kristel

ja hoor ik ou ook bellen,een maand duurt wel erg lang.
Als je nu belt kun je lekker rustig op vakantie.

ga vanmidag bellen als kaitlyn op bed leg

was gisteren naar vriendin toe,heb gisteren avond snel gelezen wat juulie schreven

dus vanmiddag horen jullie meer

en weet je krijg er zo raar gevoel over he

nou heb gebeld net moet eerlijk zeggen dat me gevoel nu helemaal niet goed is maar goed

het komt er op neer dat die man waar ik officieel een gesprek mee zou hebben met de solicitatie er toen niet was ik had een vervanger…

nu blijkt hij heb nog geen papieren van mij binnen,dat schijnt volgende week te komen en dan zal ik gebeld worden

nu wilde hij dat ik dinsdag om 9 uur al zou komen op de 2e,ik gelijk nee dan kan ik niet geen oppas heb gezegd met soliciteren die dagen en die tijden…

nou mag ik om 11 uur met gevolg dat ik niemand ziet van de ploeg en waarschijnlijk ook niet ingewerkt kan worden die dag…

maar wel een gesprek en dan kennis maken met de rionleider en dan vrijdag inwerken

vond het eerlijk gezegd niet echt prof. klinken maar goed

ik ga eerst heerlijk genieten van me vakantie en dan zien we wel hoe het gaat opm 2 maart

nou bianca het is wel een rommel zooitje het is niet echt goed georganizeert geloof ik nou ik hoop dat het toch nog goed komt geniet eerst maar van je wel verdiende vakantie

groetjes marielle trotse mama van tanja

Tsja…erg georganiseerd komt het idd niet over.
Maar wie weet valt het uiteindelijk nog mee.
Wat voor baan is het eigenlijk? (welke sector?).

En Marielle heeft groot gelijk (jij ook trouwens ): geniet eerst maar lekker van je vakantie volgende week!!!

bieb,

was bij tpg post,

maarrrrrrrrrrrr ga genieten eerst hahahhaha

Ooooh ja, nu je het zegt!!!
Helemaal vergeten, maar nu herrinner ik het me weer inderdaad

ja ging dat eurootje weer rollen bij je

ja het klinkt niet echt alsof het goed georganiseerd is. maarja misschien moet je het eerst zo dadelijk proberen dan kan je kijken of je gevoel bevestigd word ja dan nee. maar inderdaad ga eerst eens lekker genieten en probeer niet te veel daar aan te denken in je vakantie.

he bieb het klopt ook ik heb ook een weekie vrij lekker hoor maar de weer voorspelling is niet veel goeds maar ik ga zo met tanja even naar de kinderboederij want dat het ik haar belooft en nu is het mooie weer dus meteen er van nemen want volgende week is het prut

groetjes marielle trotse mama van tanja

Ooh, jij bent ook vrij volgende week?
Lekker joh!
Geniet er van !