zucht
Ik weet dat ik het al vaker aangekaart heb, maar Stephan heeft dus problemen met het naar school gaan (peuterspeelzaal bedoel ik hier natuurlijk mee).
Afgelopen vrijdagochtend moest hij ook en toen heeft hij veel gehuild (waarom bellen ze mij uiteindelijk verdorie niet?) en heel erg achter de juf aan gelopen.
Zo erg zelfs, dat een andere juf van een andere opvang (in hetzelfde gebouwtje) zei: “goh, Bahija (Stephan’s juf dus) had wel honing aan d’r kont hè, vandaag”.
Ik weet dan ook precies hoe het gegaan is op school die ochtend (ken mijn kleine grote manneke langer dan vandaag, haha!)
Maar goed, ik baaaaaaaaaaaaaaaaaal.
Want hij moet dus om 1 uur weer een middag naar de psz en nu al begint hij weer met: “Ik wil niet naar school mamma”, “Ik hoef niet naar school hè?” “Ik wil niet hoor!” Etc. etc. etc.
WAT moet ik hier nou inmiddels mee???
Doorzetten natuurlijk, omdat hij straks toch ook naar de basisschool zou moeten.
Maar aan de andere kant…ik vind het zooo zielig!
En zou hij school nou echt leuker gaan vinden doordat hij steeds maar moet huilen???
Zou ik er anders weer een keer bij moeten blijven?
Maar dan wil hij daarna helemaal niet meer zonder me (denk ik).
Pffff…tips zijn welkom.
Groetjes, mamma van Stephan
P.S.
Hij gaat dus gewoon twee dagdelen.
Op dinsdagmiddag van 13.00 tot 15.15 uur en op vrijdagochtend van 08.30 tot 11.15 uur.
Gewijzigd door - Bieb op 07 Sep 2004 09:22:44