Wat moet ik hier mee

kaitlyn is een tijdje geleden ziek geweest hoofdpijn en buikpijn afijn het was uiteindelijk ook nog een een blaasontsteking.

maar nu gebruikt ze steeds als ze niet wilt eten dat ze buikpijn heb of hoofdpijn,in het begin dacht ja kan maar nu na een goede week denk ik toch dat ze de boel in de maling zit te nemen.

want na een half uur zeurt ze al weer om snoepie of een koekie en lijk mijn als je niet lekker bet dat ook niet wilt hebben.

dus ik ben begonnen sinds donderdag met niet eten niets lekkers tussendoor,maar daar trekt ze zich niets van aan haalt der schouder op en gaat weer verder normaal gilt ze de boel bij elkaar als ik zeg straks of nu niet want we moeten zo eten.

ik heb nou echt zoiets van ja wat moet je hier mee.

want smorgens heeft ze die klachten smiddags eet ze redelijk een boterham en savonds eet ze de helft van wat ze normaal eet.maar dan ineens eet ze weer of dat ze een week niet gehad heeft.

wie weet wat ik er mee moet doen

Tsja…zolang ze dus nog wel redelijk eet (ze eet wel IETS begrijp ik van je) zou ik er verder geen aandacht aan besteden en idd geen snoep geven tussendoor.
Volgens mij is op een gegeven moment voor haar de “lol” er dan wel een beetje af, als ze merkt dat het geen invloed op jou heeft.

Maar ik zou als ik jou was wel heel zeker willen weten dat ze écht geen hoofdpijn of buikpijn meer heeft (bij vlagen misschien).
Het kan natuurlijk heel goed zijn dat ze het als smoes gebruikt, maar je weet nooit.

Succes!

Groetjes, Bianca

ja daarom juist weet nnu niet of ik het serieus moet nemen

vandaar dat ik hoopte op antwoord van iemand

want toen besteede ik er ook niet echt aandacht aan en had ze blaasontseking nu kan dat niet want de luiers lopen over.

anders ga ik maandag toch eens bellen met de ha

bedankt he

Bellen met de huisarts kan nooit kwaad toch?
Ik zou dat denk ik ook gedaan hebben.
Gewoon…voor alle zekerheid.

Nogmaals succes!

Groetjes, Bianca

ja ze kan het als soems gebruiken maar het hoeft niet ja moeilijk te bepalen maar als tanja niet wat eet krijg ze van ons ook geen snoep of koek hoor

veel liefs marielle mama van tanja

Ik denk dat we de huisarts gebeld hadden in deze situatie.
Maar eet ze nu wel weer wat beter of is het hetzelfde gebleven??
Enneh die tussendoortjes, ja die zou ik zoveel mogelijk laten tot ze weer helemaal goed eet.
In ieder geval suc6 ermee

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

Jordy heeft precies het zelfde eet verschikkelijk maar als ik het allemaal eens op schijf kijt hij toch best wat binnen, geef tussen door een stukje kaas, plakje worst, Jordy lust graag tomaat dus krijgt dhij dat weer eens, en fruit, gewoon zeggen nee geen koekje je krijgt een banaan, of kaas… ze hebben het heel snel door waneer jij je drukt maakt en gebruiken dat tegen je echt hoor, schijf het eens op wat ze allemaal eet op een dag, hou dat een week of 2 bij, en overleg dan met een huisarts of cb… als je het dan nog niet vertrouwd… als ze niet willen nou dan niet zeg je dan ook, oke jij voelt dat niet zo maar dat hoeven zei niet te weten hahaha…

Tries

Liefs Tries

ja idd ik doe nu al paar dagen als zei niet op heb ook geen snoep of koek

dylan mag dan wel het is ff gillen maar daarna eet ze weer in de hoop dat ikm zeg oke laat maar staan je mag ook een snoepie

maar tries bedankt voor de tip fruit geven was ik nog niet opgekomen hahahhaa

de ha belde ik net ff en die zei ook als een kind echt buikpijn heb dan zit ghet steeds aan zijn buik nou dat doet ze niet en toen ze het wel had tijdje terug deed ze dat idd.

dus madam wil slimmer als de mams worden slik hahhaa

ja moeilijk is het wel. “het eten” ik zou me ook zorgen maken en zeker als je kind daarvoor blaasonsteking heeft gehad. maar ja toch gelukkig dat de huisarts je hebt gezegt dat je kindje aan haar buik ofzo zal gaan zitten als het pijn heeft. en ik heb weleens gehoord dat een kind zich nooit zal uithongeren. ook al eet het een paar dagen slecht, niet veel aandacht aan schenken. gewoon doen of er niks aan de hand is. zelf gewoon eten enz. het kind schijnt vanzelf weer mee te gaan doen?! ik hoop het voor je bianca. sterkte ermee

moeder van twee zoontjes. fabiano 2 jr en alessandro 5 maanden

Hoi Bianca!
Hoe is het nu met het eten van de kleine meid?
Heb je de huisarts nog gebeld?
Ben benieuwd…

Groetjes Daantjuh

ja staat ergens bij mams hoekje

ze heeft bloedarmoede dus daardoor eet ze slecht en sinds 3 dagen super slecht

als ze maar veel drinkt he bianca dat is belanrijk of een tomaat of komkommer
veel sterkte
veel liefs marielle

ja drinken doet ze goed zei red de 1 1/2 liter wle per dag en komkommer is ze helemaal verzot op

hoi Bianca.
geef je haar ook drinken bij het eten?Als je haar melkproducten erbij geeft(yoki o.i.d)dan verminderd dat de opname van ijzer in het eten.(omdat ze bloedarmoede heeft).Je kunt dan tijdelijk beter limonade of vruchtensap geven.
groetjes Eljada
p.s.nog heel erg bedankt voor je prachtige maar verdrietige verhaal.Kan me voorstellen dat zoiets je leven een hele nare draai geeft,en dat je het er nog heel moeilijk mee hebt.Ik denk dat het vast altijd ook moeilijk zal blijven.

bij het ontbijt wel dan krijgen ze melk maar nu doe ik dat niet meer na gisteren dan he

ene graag gedaan,idd heel verdrietig en idd loop nu nog in therapie maar wel af aan het bouwen heb nu geleerd om heteen veilig plekje te gevn

hoi bianca4
hoe is het met kaitlyn gaat het al wat beter heeft ze baat bij der medicijnen

gr marielle trotse mama van tanja

Ja wij zijn ook wel benieuwd of de medicijnen aanslaan.
Eet ze ook alweer een beetje???
In ieder geval sterkte ermee.

wat lief dat jullie er om vragen

de ene keer drink ze het wel de andere keer niet,merk wel dat ze nu iets meer momenten heeft dat ze actiefer is,maar nu net als vanmorgen tandarts dan boodschappen en dan stort ze in nu slaapt ze op de bank

Dat begrijpen we zeker wel.
Het is op zo’n moment extra vermoeiend om zoveel dingen te doen.
En hoe is het de rest van de dag gegaan??

uhhhhhh wil je dat echt weten haha nee geintje

ze heb ondertussen een winkelwagen op der gehad gaat steeds op de zijkant staan na 10x waarschuwen doe je dat niet meer en ja hoor dat ging de kar zat gelukkig niks in maar toch.

en bij de kapper liep ze tegen een tafel op bij gat erin op het randje dat het niet ging bloeden

maar dat was dus ook te veel in spannig dus meissie leg al weer vanaf half 7 en niet gegeten van de vermoeidheid

morgen rustig daggie alleen smiddags naar de bieb van de psz

maar we merken nu dus dat we een soort schema moeten maken wat wel en niet kan op 1 dag met haar best vermoeiend hoor