Sorry dames al heel lang niet wezen kijken op ikkeben. Zoals jullie weten ben ik nu al een tijdje bij huis en zicht op een baan is momenteel weer een beetje toegenomen. Heb al een paar salarisonderhandelingen gehad, maar ze wachten nog even totdat het drukker wordt en dan zullen ze contact met me opnemen, meestal is dat in okober november. Ik geloof van 1 dat het wel wat wordt daar heb ik echt vertrouwen in.
Maar intussen heb ik Sanne wel al uitgeschreven bij de KDV. Ik kon het niet meer verdragen dat ze daar heen ging en ik weer terug naar huis, hoewel ze het ontzettend naar haar zin heeft. Maar goed dat is de afweging die we hebben genomen, maar nu zit er weer een baan aan te komen maar zeker is het niet. Sanne gaat 7 september voor het laatst heen. En ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Moet ik er geen aandacht aan geven of wel een kleinigheid geven, Ik zit zo te dubben. Want misschien gaat ze ook wel weer terug, dus heel veel aandacht wil ik ook niet, maar helemaal ongestoord wil ik ook niet. Wat zijn jullie meningen?
groetjes Carolien