Wat maak je als je werkt?


#1

Hoi allemaal.
Ik zoek eigelijk ideas om wat te koken als ik werk. Ik werk part time, 3 dag per week.
Gelukkig hebben mijn kinderen vanaf 2009 ook een warme maaltijd in de cresh

Soms koop ik bij A. Heijn soja sticks met krieletjes, of maak ik aardappel puree met wat vlees-a-la-minute.

Wat maken jullie gewoonelijk?

Alvast bedankt!


#2

Ik heb de mazzel dat mijn vriend altijd vroeg thuis is en goed kookt, maar als ik kook of hij dan is het gewoon aardappels vlees groente. En als hij tijd heeft nasi, maar dat is meestal als hij 's middags vrij is of zo.

Groetjes,

Michèle


#3

mijn vriend kookt 9 van de 10 x.
volgens mij kunnen mannen beter koken dan vrouwen, zie de top koks die b.v op tv komen. 9 van de 10 zijn het mannen
mag ook wel is gezegt worden he dat zij ergens beter in zijn dan wij.

mijn vriend houdt van een gewoon een aardappel met groente en vlees
ik ben meer van de apartere gerechten. kip tandoori, kofta noem maar op
als er maar rijst bij zit
chili concarne is trouwens ook errrugg lekker

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker


#4

Ho ho ho, er is nu ook een vrouwelijke michelinkok Inge…

Maar wij koken beide graag het is alleen dat hij vaar eerder thuis is dan ik.

Groetjes,

Michèle


#5

Oma past 2 dagen op en dan kookt ze voor ons (verwent he)

Maar als de kids bij mijn vriendin zijn dan heb ik meestal macaroni of nasi ofzo over van een paar dagen ervoor. ff in de magnetron en klaar.

Ik ben pas om half 7 thuis en dan ga ik echt niet meer koken hoor.

Bianca


#6

ja ik kook zelde terwijl ik goed kook
maar mijn vriend is gewoon echt een top kok haha.
maar het is echt zo wat ik zei, over het algemeen kunnen mannen beter koken, alleen soms doen mannen net alsof ze het niet kunnen da zeggen ze danomdat zij vinden dat vrouwen horen te koken, gelukkig hebben wij niet zo’n vent

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker


#7

Oh nee hoor mijn mannetje doet alles, en ik inprinciepe ook. Ik mag alleen het vuilnis niet buiten zetten van hem maar das meer omdat mijn rug zo slecht is.

Groetjes,

Michèle


#8

ik maak altijd bakjes voor in de vriezer. 1 maal per 2 a 3 weken maak ik een pan met groente en aarappels en vlees. Ook maak ik pasta. Restjes van ons eten stop ik in de vriezer. Zo staat er dagelijks binnen 5 min. een heerlijke verse maaltijd voor haar klaar.