Wat knuffelig

Hoi allemaal,

Hieronder een lieve knuffel(beest cq konijn) foto van Daan met Gabber.

Hij knuffelt het konijn bijna dood. Maar is ie niet lief.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Whahaha is zeker lief, maar wat vond het konijn dr van ?

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Nou het konijn heeft er geen problemen mee. Die komt gewoon kijken wat Daan aan het doen is. Vind ie ´t niet leuk dan piept ie er vantussen.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Zo leuk hoe kinderen af en toe met huisdieren zijn.
Lisa doet vaak neusje neusje (zeg maar een eskimo-kus) met de katten.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Hihi, wat een grappig konijn joh!
Leuke foto!

Groetjes, mamma van Stephan

lief!!! groetjes ariette en jasmijn

ooooo wat lief zeg
Smelt smelt
Robin vind onze katten ook zo lief

Groetjes van Heleen mama van Robin

Hahahaha Evianne vind onze 3 katten ook bijzonder lief, maar als ze dan gaat gilen van pret hebben ze het zo weer met dr gehad.

leuke foto!

hier vind Gioia Hondje ook erg leuk, en begroet hem iedere ochtend zwaar enthousiast. met gillen, zwaaien met armen, meppen etcetc. dus Hondje is maar verdeeld blij met de eer
als ze nu eenmaal een beetje is gekalmeerd, kan je haar al zachtjes laten aaien, als je blijft roepen: heel voorzichtig he, aaien, zachtjes etc etc. en dan doet ze echt haar best.

mo

Daan die stopt een vingertje in de kooi van het konijn en als Gabber eraan snuffelt dan gilt ie van plezier (Daan bedoel ik dan niet het konijn).
Idd als je zegt zachtjes en lief zijn. Dan doet Daan dat ook. Erug leuk en lief.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Als je het blijft zeggen dan is Evianne ook erg lief hoor, maar het enthousiasme wint soms en als je dan niet meteen zachtjes zegt dan timmert ze dr zo op los. Ik zeg wel altijd op overdreven lieve, rustige en zachte toon dat ze zachtjes moet doen. Want ik denk dat als je het in een reflex hard en snel zegt dat dat niet overeen komt met het woord zachtjes en daarom ook niet begrijpelijk is voor zo`n uk.

lieffffffff die foto

Kaitlyn.beebiesite.nl