Rico’s haar groeit maar door en het krult steeds meer. bovenop zijn hoofd is het plat maar aan de zijkanten en helemaal naar onder toe krult het als een tierelier.
nu begint hij zowaar een matje te krijgen hahaha… ik heb zitten googlen voor kinderkapsels MET krullen
en dan gewoon peuter kapsels dus ik heb niks aan kindergezichtjes van 10 jr oud, dan kan ik het niet echt goed vergelijken wat nou leuk is en wat niet…
want ik wil wel dat hij een volle bos heeft en wat langer haar, maar niet dat het begint te vervelen bij hem en al zeker niet dat het te kort is.
hij is al lang genoeg kaal geweest
dus…iedereen die zin heeft om bij te dragen dat rico’s kapsel top en geweldig wordt: zoek mee op google en plaats een leuke foto
Wat kan ik met zijn krulhaar?
Echt leuke foto’s kan ik op google niet vinden.
Maar ik ken wel een paar jongetjes met een enorme bos krullen. Zo mooi vind ik dat
Zit er hier helaas niet in stijl glad haar… kan er niks mee! Dus bij mijn zoontje gaat de tondeuse er in, haha.
hmm haha… ja bij rico is het bovnop stijl maar wat ik al zei…de zijkanten en op zijn achterhoofd krult het behoorlijk.
kan er ook niks mee en ik wil het er niet afhalen…damn!
Kun je niet een beetje een netjes model er in laten knippen door de kapper (dat het niet meer zo piekt ed), en dan voortaan wat gel/wax in het haar knijpen 's ochtends, zodat alles gewoon lekker meekrult?
Liefs, Anne
foto’s kan ik ook niet vinden helaas maar mijn zoontje heeft ook een bos krullen inmiddels. Ik doe er meestal wat van die zwitsal-gel in (niet elke dag hoor) maar dat ziet er erg leuk uit, al zeg ik het zelf
groetjes
Ineke
Ik zou het bij laten knippen en laten groeien en hopen dat het allemaal krullen worden super man. Harold had vroeger ook krullen maar ja op dat punt heeft hij iets minder werk gedaan bij Marijn en Dion Ik vind het echt super krullen ben jaloers
Ja inderdaad, is het niet een idee om naar de kapper te gaan?
Ik heb voor Jony een soort smoothing vream van GLYNT.
Dit is heel vriendelijk, en het haar wordt er niet hard/stijf van.
Ik hou van krullen vindt het supr gaaf. Jony heeft ook krullen.
Greetz Cora
Hoi inge,
Ik zou ook net als lalala hett eerst lekker knippen (de puntjes eraf), en dan gel erdoor heen doen. Lijkt mij erg leuk staan. Mees heeft ook al wat langer haar, alleen zo steil als 'n olifant. Jammer vind krullen vaak zo leuk staan, mmmmmm mischien 'n permanentje erdoor, heb nog wel wat staan geloof ik… Grapje natuurlijk…
Gr Patries
He meid… Noah zit ook helemaal vol met krullen… en soms alleen aan de achterkant en is het bovenop gewoon stijl… ik heb hem gister helemaal kort laten knippen whaaaahahaha
nee niet helemaal kort hoor, maar als ik er nu gel in zou doen zie je nog wel wat krullen… zal vanmiddag of morgen even een foto plaatsen…
Anders moet je even op mn hyves kijken, ztaan genoeg foto`s op dat ik Noahs haar wel netjes heb gedaan (niet allemaal hoor) haha
Liefs, Melanie
Wat leuk dat Rico zo veel krulllen krijgt! Jessey heeft het ook, en ook net als Rico bovenop stijl!
Ik heb het bij Jessye natuurlijk makkelijker, want die krijgt bovenop een staartje en dan ziet ze er zo schattig uit me al die krulletjes onderaan
Ik zou gewoonmet Rico naar de kapper gaan en dan laten bijpunten zeg maar. Dan ziet het er verzorgd en ‘‘pas geknip’’ uit en houd hij zijn haartjes toch lang!
Groetjes Anouk
Voorkant
Achterkant
Zo heeft ie het nu… lekker kort maar heb nu dus nog niets aan zn haar gedaan
Liefs, Melanie
haha ik heb erg moeten lachen om jullie reacties
zeker van jouw melanie: oops te klein
@Anne: vraagje he, ik zag idd dat jij seth zn haar ook vaker in de gel hebt gezet.
ik had eerst van zwitsal die baby gel maar sorry hoor wat een rommel is dat.
het blijft er hooguit 2 minuten inzitten en dan is het er weer uit.
bij rico in ieder geval…
DUS bijpunten wordt geregeld. (dat laat ik zoiezo regelmatig doen)
maar wat zal ik bij zn oren doen?gewoon erover heen laten hangen of helemaal kort daar? vind te kort niet leuk!
en ik moet wel goede gel ofzo hebben die echt goed blijft zitten want dit is niks natuurlijk
even een foto van toen de kerstboom opgezet was. toen was zn haar nog zo:
het is inmiddels een stukkie langer natuurlijk maar dit beedoelde ik met bij zn oren… snapje? ik vind dat leuk zo maar misschien heeft ie er last van…zal wel niet maar toch hmm geen ideeeeeee waarom ik dit nou laat zien. maar dan hebben jullie een beetje een idee.
oh en toen was hij trouwens net geknipt (haartjes bij zn voorhoofd en achter in zn nek maar bij zn nek is het op de foto niet te zien)
Bij Erik worden z’n haren altijd zo geknipt dat het net op de oortjes valt. Helemaal kort vind ik ook niet mooi, maar als het er te ver overheen hangt ook niet. En ik gebruik gewoon grote-mensengel Van L’Oreal geloof ik, met extra sterke fixatie. Die gel van Zwitsal is leuk voor een paar haartjes, maar niet voor zo’n enorme bos haar als Erik heeft. Dat helpt niets.
Groetjes,
M
oke dat wordt gewone gel open dus
@Bakmama; GEWELDIGE foto’s!!!
maar zo is het ij rico ook, bovenop… alleen de zijkanten zit slag/krul in (geen grove krullen hoor maar gewoon fijne krullen of hoe zeg je dat)
en achter onder is het ook krull.
ik hoef het niet persee nog meer te krullen dat het grof wordt maar ik wil bovenop zn hoofd wat kunnen doen
en ik weet niet wat i k daarmee kan
ik bedoel
als ik er gel in doe he, en het dan wat “warrig” maak met mn handen (dus geen stekels of een hanenkam haha, maar gewoon wat warrige plukken zeg maar…) is het dan nog nog leuk als de zijkanten krullen.
of kun je beter gewoon alles krul houden ipv boven op warrig en de rest krul… hmm lekker vaag he maar vat je hem?
Ik vind het haar van Jorg super!
Verder gebruiken zij gewoon gel van schwarzkopf, en dan een flink sterke
Met krullen hoef je niet perse zijn oren vrij te laten knippen, gewoon zodat het er een beetje verzorgd uitziet. Probeer het anders ook even aan de kapper te vragen, die heeft waarschijnlijk ook wel ervaring.
Liefs, Anne
ja omdat rico maar alleen bijgepunt moet worden doe ik dat liever zelf
ga voor die paar sprietjes echt geen 15 euro betalen!