Minke staat sinds een week elke ochtend 05.30 uur naast ons bed. Vanmorgen had ze ook alvast Neeltje wakker gmaakt ( !) rond dezelfde tijd en alle lichten aangedaan op de gang . Ik heb haar teruggelegd in bed met klein lampje aan zodat ze in bed boekjes kon kijken, zo is ze tot 06.30 in bed gebleven. Maar wat is nou wijsheid? Ze weet dat ze er niet uit mag komen ( 's avonds blijft ze ook keurig liggen) maar s ochtends doet ze dit dus gewoon wel… ik trek dit echt niet elke ochtend ( doordeweeks gaat nog wel, maar zeker in het weekend wil ik heeeel graag tot 06.30 uur slapen). Ik wil haar aan de ene kant echt niet terugleggen in haar ledikantje, want ze is zo blij met haar bed. Maar dit is ook niets… Heeft iemand ervaring met de kid sleep peuterwekker? Klinkt namelijk goed, maar is wel duur. Aan de andere kant is een normale tijd 's morgens wakker worden me ZEKER geld waard … Wat is jullie ervaring hiermee?
Of zou het gewoon een fase zijn? Mijn vriend zegt dat ik me niet druk moet maken en dat het heus wel weer over gaat. .
groetjes