Minke staat sinds een week elke ochtend 05.30 uur naast ons bed. Vanmorgen had ze ook alvast Neeltje wakker gmaakt ( !) rond dezelfde tijd en alle lichten aangedaan op de gang . Ik heb haar teruggelegd in bed met klein lampje aan zodat ze in bed boekjes kon kijken, zo is ze tot 06.30 in bed gebleven. Maar wat is nou wijsheid? Ze weet dat ze er niet uit mag komen ( 's avonds blijft ze ook keurig liggen) maar s ochtends doet ze dit dus gewoon wel… ik trek dit echt niet elke ochtend ( doordeweeks gaat nog wel, maar zeker in het weekend wil ik heeeel graag tot 06.30 uur slapen). Ik wil haar aan de ene kant echt niet terugleggen in haar ledikantje, want ze is zo blij met haar bed. Maar dit is ook niets… Heeft iemand ervaring met de kid sleep peuterwekker? Klinkt namelijk goed, maar is wel duur. Aan de andere kant is een normale tijd 's morgens wakker worden me ZEKER geld waard … Wat is jullie ervaring hiermee?
Of zou het gewoon een fase zijn? Mijn vriend zegt dat ik me niet druk moet maken en dat het heus wel weer over gaat. .
groetjes
Wat is nou wijsheid met vroeg uit bed komen?
Ik kan me voorstellen dat je heeeeel graag tot 06.30 wil slapen !!! Ons dochtertje zit al lange tijd dat ze deze tijd wakker wordt en gelijk klaar wakker is dat ik weleens denk; mag het een half uurtje later, wil zo graag nog even slapen …
Gaat ze tussen de middag nog even slapen? Verkorten of het middag slaapje er af halen kan weleens helpen maar dan heb je vaak weer dat ze eind van de dag vervelend worden van moeheid.
Ik denk idd dat dit een fase is, …
's-Avonds 1 uurtje eerder naar bed zodat je nog een beetje het gevoel hebt fit op te staan is wat ik vaak doe. Niet erg gezellig maar mijn slaap is me heeeeel veel waard.
Groetjes Esther
Wij hebben sinds kort een nijntje slaaptrainer.
Ik stel die in op 7 uur en dan gaan bij nijntje de oogjes open en komt er een lichtje.
Aaron weet heel goed dat hij moet wachten met roepen totdat Nijntje haar oogjes open heeft.
Hij doet dit heel goed!
Als hij laat (8uur) savonds naar bed gaat dan stel ik hem een half uur later in zodat Aaron toch 11 1/2 uur in bed ligt…hij doet het goed!
Gr, Danielle
Hier ook goeie ervaringen met zo’n slaapwekker, wij hebben de aap, gekocht bij babyspeciaalzaak.
Ooooo, irritant! Eva deed ook altijd al de lamp aan in haar kamer en dan ging ze op de deur bonken! Gelukkig slaapt zij wat langer nu het nog donker is, maar zij presteert het om elke nacht wakker te worden. Dat is ook niks! Ik lees geïnteresseerd mee met de ervaringen over de Nijntje-wekker!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Wij hebben hier geen nijntjewekker oid maar afgesproken dat hij pas uit bed mag als het licht op de gang aangaat. Hij heeft één keer een foutje gemaakt maar na terugleggen wist hij het weer. En de lamp gaat niet voor zevenen aan (behalve als hij roept dat hij moet plassen oid). Dit werkt hier erg goed en scheelt een wekker aanschaffen
Heb net de kid sleep besteld via internet, zit hier met zulke wallen dat ik het het "risico"van het proberen waard vind, haha.
Rainbow dat Eva 's nachts wakker wordt is ook niet fijn, wordt ze dan wakker van Max? Hier gaat Neeltje gelukkig wel weer slapen als ik het licht op de gang weer uitdoe om 05.30 uur… Freubeltje; ja dat heb ik ook geprobeerd, helaas komt Minke er dus gewoon wel uit, sterker nog ze gaat over de gang lopen ( wij slapen op zolder en de kindjes op de eerste verdieping) en daar het licht aandoen en ons roepen :-0 !
ZUCHT, hoop echt dat die wekker helpt… Vanavond maar op tijd naar bed, zodat ik in elk geval genoeg uurtjes maak.
groetjes
Waarschijnlijk scheelt het dat onze schakelaars niet op kindhoogte zitten (oud huis) en kan de onze er niet bij
Ik hoop dat de wekker helpt en dat ze het interessant vindt zodat jullie weer wat langer kunnen slapen
Ik ga jouw ervaring met de wekker afwachten! Lisa komt hier ook nog regelmatig 's nachts (en is dan gerust 2 uur wakker!) of ze komt tussen 5 en 6 's morgens… Lisa is misschien nog wat jong voor de wekker… ze slaapt natuurlijk nog in een ledikant en kan er niet uit, maar dat geroep en gehuil (kzal het netjes houden) 's ochtends… om wat van te krijgen!!!
Zo te horen werken die wekkers! Leuk! Nora wordt nu gewoon goed op tijd wakker, maar dus wel een om in gedachten te houden als dat dat niet het geval is. Linette, ben ook heel benieuwd naar jouw ervaring. Laat je het weten?
Liefs!
Wij hebben die nijntje slaaptrainer maar OOK een haakje op zijn deur!
Ik wil het niet hebben dat ie al slaapwandelend om bijvoorbeeld 4 uur aan mijn bed staan…ik zou me kapot schrikken.
Dus hij kan zijn kamer niet af en dan nog beter…hij blijft ALTIJD in bed liggen en roept gewoon (hij weet toch dat ie nergens naartoe kan)!!!
Ben benieuwd hoe het zal helpen bij jullie!
Gr, Danielle
Ik wil nog ff wat vragen aan de mama’s die ook een slaaptrainer hebben:
Hoe laat stellen jullie de wekker in…hoe laat laten jullie je kindjes komen?
Gr, Danielle
Nu is de Nijntje wekker met 10 euro korting in de aanbieding!! Idee voor de mama’s die het willen?!
Linette: een slaapzak aandoen bij Minke is dat geen optie? Dat belemmert haar om eruit te komen… Zag nl in ander topic dat ze in een nachtpon onder haar dekbed ligt. Begreep daaruit dus ook zonder slaapzak…
Nou de wekker komt vandaag per postbezorging als het goed is . Vanmorgen lag ze overigens keuirig in bed te wachten op ons ( alleen waren wij half 6 wakker omdat we ons er op ingesteld hadden…) haha.
Ben dus ook benieuwd en laat het zeker weten! Mini-boy: Minke ligt nu inderdaad onder een dekbedje, teruggaan naar slaapzak vind ik geen optie omdat ze die ook gewoon kan uittrekken. Daarnaast vindt ik ook dat ze groot genoeg is voor een dekbedje en ze is er ook zo gelukkig mee. Zou het echt zielig vinden om haar dekbedje nu weer weg te halen.
Nou ik laat jullie weten hoe de wekker bevalt!
groetjes