Wat is leuk voor verjaardag meisje 1 jaar

Het duurt nog eventjes maar ik ben me toch alvast een beetje aan het orienteren op cadeautjes voor Noa’s 1e verjaardag.
Ik heb alleen totaal geen inspiratie.
Van ons krijgt ze sowieso een babyborn, die kleine zachte.
Verder heb ik dus echt geen idee. We hebben al behoorlijk wat speelgoed.
Dit heeft ze al:
Babywalker
loopstoel
loopfietsjes
keukentje
loopauto

Iemand enig idee?

Groetjes Ramona

Hier is veel gespeeld met Little People, Duplo, houten inlegpuzzeltjes, idd een pop. Verder ideetjes, (voorlees)boekjes, een bedelarmbandje (vind ik zelf heel leuk ), misschien iets voor buiten (huisje, schommel o.i.d.). Kleertjes?
Tis moeilijk om iets te kopen hè, zeker omdat je nog een ouder kindje hebt. Ik weet ook nog niet wat we Kiam kunnen geven.
Groetjes Nancy

Wij hebben met de geboorte van Lize het volgende al gekregen:

• pop
  • poppenwagen
  • strijkijzer
  • strijkplankje
  • loopauto roze

Verder zou je inderdaad aan Duplo, little people, kleren, armbandje, puzzels, boekjes, wellicht van die grote foam puzzelstukken (met cijfers 0 t/m 9 die er ook weer uit kunnen) of als je iets met muziek/geluid wilt, iets van V-tech?

Mijnticker.nl Tickers
Mijnticker.nl Tickers

speelgoed telefoon
duplo
blokken

M.

Ik sluit me aan bij bovenstaande ideeen. Wat hier erg goed gewaardeerd wordt door onze (beide!) dochters is een serviesje.
Vanaf een maand of 14 denk ik ging de oudste allerlei knufflels en poppen eten geven. Heeft ze maanden mee gespeeld. En ik zag dat 3-jarigen t ook nog leuk vinden.
andere ideeen: een auto, doos met blokjes, ark van noach met beestjes erin valt hier ook goed.

En… al enig idee wat t gaat worden?

popenwagen, kinderstoel voor pop, kleren voor de pop, bal,

De eerste schoentjes? Gaan wij ook doen. En een pop, voorleesboekjes gevraagd.

leuk he! Onze kleine moppies al zo hard richting de 1!?

Lfs

Theeserviesje vind ik wel een goeie. Dat heeft ze nog niet.En een badje voor de pop is idd ook wel leuk. Armbandjes heeft ze er al 3 dus dat valt af. Boekjes hebben we echt veel te veel, het meeste daarvan heeft Rens gekregen en daarvan zijn nog niet eens allemaal gelezen.
Maar ik bedacht me dat ik bv ook een badpakje/zonnehoedje/zonnebril kan vragen. De eerste schoentjes doen we nog maar niet, of ze moet dan in ene lopen. ik vind dat toch wel iets om pas te kopen als ze al een paar weken goed loopt. Misschien dat ze dan ook eens schoenen wil aanhouden, want nu is alles binnen 5 minuten uit.
Liitle people staat hier nog nieuw te staan want grote broer Rens vond er niets aan. Duplo en blokken zijn we ook in ruime mate voorzien.
DEnk dat ik maar bonnen ga vragen van lief! ofzo. Trouwens toch te bizar voor woorden dat je niet eens cadeautjes weet te vragen omdat er al zoveel is? Heb onderhand een aanbouw nodig voor al het speelgoed. En zoveel geven we ze echt niet, het meeste wat ze hebben is allemaal gekregen.

Groetjes Ramona

Hier hetzelfde probleem. En ik heb twee meiden. Echt je breekt je nek niet over de Little people spul, dublo blokken, poppen een buggy/kinderwagen en boekjes.
En nu wordt onze kleine smurf bijne 1 jaar. Er kwam idd een HELP moment, wat moet ik voor mijn kleine meid gaan vragen.
Ze krijgt van ons een eigen buggy en pop. Verder krijgt ze wat nieuwe kleren, en een schommel. Deze hebben we helemaal niet. Dus nu krijgt de kleine meid een schommel en een maand later als de oudste jarig is krijgt die ook een schommel.

Verder zou ik het idd ook niet weten. Ik lees verder ff mee. Misschien kon ik ook nog leuke ideeen tegen

Ik heb bij Anouk bonnen, geld en kleding voor de lente/zomer gevraagd. Wij komen ook om in het speelgoed. Het geld doen we bij een speeltoestel voor buiten en ik wil voor Anouk ook nog een pop kopen. Muziekinstrumenten zijn bij Anouk ook een succes, trommel, xylofoon, piano met allemaal dierengeluiden, tamboerein. Ze vind het geweldig!

Groetjes Natasja

Het is echt moeilijk. Heb nu wel een kado bedacht wat Opa en Oma en een zwager kunnen gevn. Een poppenwagentje van hello Kitty. Die is vanaf 1 jaar word aangegeven, maar is natuurlijk meer voor als ze echt loopt dus dat is nog ff afwachten.
Vind hem zelf wel heel erg leuk. Echt meisjes speelgoed hebben we natuurlijk nog niet echt(behalve dan vrachten met poppen en barbiespullen van mij van vroeger maar daar is ze nog te jong voor) dus dan vind ik zoiets wel heel leuk.
Voor de rest nog wat dingetjes zoals een bandana/zonnebril/badpakje en verder weet ik het echt niet. Ga denk ik dus maar gewoon geld en bonnen vragen. Dat kan dan mooi in d’r spaarpot totdat ze weer wat nodig heeft.

Groetjes ramona