Wat is jullie ritme

hallo,
ik ben sinds 31 jan voor de tweede keer moeder,mijn oudste zoon is ruim 2 en de jongste nu 8 weken is ook een jongen en ik vind het heel pittig je bent de hele dag aan het vliegen enhollen voor mijn gevoel, nu heb ik ook nog eens de pech dat de jjongste erg gevoelig is snel overprikkeld dus we moeten ons echt aan een strak ritme houden anders huilt hij bijna de hele dag kennen jullie dit?

hoi ja ik herken het ik heb maar 1 kindje maar mijn dochter was ook overgevoelig voor alles in het begin. wij hebben het zo gedaan die gene die haar uit bed haalt geeft haar ook de fles en legt haar ook weer op bed en ondertussen aan niemand anders geven want dan was alleen maar huilen. nu is me dochter 6 maanden en heeft er nu minder moeite mee. ze kan bij iedereen opschoot nu en alles met haar doe alleen het moet niet te druk zijn voor haar want dan is ze de volgende dag vanslag. ik heb trouwens al mijn advies van het cb gehad mischien moet je het eens aan hun vragen wat het beste werkt maar dit heeft voor ons super gewerkt
groetjes