Wat is ikkeben

ikkeben is een plek voor mijzelf, Kim, waar ik verhalen van mijn kinderen (ondertussen) kwijt kan, waar jullie allemaal op terecht zijn gekomen, waar jullie en ik,alles kwijt kunnen over kinderen, mijn plekkie.

Dat kan en mag niet verstoord worden hoe hard het ook is,
Ik verdedig dit plekkie… deze hele site met mijn hart ,gevoel en verstand , dat dit leden kost helaas. Maar …

Ik ga niet toegeven aan gemuts, gedoe en gezeik waar jullie niets aan hebben, niets van begrijpen en niets mee kunnen, vandaar mijn ,zeg ons besluit ,een paar mensen te bannen.

groeten kim

Gelijk heb je !!! Ikke ben hier omdat het gezellig is en we leuk kunnen kleppen over het een en ander zonder gedoe. Zou fijn zijn als dit lekker zo kan blijven zonder dat ik betrokken wordt in rare zaken of moet gaan oppassen wat ik schrijf. Hopelijk keert de rust en de gezelligheid weer lekker terug. Een moeilijk maar ik denk wijs besluit Kim !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Gewijzigd door - Evianne`s mama op 15 Mar 2005 22:27:03

Jee, kan me alleen maar aansluiten bij Astrid eigenlijk (goed verwoord).

Ik kom hier ook omdat het super gezellig is en met die sfeer komt het absoluut goed Kim!

Je hebt echt een TOP site!!!

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 15 Mar 2005 22:58:24

Ikkeben betekend voor mij
Gezelligheid er is veel lol maar er is ook tijd voor de serieuse dingen.
merk dat als er iets is met me en ik moet ff mijn verhaal kwijt ik de pc zo heb opgestart en ik ben hier op ikkeben
Een super site dus

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Ik heb hier niks aan toe te voegen!

Ik ben Sorry heel blij!!! want het werd echt verziekt!

Liefs Tries

Ook ik vind Ikkeben een top site.
Ik moet ook altijd eerst op Ikkeben kijken voordat ik verder het internet bekijk.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

astrid heeft het verwoord hoe ik het ook zal zeggen.

dapper besluit en ga zo door kim,kan niet meer zonder ikke ben de gezelligheid die hier is zie ik niet op andere site’s dus van mij ben je nog lange niet af hoor

IK SLUIT ME HIER OOK HELEMAAL BIJ AAN

groetjes marielle mama van tanja

Ik begrijp dat Kim, als moderator, het volste recht heeft mensen te bannen.
Om de site in de gaten te houden, en te zorgen dat alles goed verloopt.

Ook ik lees zeg maar dagelijks op ikkeben, en zal wel heel erg dom zijn??

Maar ik heb blijkbaar een heleboel gemist? want ik heb niks gemerkt van mensen die hier dingen zouden verzieken?

Er zijn wel eens discussies, in discussies heeft niet iedereen de zelfde mening, dat maakt het ook een discussie.

Ik heb me wel eens afgevraagd, waarom als iemand een afwijkende mening geeft zo aangevallen word. Dan komen er heel veel mailtjes met de inhoud: je mag zo niet denken, je mag dat niet zeggen, je hebt het recht niet je zo te voelen etc etc etc.

Ik heb mij daarvan altijd afzijdig gehouden, omdat ik daar wel veel moeite mee heb: als een discussie verzand in iets wat geen discussie meer is, maar het afkraken van elkaars mening.

Maar nogmaals: mensen die hier een heleboel verzieken? ik heb die berichtjes blijkbaar gemist, terwijl ik altijd de actieve topics bekijk.

En verbaas me dus, over de reacties op het berichtje van kim.

Niet over kim’s beslissing, simpelweg omdat ik niet weet waarop die is gebasseerd, en ik er van uit ga dat je dit niet zomaar doet.

Maar de juichstemming ontgaat mij geheel, en ik vraag me nu dus echt af: wat is er dan gebeurd? ben ik dan zo blind?

Ik las ikkeben altijd met veel plezier, maar mis dus blijkbaar het eea.

Ik zal een tijdje meelezen, en niet reageren, en eens kijken dan, naar wat er hier dan gezegd word wat gezien kan worden als gemuts, gedoe en gezeik.

Maar moet zeggen dat ik me hier heel onprettig bij voel, zo’n mededeling: mensen gebannen, vanwege gedoe en gezeik. Ik heb er niks van gemerkt, anderen blijkbaar wel.
Maar zo’n berichtje, dat maakt me toch wel boos, omdat er eigenlijk niks in staat. Niet wat er dan aan de hand is.
En dan word het gissen. En daar houd ik niet van.

Jullie zullen me dus een tijdje niet zien reageren, omdat ik me hierdoor wat onprettig voel op deze site.

Misschien gaat het weer weg, en lezen jullie me binnenkort weer.

mo

Jammer om te horen dat het zo moest gaan, maar als webmaster (gebruik ik de juiste term?) moet jij ingrijpen wanneer jij vindt dat een situatie uit de hand gaat lopen.

Ik voelde de laatste maanden wel wat lichte wrijving en vond sommige reakties obstinaat overkomen. Ik ben het niet helemaal eens dat dit alleen door de gebande leden werd veroorzaakt, maar de moeilijke beslissing van wie dan te bannen is aan jou om te maken en gemaakt.

Ikkeben is voor mij een unieke site omdat ik hier zowel met mijn zwangerschap-, zowel met mijn peuter- en ook nog met mijn kleuter- verhalen- en vragen terecht kan. Ondanks dat ik ook op andere forums zit met meer leden, komen hier de meeste en de bruikbaarste reakties.

Mijn complimenten voor IKKEBEN wil ik Kim dan in deze vervelende tijd niet onthouden" mijn complimenten, Kim!

Mo, net als jij waarschijnlijk, weet ik ook niet precies wat de aanleiding is geweest en ik begrijp wat je bedoelt dat die onduidelijkheid je niet lekker zit.

Misschien dat in de loop van de tijd het e.e.a. duidelijker wordt of dat dit vervaagt.

Ik hoop dat we allemaal (weer) veel plezier gaan beleven aan ikkeben.

Ik geloof niet dat er een hoera stemming heerst, denk dat niemand het leuk vind dat dit zo heeft moeten gaan.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

De “juich-stemming” waar Mo het over heeft ging in mijn berichtje puur over deze site.
Omdat ik het gewoon een top-site vind.
Het had niets te maken met het feit of er iemand wel of niet gebanned is…

Dat wilde ik wel ff graag kwijt aan je Mo.

Verder zou ik het echt ENORM jammer vinden als je niet meer komt meeschrijven.
Jij bent vaak zo heerlijk positief met je fijne humor!

Maar het is natuurlijk je goed recht.
Ik kan je moeilijk “dwingen” om hier te schrijven

Blijf je niet te lang “weg”???

P.S.
Op zich denk ik dat het wel handig is, JUIST omdat dit een wat “kleinere” site is (wat ik zelf trouwens érg prettig vind!) als er toch misschien nog even iets méér uitgelegd wordt over het hoe en wat.
Niet een volledige verklaring, maar ietsje meer duidelijkheid.
Om mensen niet met een gevoel te laten zitten dat Mo nu dus heeft…

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 16 Mar 2005 19:50:40

Hallo,

Hier even een berichtje van mij, namens Kim (die begrijpelijk nu even niet kan reageren)

Er wordt geen uitleg gegeven. Omdat dat niet nodig is, omdat het meeste gebeurt is achter de schermen ipv ervoor. Denk niet dat dat voor iemand hier nog enige meerwaarde heeft.

Kim heeft het in het eerste stukje genoeg omschreven. Het was een keuze voor de site, niet TEGEN mensen. Dat zijn toch 2 aparte dingen.

Hopelijk zegt dit voor nu even genoeg…

Wil zelf best nog wel wat zeggen hoor, er circuleren nu toch allemaal welles nietes verhaaltjes en mailtjes, gisteren kon ik niet reageren aangezien ik mijn verjaardag vierde.

Ik heb deze topic geopend onder het kopje ikkeben,stel jezelf even voor.

Nou,dat heb ik gedaan en voor mij zit hier genoeg uitleg naar leden toe in, ik ga geen details over het hoe en waarom geven. De uitleg van Els uit mijn naam vind ik voldoende.

Het was een keuze voor de site, niet TEGEN mensen.

ik wil zelf graag met plezier blijven komen en mijn hobby uitoefenen,vandaar dat ik voor een keertje een uitleg heb gegeven met mijn eigen woorden bovenaan.

Kim

Ik ben hier nog niet zo lang en soms ook een poosje niet. Maar tot dus ver heb ik hier nog geen rare posten gezien. Ik vind dit een leuke NL forum en ben blij dat ik hier deel van uit mag maken.

Degene die dit forum leiden doen een goede job en ik zou zeggen: HOUDEN ZO!!!

(Mama van Talitha 8-10-1997, Joshua 22-4-2001 en Jonathan 13-1-2005