Joey is zo lastig de laatste dagen! Bah, ik vind het helemaal niet meer gezellig in huis Hij schreeuwt en kliert de hele dag!
Hij gaat al een paar weken niet meer slapen overdag, maar tot voor een par dagen geleden bleef hij wel twee uurtjes rustig in bed liggen, en speelde en kletste dan rustig. Maar nu gaat hij direct heel hard schreeuwen en houd dit vol tot ik hem er uit haal! Hij huilt zich heelmaal overstuur, dus dan kan ik hem net zo goed weer naar beneden halen. Met als gevolg dat hij dan vanaf een uurtje of 2 niet meer te genieten is, en echt stront-vervelend word! Hij doet dan niks anders dan negatieve aandacht trekken, terwijl hij ook genoeg positieve aandacht krijgt! Ik zit soms uren met hem aan de keukentafel te knutselene, of op het stratenkleed met auto’s te spelen, en dan is het superleuk. Maar zodra ik iets voor mezelf ga doen is het weer mis… Het lijkt wel een sprongetje, zo plotseling is dit zo gekomen, maar het zal eerder de PP zijn neem ik aan? Hoe gaan we hier nu weer mee om? Ik straf hem als hij het te bond maakt door hem op de strafstoel te zetten, (1000x want hij gaat er gewoon weer vanaf) maar asl ik hem voor elk stout iets moet straffen, dan komt hij die stoel niet meer af! Iemand tips?
Groetjes Anouk