…op ikkeben.
De meeste zijn toch alweer terug van vakantie?
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
…op ikkeben.
De meeste zijn toch alweer terug van vakantie?
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
dat zat ik me heel de dag al af te vragen waar iedereen is,zit elke keer ff te kijken maar helemaal niks pffffffffff
misschien door de warmte dat iedereen lekker aan het genieten nu is
Ja, oké, maar die warmte is er nu ook pas voor het eerst sinds tijden toch?
Ik vond het gisteren en eergisteren etc. ook al zo rustig hier…
Nou ja, wie weet komt het wel weer
ik hoop het wel,kom ik beetje de dag door he hahahhaha
ga nu eerst morgen de foto’s inplakken,staan nu al paar maanden te wachten erop
schaammmmmmmmmmmmmmmmm
Nou ik ben er wel hoor
Lees elke dag alles even door
Alleen gaat het zitten niet zo heel lekker meer (bekkeninstabiliteit)
Maar ik ben er nog wel
Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word
quote:
Alleen gaat het zitten niet zo heel lekker meer (bekkeninstabiliteit)
Nou ga ik ff helemaal off topic
Wat voel je precies als je wel gaat zitten dan? Worden je klachten dan erger ofzo? Waar voel je dat?
Misschien rare vragen, maar ik heb zelf nogal last van bepaalde dingen en vroeg me af of het met mijn bekken te maken heeft.
P.S. Sterkte trouwens!!
Gewijzigd door - Bieb op 16 Aug 2005 22:24:14
ben wel geen heleen,maar dit voelde ik toen
bij mij deed alles zeer je kon geen houding vinden met zitten
ook als ik liep had ik onder me rug uit straalend naar me knieen pijn
in bed nog erger pfffffffffffffffff
maar vermoed je dat je het heb dan bieb,dan zal ik ff langs de ha gaan,dan krijg je gelijk therapie namelijk,althans ik toen wel
Ik ben er wel, maar ben nog niet helemaal fit, maar ik kom regelmatig kijken hoor
En welke warmte? Ik vind het tot nu toe niet echt warm hoor, als het goed is vandaag de 1e zomerse dag
Groetjes Nathalie & Co
Ikke ben er ook, maar met 2 kindjes in de buurt kan ik niet steeds reageren. Daarbij heeft Evianne sinds maandag steeds op en af koorts en kan ik niet echt ontdekken waar het nu precies aan ligt. Whahahaa en savonds pikt Daan de pc in om te zoeken naar een goede digitale camera maar hij vind ze zo duur ( iemand nog een suggestie ? )Ik had een hele goeie gevonden voor zo
n 180 euri hihihi maar daar heeft Daan een beetje moeite mee alhoewel ik het de investering de moeite waard vind. Zo had ik laatst me die wat we nu hebben heeeeeeeellllllle leuke foto`s gemaakt van de kinderen, maar die zijn allemaal heel erg slecht geworden en daar heeft deze camera vaker last van. Daar kan ik dan echt mega van balen.
Nou ja, ik ben er dus wel whahahahaha
Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005
Ik heb de Cacnon powershot A85 die koop je gemiddels voor rond de 200 euro, is een hoop geld, maar hoe goedkoper de camera hoe slechter je foto’s vaak zijn, en das erg jammer vind je niet?
Deze camera daar kun je zelfs kleine stukjes mee filmen, leuk!!
Groetjes Nathalie & Co
Ik had een samsung digimax a5 op het oog. Wat ik erover lees is dat iedereen er heel erg tevreden over is en die kost zon 180 euro. Maar Daan heeft wat moeite met zo
n investering dus en ik wil eindelijk eens fatsoenlijke foto`s.
Gewijzigd door - Evianne`s mama op 17 Aug 2005 09:56:03
heee wat sneu zeg van evianne,steeds koorts,hoop dat het snel op knapt…
wij hebben fuji fine pix s7000 die was verleden jaar bijna 600 euro,maar wij vinden hem goede foto’s maken en filmpjes,en je kan nog meer maar dat moeten we nog uit vinden…
de konica kamera’s schijnen ook heel goed te zijn ,en zijn ook minder duur,de lidll heb wel eens aanbiedingen
als wij iets op het oog hebben kijken we dus ook altijd ff op kieskeurig.nl,vooral om te lezen wat de andere er van vinden en wat voor oordeel het krijgt.
anders moet je eens naar de mediamarkt gaan die hebben vaak hele mooie camera’s met veel megapixils voor heel goedkoop
Heb geen idee waar de koorts meteen vandaan komt alhoewel ik een klein vermoeden heb dat ze keelpijn heeft. Ze speelt verder wel lekker al is ze wat hangerig. Als het morgen niet beter is ga ik even naar de huisarts ( is ze nog nooit geweest ).
Ja en kieskeurig kende ik al ( heb ik al gebruik van gemaakt ook )en ik had ook een site gevonden van een hobby-ist die met die camera (die ik op het oog had )ook fotos maakt. Die foto
s waren erg tof. Ik lees alleen maar erg toffe berichten over die specefieke camera, maar nu Daan nog even overstag helpen. Want tja ik had echt hele leuke foto`s gemaakt en dan vind ik het erg vervelend als ze niet goed zijn.
Kijk maar
Mijn broertje met zijn vriendin. Zonde toch ?
Gewijzigd door - Evianne`s mama op 17 Aug 2005 10:41:26
idd zonde,zijn juist leuke foto’s en dan zijn ze zo balen zeg
nou hopelijk vinden jullie snel een nieuwe camera
Ik heb een nikon coolpix 995, is al 4 jaar oud en was veel te duur maar is wel een supercamera hihi
Oh ik heb trouwens ook bi, nog steeds na Kasper (die al 2,5 is inmiddels) Tis nu wel heel goed te doen hoor.
Hier lekker dagjes weg en niet op vakantie… Dit weekend Sail en aangezien we in hartje amsterdam wonen zullen we dat wel een beetje meevieren
Groetjes, Els
Hoi Bieb
Waar ik heel veel last van heb is mijn rug onderin en bij het schaambot doet het ook heel erg zeer
Ik kan me vaak geen houding geven ook niet in bed hoor
Wat voel jij precies ???
Het is je wel aan te raden om naar de huisarts te gaan
Maar om je eerlijk te zeggen heeft fysio bij mij niet geholpen
Heb het ook bij Robin zijn zwangerschap gehad en het is nooit meer weg gegaan
Heb vorige week ook tehoren gekregen dat het waarschijnlijk nooit meer over zal gaan
Maar ja dat mag de pret niet drukken
Ik ga wel vragen of ze de kleine eerder kunnen halen ( word een keizersnee)
Maar de baby moet dan wel zover zijn
Verder sjok ik lekker door
Succes meid
Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word
Sneu van Evianne. Ik hoop dat het gauw weer over is.
En inderdaad zonde van die foto’s van je broertje zeg!!
Heleen (en Bianca en Els )
Ik heb inderdaad pijn in mijn onderrug dat uitstraalt naar mijn benen.
Verder pijn in schaambot (zo noem ik het dan ook maar hoor geen idee hoe dat anders uit te leggen is)
Dat laatste wordt vooral erger als ik zit.
En in bed is de lage rugpijn echt niet te harden.
Dus…niet te lang staan (buikpijn erger) Niet te lang zitten (pijn van onderen erger + rugpijn) en niet te lang liggen (onderrug) Whahahahahahahahahaa
Ach…er zijn ergere dingen denk ik dan maar.
Maar soms vind ik het wel een beetje frustrerend omdat het je belemmert in je doen en laten
O ja, fysio heb ik al hoor. Alleen laatste 2 weken ff niet omdat die vrouw ziek was. Ga morgen weer bellen voor afspraak.
ik kon op ten duur geen tas meer tillen met boodschapjes pffffffff
en als ik dan ff achter pc kroop dat zat ik linker bil dan op rechter,jee als ik er nog aan denk doet het weer spontaan zeer
af en toe heb ik er nog wel eens last van,niet meer zo als toen ik van kaitlyn liep en een goed jaar erna
maar therapie hielp bij mij een beetje ook niet echt veel hoor,ik heb toen wel een bekkenband gekocht en dat gaf enigzins verlichting in de pijn
sterkte dames