Wat is er met mijn hand?

Tja titel klinkt vaag, maar ik vraag me af wat er aan de hand is met mijn linker hand. Ik weet het, jullie zijn geen dokters, maar misschien herkend iemand het wel. Hoop ik in ieder geval.
Ik heb de laatste tijd last van mijn linker hand. Het doet geen pijn, maar het lijkt op een soort van pijn loze kramp als ik mijn hand in een bepaalde houiding heb. Bv ook tijdens het typen. Dan buig ik mijn vingers voor een deel, en dan lijkt het net alsof er iemand aan de boven kant van mijn vingers (bedoel niet de nagel, maar de vingers in geheel) trekt ofzo, wat dan voelt een soort van kramp , maar dan zonder pijn.
Ik snap er niks van wat het is, en hoop eiegnlijk dat iemand dit herkent!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Lijkt een beetje op mijn klachten. Verstijfen he vingers ook of heb je moeite met schrijven?? Ik zou anders even naar de ha gaan en even laten nakijken. KAn varieeren van een "(beginnende) ontsteking tot een beschadiging.

Groetjes,

Michèle

Ja ik heb het gevoel dat de vingers dan ook verstijven, als het ze heel hard worden. maar wat is het dan?

liefs woezel

Kan zijn dat er een slechte doorbloeding is, maar kan ook een ontsteking in je pezen zijn dat kan ik zo niet zien.

Groetjes,

Michèle

Zou ik ook even mee naar de huisarts gaan. Ik had het vroeger door overbelasting, dat viel toen onder de noemer RSI.

Groetjes,
M

Nou dan weet ik wat me te doen staat, naar de dokter, Word niet eerder dan volgende week donderdag ivm nachtdiensten, en ik dit nog niet zo dringend vind, dat ik accuut nu er perse heen moet. Maar volgende week maak ik gelijk een afspraak!

liefs woezel

Zou ik zeker even doen, ik mag me morgen melden bij de dermatoiloog om een en ander uit te sluiten.

Groetjes,

Michèle

Ik snap wat je bedoelt denk ik. Ik had die onvrijwillige spiersamentrekkingen omdat ik een tekort aan calcium had… Ziet er heel raar uit als je vingers helemaal naar boven buigen!