Wat is een leuk spel voor 3 jarige?

Jasper is bijna jarig en die gaat overladen worden met cadeau’s,
ik wou het dan zelf ook maar simpel houden en een leuk spel voor hem kopen. Maar wat is een leuk spel die wij samen met hem kunnen doen en een 3 jarige ook redelijk snapt?

Zag op internet wat dingen als “vat vol vliegen” “koetje boe” “knibbel knabbel knuisje” maar eigenlijk ken ik al die spelletjes niet en heb ik er geen idee van of dat een beetje leuk is. Hebben jullie suggesties?

Groetjes Carolien.

Haha, wat grappig, toen ik de titel zag, dacht ik “Knibbel, knabbel, knuistje!”. Dus twijfel maar niet meer, dat is echt leuk voor een 3-jarige.

Groetekes, Sje

Knappe Koppen!!
Heel erg leuk en educatief spel met opdrachten en vragen als:
-Hoe heet een baby paard?
-Plaatje van een blokkentoren die je na moet bouwen
-Ren als een vliegtuig door de kamer enz.
Het spel is voor 2 tot 5 jaar en voor 2-4 spelers.

Liefs, Anne

Kleurentorentjes, Memory, Mini-Loco.

Groetjes,
M

Lilypie Fifth Birthday tickers

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Elefun is ook heel leuk, maar daar kunnen ze wel heel hyperdepieper van worden.

Groetekes, Sje

Wij hebben knibbel knabbel knuisje… erg leuk! Ook hebben we poepie knor… ook erg leuk!

Groetjes Manderijn.

Wij zijn hier weg van Knappe Koppen, aanrader! Verder memory, en lotto van Djeco, is met dierenplaatjes, heel leuk.
En eh…heb het spel gekocht van Dora en kleuren erbij zoeken, maar weet nog niet of dat wel zo leuk is.
Knappe koppen pakt ze zelf.
Boomgaardspel heb ik ook maar ben er zelf niet wild van…denk daarom mijn dochter ook niet

Is een spelcomputertje van Vtech misschien leuk of inderdaad Lotto of een leuk bordspel. Genoeg keuze. Bij sommige winkels kun je per leeftijd shoppen, das makkelijk

Groetjes,
Chantal

reclame niet toegestaan op ikkeben

Gewijzigd door - Asje op 25 Jun 2012 23:11:20

Kleurrentorentjes, blokkendoos, lego.

Groetjes Lisan.

Dank voor het meedenken allemaal!
Het is knibbel knabbel knuisje geworden, en dat blijkt idd een succes!
Verder kochten we zeediertjes, boerderijdiertjes en wilde dieren bij de action, kostte bijna niets, maar meneer kan niet meer zonder!

Groetjes Carolien.

Helemaal leuk toch?!

(Ik geniet me altijd helemaal suf in de Action! Uitvinding van de eeuw, die winkel!)

Groetekes, Sje