Wat is dit nou zeg :(

Nou ja zeg, het moet niet gekker worden, afgelopen donderdagavond kreeg ik me toch een pijnlijke linkerarm, net of ik er 2 dagen een strakke elastiek om had gehad, zo’n dood gevoel, kon er geen kracht meer mee zetten, nou de volgende ochtend was het godzijdank weg.
Nu vanochtend word ik wakker, en een pijn zeg
M’n vingers zijn wat opgezet, en elke polsbeweging doet zo’n zeer, Arno vroeg al heb je soms op je arm gelegen, maar het lijkt me niet dat het zo’n pijn kan veroorzaken, het is net of ik hem flink gestoten heb, ik heb al een molletje genomen, en dat doe ik niet snel, ik hoop dat het morgen over is anders kan ik niet gaan werken
Ik denk zelf meer aan een ontsteking ofzo

Iemand ideetjes wat dit nu weer is??

Pfffft heb ik weer …

Groetjes Nathalie & Co

Klinkt als soort Thrombose. Zeker omdat je vingers ook opgezet zijn. Lijkt erop dat de bloed-/vochtafvoer niet helemaal top is. Kan denk ik geen kwaad om even de ha-post te bellen of anders morgen even richting huisarts.

Alle beterschap.

Groetekes, Sje

Dat vind ik een goede advies!! Als het een ontsteking is kunnen ze dat daar ook gelijk constateren. Dus op naar de ha-post!

Kijk, da’s al 2 tegen 1. Hopla naar de huisartsenpost Nathalie! En ons zo snel mogelijk laten weten wat ze geconstateerd hebben!

Groetekes, Sje

meid belde huisartesen post en ga erheen

ik had dit ook in 2006 alleen aan mn onderbeen.

Had twee maanden van tevoren al wat last van mn onderbeen, maar het ging hier en daar. Ik dacht ja komt vast omdat ik teveel zit (was op stage) Nou niks aan doen dus.

Tijdens mijn werk achter de kassa, (part-time baantje voor in de weekend) had ik ineens heel veel pijn in mn onderbeen. Ik dacht dat mijn been aan het doodgaan was. Heel koud en ik schreeuwde de pijn uit. Moest toch werken tot 20.00 met al de pijn…

Ik ben niet gelijk naar het SEH gegaan omdat men dacht dat ik alleen naar een dokter hoefde. Nou de dokter op het dokterspost hoe je het ook noemt, zei het is vast een aderontsteking. Ik kreeg een recept met pijnstillers. Maandag ging ik naar mn eigen huisarts en die zei ook het is een aderontsteking. Gewoon lekker een strakke kous dragen en het komt goed.

Diezelfde dag had ik een afspraak om aan mn aders behandeld te worden. EN had verteld aan de arts dat ik last had van enorme pijn aan mn onderbeen. Hij mij nakijken… Nou kreeg ik van hem te horen dat ik naar het SEH moest gaan en snel mogelijk want ik heb trombose!!!

Dus als ik jou was PLEASE GA NAAR HET SEH. Laat daar je bloed testen voor trombose!

Ik wens je alvast veel succes en hoop dat je gewoon op je arm heb geslapen ofzo want het is niet prettig om dit aan te horen.

Groetekes!

Gewijzigd door - Christina_Dingemans op 29 Jun 2008 15:58:30

Gewijzigd door - Christina_Dingemans op 29 Jun 2008 15:59:18

Zie je! Nathalie ga alsjeblieft naar de huisartsenpost meid! Thrombose wil je niet hebben. Dan ben je de komende jaren stevig onder de pannen met zo’n soort steunkous over je arm, medicijnen, elke week bloed prikken om het behandelschema voor de volgende week te kunnen bepalen.

Echt meissie, doe nou voor de zekerheid! Doen hoor! We zijn bezorgd om je.

Ik duim voor je dat het geen thrombose is maar dat het alleen maar iets van een ontsteking ofzo is.

Alle sterkte!

Groetekes, Sje

klinkt als trombose nathalie

zal toch ff ha post bellen

heb dat met me onderbeen ook gehad,en gelukkig toen geen trombose
ze nemen met dat soort dingen gelijk maatregelen hoor

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Zuster Bianca denkt het ook al dat het trombose kan zijn. Dus luister nu maar naar al die lieve zusters hier en naar dokter Sje!

Hoe is het nu met je?

Groetekes, Sje

Ohhh zo erg had ik het niet ingeschat, moet zeggen het is wel iets minder geworden, ga morgenochtend wel gelijk langs de huisarts…
Het is echt op de plek waar dat knokkeltje zit op je pols.
Heb net ook kunnen strijken, maar als ik m’n handen afklopt, bv na het handen wassen, dat doet vreselijk zeer…

Bedankt voor jullie tips en bezorgdheid.

Groetjes Nathalie & Co

Laten we gewoon hopen dat het niks ernstig is!!!

Ik word nu wel heel zenuwachtig hoor!

Heel veel sterkte meid!! Laat ons het heel gauw weten oke

Groetekes!

enmnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn hoe laat kan je

maare sje,zuster bianca klinkt wel leuk eigenlijk ahhahahhaha

maare gekheid,zelf heb ik kans om het ook te krijgen dus vandaar ook mijn voorzichtigheid dat het wel eens trombose kan zijn

nathalie is het ook warm en soort van gladder je huid???

Dylan & Kaitlyn

Daar ben ik weer, net terug van de ha.
Het is niks ernstigs gelukkig, maar gewoon overbelasting van de spieren!!
De aanhechting van de pöls is overbelast.
De pijn is al wat minder dan gisteren, dus ik ben blij
Strakkies ga ik gewoon werken, en laat m’n collaga de zware dingetjes doen

Groetjes Nathalie & Co

Ah, tof dat het niks ernstigs is! Gelukkig maar!

@Bianca, ja klinkt leuk hè, zuster Bianca! Haha! Zo uit een doktersromannetje gestapt!

Groetekes, Sje

gelukkig maar de aanhechting van de spieren kan erg zeer doen!
Weet er alles van.
Gun je pols wel een beetje rust he??
En laat je collega maar sjouwen hahaha

beterschap

groetjes Gytha

gelukkig maar dat het nix ernstig is.
Beterschap met je overbelaste spieren.

Groetjes Marianne mama van Ruben

nathalie doe je wel voorzichting beterschap

ik ken het loop er dagelijks mee fm is aanhechting van pezen en spieren

gelukkig niks ernstig,doe je rustig aan