Wat is dit nou weer?

Hallo hallo,

Mijn kleine boef (bijna 6 maanden) heeft weer iets bedacht, maar of ik er nu blij mee ben??

Elke avond krijgt hij om 19.45 uur een fles en dan is het standaard tussen 20.45 en 21.15 dat hij gaat huilen. Dan naar boven en snel de speen erin en dan slaapt hij gewoon weer lekker weg.

Nu vind ik het niet zo heel vervelend hoor, maar toch wel vreemd dat dit elke avond gebeurd. Iemand een idee??

Het is waarschijnlijk een sprong. Ik herken dit van onze oudste. Die had dat ook rond de 6 maanden. De jongste heeft het niet gehad, want die slaapt overdag niet veel. Die is dus 's-avonds zo bekaf dat ze niet eens meer wakker kan worden, ookal zou ze het willen

Groetjes Natasja

Voordat je er erg in hebt, is het weer voorbij! Niets is zo veranderlijk als een baby. Kan idd wel zijn dat er een sprongetje aan zit te komen.

Mijn zoontje had dit ook heel lang (weet alleen niet meer rond welke leeftijd) die werd standaard tussen 22/23 uur even wakker, speen erin en sliep weer verder. Gaat over, hij is nu 22 maanden en heeft dit al heel lang niet meer. Natuurlijk wordt hij nog wel eens wakker, maar dan is hij aan het dromen en is het tijdstip wisselend.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers