Wat is de gemiddelde temp van jullie kindje?
Groetjes Spruit
Geen idee, want ik temperatuur nooit.
Alleen als ik het idee heb dat hij koorts heeft.
Groetjes,
Sandra
ook geen idee, temp nooit alleen als hij hangerig is of heel warm aan voeld en dan heeft hij 9 van de 10 keer ook echt koorts.
Maar waarom wil je dit weten ?
Een normale temp ligt tussen de 36,5 en 37,5
pfff geen flauw idee, ik tenperatuur ook alleen wanneer ik den kdat bo koorts heeft, en meestal als ik dat denk, dan heeft hij dat ook, Het enige wta ikw elw ete dat als hij koortsvrij aan het worden is, dan is zijn eerste dag koorts vrij, begonnen met een etemp van 36,9, daarna meet ik dan niet meer, omdat het dan wel goed zit!
waarvoor wil je dit weten?
liefs woezel
Hoi,
Nou mijn dochtertje heeft al weken last van verhoging, en dan dus een temp boven de 37’5. Haar normale temp is rond de 36’8/9. En dit weet ik inderdaad ook door dat ze een keer koorts heeft gehad en daarna weer koortsvrij met een temp van 36’8.
Nu is de temp vandaag over gegaan in koorts. Maar ik was benieuw of er dus nog meer kindjes zijn die een langere tijd een verhoogde temp hebben ge.had.
Vandaar mijn vraag.
Groetjes Spruit
Gewijzigd door - spruit op 21 Dec 2010 20:55:32
Bij Bo zou ik dat dus niet weten, maar ik heb toevallig vorige week dit bij het bureau gevraagd. Bo heeft namelijk 1 keer in de 2 maanden ongeveer een dag of 2 a 3 vrij hoge koorts en vroeg mij af of dat normaal was. Dit was normaal volgens de wijkverpleegkundige, en ze vertelde er gelijk bij dat het ook vaak voorkwam dat kindjes voor een langere tijd wat verhoging hebben, en dat dit ook normaal is. Dus vanuitgaanda van wat zij heeft gezegd, zou ik zeggen dat het dus normaal is, maar als je het niet vertrouwd, dan natuurlijk even de huisarts bellen.
liefs woezel
lieke zit altijd laag 36 dus 37,5 is ze al echt ziek.
Mirte zit altijd rond 37.3 dus die heeft ook sneller koorts. en als ze koorts maakt zit ze ook heel rap aan de 40 graden! terwijl lieke met 38 graden net zo ziek is.
2 verschillende dus…
Groetjes Gytha
Ik heb geen idee van de temperatuur van de kids… Wat ik wel weet is dat ik zelf altijd aan de hoge kant zit… Bij mij is 38 a 38,5 heel normaal