Wat ik nou weer heb!?!

Zit ik op de bank, Cas lekker in bed en Lisa aan het spelen.
Gaat ineens de babyfoon aan, hoor ik een hele vreemde vrouw praten en nog goed ook (beter dan dat ik ooit het geluid van boven hoor)!
Dat heb ik in de 3 jaar dat wij hier bijna wonen nog nooit gehad, echt heel vreemd.
Ik zet 'm zo maar op een ander kanaal, normaal doet ie dat zelf maar zal er door het warme weer wel geen zin in hebben!

Hihi zouden andere mij ook kunnen horen?

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Ik zal het nog sterker vertellen;
ik pak dus die babyfoon op om 'm op een ander kanaal te zetten want hij bleef maar aanstaan en ik bleef die vrouw en dat kindje horen.
Maar goed ik pak dus die babyfoon op, hoor ik helemaal niets uit dat ding komen. Dus ik denk waar komt dat geluid dan vandaan?
Zie ik ineens onze oude babyfoon staan, die deed het dus niet en ik ben gewoon te lui geweest om die op te ruimen (we hadden er namelijk even 2 staan omdat ik dacht dat Lisa ook nog een babyfoon nodig had, maar dat was niet zo en die andere deed het niet).
Hihi waarschijnlijk is ie door het warme weer het weer gaan doen!!
Hihi ik lig hier helemaal in een deuk.

Nou die zo raar deed net is ook een Philips.
En degene waar ik zo ontzettend tevreden over ben is van SuperNova.
Dat is echt een fijn ding, nooit problemen mee gehad. En die raden we iedereen aan die een babyfoon zoekt.

wij hadden dat ook met de oude,iedereen hoorde we behalve die van ons

ik heb toen zo ouderwetse genomen alecto of zoiets,en toen geen last meer gehad…

maar je zit ff raar te kijken als je andere heel duidelijk hoor

hoi jolanda
ik had ook een philips en ik hoorde ook ander mensen maar het leuke er van was dat ik die ook nog kende en ik zij een keer tegen haar wat hadden jullie een lol en zij lachen maar nu heb ik een hapemi babyfoon en ik heb nersgens last meer van
groetjes joze

Hihi, spookachtig hoor

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?

Hahaha
Je zit volgens mij toch wel ff raar te kijken haha

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin