Wat ik hier nu van moet denken!

Ik loop al na het gesprek op de basisschool tegen jordy (omdat hij er steeds naar vraagt)
te vertellen dat ie als hij 4 wordt naar de basisschool gaat, nu hoor ik vandaag van een ouder dat kinderen die jarig zijn na 1 mei pas na de groote vakantie mogen komen!!! grrrrrr zal toch niet waar zijn!!! kind weet niet beter ik wordt jarig en ga naar de basisschool, hij staat ook in het boekje van dit school jaar!

Ga morgen gelijk bellen!

sorry ben er gewoon een beetje boos om

Tries

Liefs Tries

is heel normaal tries dit om te voorkomen dat ze zic gaan hechten aan de verkeerde juf en verkeerde kindjes… ik weet er alles van ben ook al gestuiterd

groetjes Kim, mama van

en

Jeeee, ja, dat kan ik me voorstellen zeg!!!

Maar als hij al in het boekje staat dan zou je toch verwachten dat hij in Mei gewoon naar de basisschool mag??

Nou, bellen maar morgen! Succes!!!

Groetjes, mamma van Stephan

Kim ze zitten hier 2 jaar met de zelfde kindjes! instroom klasjes zijn heteigelijk zitten ze altijd met elkaar op gescheept ten zei ze blijven zitten

maar inderdaad ga eerst ff bellen!

en als het echt zo is ga ik even veel boos worden en dan een oplossing zoeken hoe ik me kind het ga wijs maken! waar ik al een half jaar tegen zeg dat ie als hij 4 is naar de basisschool gaat waar al zijn vriendjes nu naar toe gaan uit zijn klasje…

Tries

Liefs Tries

Ik vind het erg onduidelijk hoor. Hadden ze je meteen moeten laten weten dat het dan pas na de grote vakantie zou zijn dan. Ik zou denk ik ook best boos zijn dan hoor !

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

zo dat is idd raar.maar hier doen ze ook nieuwe regel

ben je bv 4 mei jarig dan mag je 1 juni naar school,elke 1e van de maand laten ze kinderen komen,dus zijn er 10 in mei jarig dan komen op 1 juni 10 nieuwe kindjes in de klas

nou tries sterkte met bellen

Nou heb gebeld vanmorgen!

Ze wist het zelf ook niet moest het na gaan vragen!
Vanmiddag belde ze terug, jordy mag gewoon 24 mei komen… hoe die moeder er bij kwam wist ze niet alleen dacht ze mischien dat als hij nou 1 of 2 weken voor de vakantie jarig zou zijn dan doen ze het er na (logies)

Ik zelf vind het niet zo heel erg maar Jordy kijkt er zo naar uit heeft het echt elke dag er over! Soms best vermoeiend hahaha het duurt zo lang nog voor hem…

Was een moeder hier uit de straat heeft er al een kindje zitten ik vond het dus best betrouwbaar, ga haar er morgen toch even op aanspreken dat ze niet van die rare dingen moet zeggen hihi

Tries

Liefs Tries

Gewijzigd door - mama van Jordy & Roy op 23 Nov 2004 20:49:35

Fijn dat hij nou toch in Mei al naar school mag!!!
Heerlijk, scheelt hem een teleurstelling en jou een hoop uitleggen

En wat die buurvrouw betreft: ach, iedereen kan zich eens vergissen toch?

Ja wel bieb tuurlijk, ben ook echt geen typ die daar verder boos over word op haar dan kan gebeuren inderdaad maar ze was er echt stellig van overtuigt voor dat ze andere ouders ook laat schrikken ga ik het wel ff zeggen

Tries

Liefs Tries

Groot gelijk!

heee lekker dat hij in mei mag zeg,en wat bieb zegt scheelt een hoop uitleg

He wat jammer dat je je eerst zo druk heb moeten maken om iets dat helemaal niet waar is.

Het zou inderdaad moeilijk uit te leggen zijn aan Jordy als alle kinderen die 4 worden naar de basisschool mogen en hij niet. Gelukkig is er niets aan het handje.

en toch is het zo dat fietje die 3 weken later jarig is en in een ander vakantie gebied zit(volgendjaar zijn wij de laatste ) pas naaaaaaa de grote vakantie voor het eerst mag komen

groetjes Kim, mama van

en

Je mag bést het laatste woord hebben hoor hahahahahaha!!! (grapjuh!!! )

en dat heb ik ook biebje!en dat weet triesje ook wel

groetjes Kim, mama van

en

Oei, goed onder de duim dus

nee hoor ik hihihihihihi ja ik vond het al vreemd tries want tanja mag in september proef draaien en oktober naar school .ja somige gemoeders denken wat gehoort te hebben en brengen het dan verkeerd over maar gelukkig heb je gebeld

groetjes marielle mama van tanja

Hoe zeggen ze dat ook alweer ‘de klok horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt’? Ik bedoel die moeders dus, he!

Het gaat niet om wie het laaste woord heeft… gaat er om of je elkaar begrijpt… er zijn verschillende regels prima… Het gaat mij er om wat er is afgesproken! gelukkig waren ze het met me eens! was het niet eens aan de orde

dus ik heb het laaste woord!

Tries

Liefs Tries

Hahahaha!!! Wat een gedoe om het "laatste woord"
Was van mij maar een grapje hoor!

Welterusten everybody!

Gewijzigd door - Bieb op 25 Nov 2004 23:39:39