Goedemorgen,
Pffffff, ben doodmoe! Ging gister Youri naar bed brengen! En voordat ik dat doe verschoon ik hem eerst! En wat zie ik, er komt bloed uit zijn piemeltje druppelen!!! Schrok me rot, want dat is dus niet normaal! Wij direct naar de huisartsenpost gereden! En die ha, die dienst had wist het dus ook niet en verwees me door naar eigen ha, vandaag naar het spreekuur, voor een verwijsbrief naar de kinderarts! Maar zolang heb ik niet gewacht, heb mijn ouders gebeld en die hebben met een bevriende arts geregeld dat we meteen naar de E.H.B.O. konden, en daar stond een kinderarts ons al op te wachten! Er is bloed afgenomen bij Youri ( 5 buisjes)!
Verder is ie helemaal onderzocht, en moet zijn urine op kweek! Gister tot ruim 0.00 uur gewacht tot Youri wat Urine had, maar helaas, als het moet dan maar niet! Iets na twaalfen stuurde de kinderarts ons met youri naar huis met twee plaszakjes! Gisteravond nieuw plaszakje om gedaan, en vanmorgen 6.00 uur kijken of er wat in zat, maar nee, een paar druppeltjes en een natte luier! Dus nu heb ik nog geen urine, heeft iemand nog een idee hoe ik het anders kan opvangen, behalve in een plaszakje! Dacht een de pot, maar daar kleven (ook na schoonmaken) weer bacterien aan van de buitenlucht!
Gelukkig is Youri niet ziek en heeft ie goed geslapen! Maar deze mama is heel errug moe en heeft dus bijna niet geslapen! 2.00 uur lag ik in bed, tot 4.00 uur geslapen, was Youri aan het dromen, 6.00 uur plaszakje controleren!! En tussen 4.00 uur en 6.00 uur, heb ik nauwelijks tot niet geslapen! Ik lag maar te piekeren!
Uit bloed onderzoek konden ze gisteravond/vannacht niets halen dat zag er allemaal prima uit!
Ben benieuwd vandaag!
Groetjes Esther en Youri
"Puur Geluk"
http://members.ikkeben.nl/esmayo