Wat hebben ze gehad op school


#1

vandaag was de sint op school,en werd luid toe gezongen door ruim 200 kinderen

kaitlyn heeft een ja hoe leg ik dit uit

een vossen pet gehad,zit op haar hoofd en dan als ze hem naar voren haalt zit de oogen bij haar ogen en de neus bij hjaar neus hmmmm begrijpen jullien og ik niet maar weet hoe hij eruit ziet

kijk zo wel ff bij lobes misschien dat ze daar bij staan

dylan had suprise,die had geen leuke suprise, een doos alleen gevuld met een krant en zijn kado lag onderin,een gedicht zat erbij maar als je vraagt wat staat er dan is het echt kleutertaal,niet leuk dus,maar goed,1 in zijn klas had suprise maar geen kado,ze weten ook niet wie het is,alleen de juf en die heeft beloofd dat ze volgende week haar kado krijgt,heel vreemd allemaal

dylan had als suprise gemaakt voor een meissie uit zijn klas een smilie met 3 snoep kado,en dan had papa een dubbele bodum gemaakt en daar het hoofdkado zilveren oorbellen met steentjes,ze zat maar wouwwww gaaf en alle meiden erom heen en die vonden het heel erhg mooi dus al met al was het toch wel geslaagd na een paar mislukte suprises

oja vergeet ik te zeggen wat hij had gehad,sticker vellen van feyenoord uchu uchu krijg het getikt hier whahhaha en 3 chocolaadjes van de letter d

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Gewijzigd door - bianca4 op 05 Dec 2006 16:16:33


#2

Oh das heel naar zeg, dus is er iemand zoner kado naar huis gemoeten das sneu hoor!
Hopelijk word het netjes opgelost!

Demi had een washand in de vorm van een eend, niet echt bijzonder, meer iets voor een baby vind ik…
maar ze heeft wel een leuke dag gehad, en das belangrijker natuurlijk!

Groetjes Nathalie & Co


#3

tanja had ook een leuke sinterklaas op school
eerst sinterklaas en de pieten verwelkomen op het schoolplein met muziek
ze heeft een pakketje wat ze zelf moet verven gehad .en twee smile betjes .met een soort kleef .en een balletje er bij .en van de week had ze al een zwarte pieten boek gehad.dus ze zijn erg verwent op school

groetjes marielle mama van tanja

    tanja is nu

Lilypie 6th to 18th Ticker" border=0>