Wat hebben jullie kindjes nu ( mei) aan in bed?

Hallo

Ik weet even niet wat ik mijn kleine aan moet doen in bed… hij is nu 6 maanden en wordt erg beweeglijk. Vandaar dat ik zijn beentjes altijd vastleg met de deken
( dun en lakentje) zijn borst ligt boven de deken.

Hij heeft nu aan:
mouwloze romper
pyama met lange mouwen ( geen broekje )
en een katoenen slaapzak.

Wanneer korte mouwen?
Ik dacht hem al de slaapzak aan te doen met een romper met korte mouwen eronder… Of kan ik nu ipv pyama beter alleen een romper met lange mouw grbruiken? nu heeft bij boven 3 lagen aan ( mouwloze romper, pyama lange mouw en slaapzak… )

Zal met de tweede een stuk gemakkelijker gaan denk ik hahaha

groetjes xx mama van Kane

joyce Kurstjens-huber

Voel vanavond voor je naar bed ga even in zijn nekje … als die erg warm / zweterig is dan heeft hij het té warm.

Maar let wel het koelt 's nachts ook nog best wat af … dus die combinatie die hij nu aanheeft lijkt mij prima! Jurian heeft nl hetzelfde aan. Wanneer korte mouwen… euh als het echt warm is… dan deed ik alleen romper met korte mouwen of zonder mouwen aan … maar pyjama met korte mouwen heb ik niet eens

Lilypie In verwachting Ticker

hi kane,

ik heb zelf een zoon van bijna 6 maanden (4 mei) hij ligt bij mij onder een dekentje omdat hij zoveel draaid. verder heeft hij een romper aan en een slaapzak maar geen pyama ofzo

quote:
Hallo bedankt voor de reactie. heeft hij een romper met lange mouw of korte mouw aan?

groetjes

hi kane,

ik heb zelf een zoon van bijna 6 maanden (4 mei) hij ligt bij mij onder een dekentje omdat hij zoveel draaid. verder heeft hij een romper aan en een slaapzak maar geen pyama ofzo

joyce Kurstjens-huber

Mijn dochter is ook 6 maanden en zij krijgt hetzelfde aan als Kane… Overdag doe ik gewoon haar broekje en sokjes uit als ik haar in bed leg en voor de laatste avondfles doe ik de pyjama aan.

Gewijzigd door - Zwelgje74 op 26 Apr 2010 23:07:14

Muriel is 5 maanden. Zij heeft overdag een romper met lange mouwen aan en een truitje met lange mouwen en een broekje met sokken. Als ik haar op bed breng doe ik de broek en de sokken uit en doe ik haar de slaapzak aan. Die is zo dik als een handdoek ongeveer en dan onder een deken met lakentje.

Wanneer doe je een pyama aan dan? Alleen s nachts of ook overdag en trek je dan elke keer bij elk slaapje het truitje uit en de pyama aan? Ik heb wel 2 in de kast liggen maat 62 en dar begint ze nu eindelijk in te komen maar ik vind het zo wel zo makkelijk eigenlijk.

Hoi
overdag laat ik Sarah gewoon de kleertjes aan houden die ze al aan had. (behalve als ze een spijkerbroek/vest aan heeft)
Eergister was het heel warm overdag en heeft ze in dr romper met korte mouwen geslapen. (maar ze slaapt overdag hooguit een uur)
Maar 's avonds heeft ze nu nog een romper korte mouwen, truitje lange mouwen en slaapzak (zonder mouwen), Het is ook nog koud snachts.

Mocht het wat warmer blijven snachts stap ik over op alleen een romper onder de slaapzak. Hetzij met lange mouwen, hetzij met korte mouwen. Ligt aan hoe warm het is.

Hoi!

Luka heeft nu 's nachts een romper met korte mouwen, een pyamatruitje met lange mouwen en een broekje met lange pijpen, en dan daarover een zomerslaapzak zonder mouwen. De slaapzak is van dun katoen.
Verder ligt er op zijn bedje wel een laken met een dekentje, maar dat schopt meneer altijd van zich af. Vandaar de slaapzak.

Overdag slaap hij in zijn kleertjes die ik hem 's ochtends heb aangetrokken maar ook niet als het een spijkerbroek is.

Groetjes, Marloes

de ene keer heeft hij een romper met lange mouwen aan en de andere keer een romper met korte mouwen. als hij het te warm heeft schopt ie namelijk met zijn slaapzak aan zijn dekentje van zich af