Idd alweer bijna 3 jaar. Pff heel cliche, maar wat gaat het hard. Niet te geloven dat ze gewoon alweer bijna naar school gaan. We moeten binnenkort gaan inschrijven terwijl dat voor mijn gevoel nog heeeel lang duurt. Snel dus maar eens wat scholen bellen voor een afspraak.
Tim heeft laatst een Cars fiets gekregen. Die is voor zijn verjaardag, maar ja het was al zulk mooi weer dat hij die al heeft gekregen. Dan krijgt hij voor zijn verjaardag nog een heel klein cadeautje. Van mijn ouders krijgt hij een electrische trein met treinrails van duplo. Verder heeft hij al erg veel van duplo, dus dat vraag ik niet meer. Voor mijn schoonouders, overige fam. en vrienden moet ik nog bedenken. Heb wel een aantal dingen bedacht die ik op zijn lijstje zet.
Ik heb laatst bij de speelgoedwinkel alvast even vluchtig voor verjaardagskado’s gekeken en erg leuke spellen gezien voor 3 jarige. Kleurentorentjes, dan moet je in een bepaalde volgorde kleuren op je stokje krijgen. Dit doe je door om de beurt met de dobbelsteen te gooien. Wie het eerst alle kleuren op zijn stokje heeft die heeft gewonnen.
Verder heeft Tim laatst ergens domino gespeeld en dit vond hij erg leuk, dus dit vragen we ook voor zijn verjaardag.
Ook zag ik in de speelgoedwinkel een spel waarbij je of visjes of eendjes moest vangen, dit weet ik niet meer. Dit is ook vanaf 3 jaar, dus die wil ik ook vragen.
En het dikke boek van Jip en Janneke zet ik op zijn lijstje en puzzels. Want hij puzzelt heel graag en maakt al een tijdje puzzels die eigenlijk voor een 4 jarige zijn.
Verder moet ik me er nog wat in gaan verdiepen. Speelkleed heeft Tim vorig jaar gekregen. Ligt hier standaard in de kamer en daar speelt hij heel veel mee. Is per kind natuurlijk verschillend, maar hier zeker een succes.
Buitenspeelgoed heeft Tim al erg veel. Hij heeft een: schommel, zandbak, glijbaan, speelhuisje, traktor, loopfietsje, waterbaan en ik ben vast nog wel wat vergeten.
Groetjes,
Sandra