Wat geef jij je kind voor zijn/haar 1e verjaardag?

Ik ben benieuwd wat jullie je kindjes hebben gegeven voor zijn/haar 1e verjaardag (of nog gaan geven)! Ik ben momenteel alle speelgoedboeken aan het doorspitten, maar vind het nog best lastig. Wat is speelgoed wat voor nu leuk is, maar waar ze straks ook nog wat aan hebben? Niet dat het na een paar weken weer ergens ligt en niets meer mee gedaan wordt…

Het ligt eraan of je een zoon of dochter hebt. Tim heeft met zijn verjaardag veel duplo en auto’s gekregen. Ook een autogarage en een duwfietsje voor buiten. Die laatste is echt een aanrader en gebruiken we veel. Ik weet niet of jullie kleintje al loopt, want anders zou je een loopwagentje voor binnen kunnen kopen. Even denken hoor wat je verder nog kunt vragen: leesboeken met flappen waar ze onder moeten kijken. Een bal met figuren en dan die figuurtjes in het juiste vakje terugstoppen.

Groetjes,
Sandra

Onze meid heeft op haar eerste verjaardag puzzelboekjes gekregen, kleertjes, buggy met pop en wat actie reactie speelgoed.

misschien kun je speelgoed zoeken waar je kindje nu wat aan heeft maar ook iets wat “te hoog gegrepen is” dan heeft je kindje er over een paar maand ook wat aan.

wij vragen een schommel en een duwfietsje dat je later kunt ombouwen naar een gewoon fietsje. Ook duplo en little people. En zo’n stoffen stoeltje om tv te kijken willen we graag hebben. Zelf moeten we nog even kijken wat we kopen. Opa en oma openen ook een spaarrekening voor hem.

22-12-2009 colin geboren

Wij wisten het ect niet dus damian heeft van ons een groot bed gekregen. We hadden al maanden problemen met slapen en hoorde dat het misschien kon helpen dus dachten we ach kan geen kwaad als het niet lukt hebben we hem vast. Van de rest heeft hij abrick gekregen en een hondje met touwtje heleboel autotjes en nog veel meer. maar vooral abrick en autotjes.

Kijk anders even in de zoek functie bovenin. Dan vind je denk ik heel veel topics met dezelfde vraag (of iets in die trent) …

Hier een loopautootje gekocht. Hij kan nog wel niet lopen maar op het autotootje zitten ook allemaal knopje waar die zo mee kan spelen. Van opa’s en oma’s hebben we al geld gekregen wat we op zijn spaarboekje hebben gezet. Aangezien het binnenkort sinterklaas is en hij ook kadootjes krijgt vond ik het zelf handig om het geld op zijn spaarboekje te zetten anders wordt hij zo overladen. Verder heb ik aan familie speelgoed voor in de auto gevraagd om op te hangen en de rest is nog een verassing.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Loopauto en driewieler met duwstang.
maar ook spulletjes van Little People waren hier erg in trek en wordt nu nog steeds vaak gebruikt.

Emmertjes en schepjes voor de zandbak heb ik haar gegeven! Helemaal goed!

Rens kreeg van ons een speelkleed en een zandbak, was helemaal goed. Vlak na zijn eerste verjaardag kreeg hij een keukentje en hij is nu zowat 2 en hij speelt er nog steeds erg graag mee.

groetjes ramona