nou ik ben eruit… stap alleen wel weer van mijn Nijntje gedoe af… vindt Jip & Janneke leuker
…
Het wordt dus een Jip & Janneke taart (ff nog mooie plaat zoeken).
En traktatie wordt :
- Bij Hema koop ik Jip en Janneke bekers Zijn te koop per 4 stuks (geel ,roze ,blauw en groen ). Een rol transperant inpakpapier en lintjes in de zelfde kleur als de bekers alles bij de Hema. Dan kun je de bekers dus met van alles vullen (snoepjes/olvarit potje/danoontjes) Papier erom heen met strikje en klaar!
Rozijnendoosjes verpakken in cadeaupapier of glanzend papier. (ook van Jip en Janneke te koop bij Hema) De ballonnetjes opblazen en evt. de naam en leeftijd van de jarige erop schrijven met waterbestendige viltstift. Aan één uiteinde vlak tegen het cadeautje een ballonnetjes binden. Rest van dit uiteinde laten krullen, door er met een schaar of mes langs te gaan.
Luchtballontjes
Neem witte plastic drinkbekertjes. Prik daar in 3 gaatjes in een driehoek.
Doe daar een bloemdraadje, dwz een dun ijzerdraadje door, draai het vast, maar plak over de uiteinde van het bloemdraadje, een stikkertje of plakbandje, want het kan scherp zijn. Blaas de ballonnen op en bevestig de 3 (lange) bloemdraadjes
daaraan, maar eerst weer een plakbandje aan de uiteinde anders prik de bloemdraadjes door de ballon heen. Vul de bekertjes op met wat lekkers en versier de ballonnen of bekertje met naam van de jarige.
Denkt dat ik die rozijntje het leukst vindt… of die ballontjes … mmm lastig ![]()

Gewijzigd door - mini-boy op 23 May 2009 01:46:24