Wat geef je aan visite op 1e verj

Hoi hoi…

Ik ga zelf een marsepein taart maken (met Nijntje omdat hij daar ook al loopkar van krijgt) maar wat zijn nog meer leuke ideeën om zelf te maken?

En wat geven jullie de kindjes die komen mee?
Ik dacht: zakje snoep en kleine kindjes (die nog niet veel mogen) een potje olvarit fruit. Maar dacht iets origineels is ook wel leuk… iemand ideetje?

Ik ben benieuwd naar de antwoorden, thanks voor openen van dit topic! Had er zelf nog niet echt bij stil gestaan namelijk…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

nou, zo orgineel als jij ben ik niet geweest . leuk hoor. ik vind het idee van het potje olvarit ook leuk…

je hebt ook nog die nijntekaakjes…om een beetje in t thema te blijven, zijn die misschien ook wel leuk voor de allerkleinste, die hoef je dan weer niet zelf te maken.

liefs,
Rinske

Lilypie 1st Birthday Ticker

hoi
Emma kreeg van een jarig kindje een soepstengel met ee vingerpopje erop! in het plastic met een leuk aartje, bedankt dat je op mijn feestje was… Vond ik erg leuk!
verder zijn erook vast wel leuke sites… je kan ook op traktatie zoeken, kom je leuke dingen tegen!

succes! Gidget

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Goh dan heb ik het makkelijk alleen mijn zwager en schoonzus hebben een kind dat meekomt enne alles wat je hem aanbied begint zij al over te emmeren dat ie dat allemaal niet mag omdat ie overal allergisch voor is (hij krijgt van haar precies hetzelfde alleen is dat volgens haar anders, volgen jullie hem nog) dus daar hoef ik niet over na te denken enne met 1 jaar trakteren ze denk ik nog niet op de creche.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

hoi
dat dacht ik ook (met 1 jaar nog niet trakteren op de creche) blijkt dat dat hier wel gebeurt!! gelukkig heb ik nog 4 maanden om erover na te denken.
das zeker makkelijk! hihi maar er staat neregns dat je wat mee MOET geven…
Meestal begint dat pas als ze echt partijtjes gaan geven toch? (Jaar of 4?)

groetjes gidget

Tja Morgan heeft vakantie als ze jarig is dus ze is er dan niet. Hooguit een dag ervoor want dan kunnen pappa en mamma even boodschappen doen en zo. Ik zal eens informeren.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

hoi hoi

leuk adres hiervoor http://www.babyallergie.nl/traktaties.htm

succes!

Bedoel je dit voor gewoon trakteren of voor mijn schoonzus?? Want mijn neefje mankeert niks. Zijn moeder komt alleen maar aandacht te kort.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Bij ons op de creche wordt wel getrakteerd, maar ik doe het nog niet. Wat een lariekoek. Erik zelf krijgt er toch nog niets van mee, dus daar beginnen we maar eens mee als hij 2 jaar wordt dacht ik zo. En daarbij, hij is op een maandag jarig en gaat de woensdag daarop pas weer naar de creche. Dus al met al geloof ik dat wel.

Groetjes!

Hoi,

Wat dacht je van een ballon met daar aan een doosje rozijntjes en voor de allerkleintste gewoon van die nijntje koekjes.
Als je wat oudere kinderen hebt kan je er misschien een ander snoepje aan hangen.

Oja ik voor de kdv toendertijd gedaan ( onze dochter gaat altijd tijndens de zomervakantie naar het kdv) een appeltje ( bij c1000 heb je zakken met kleine appeltjes) in een leuke papierenzakdoek gedaan met een leuk gekleut touwtje eraan. Iedereen vond het een geweldig idee een gezonde traktatie.

groetjes,

lon106

quote:
Bedoel je dit voor gewoon trakteren of voor mijn schoonzus?? Want mijn neefje mankeert niks. Zijn moeder komt alleen maar aandacht te kort.

Groetjes,

Michèle

<a href=“http://www.magicalkingdoms.com/timers/">[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/m661c5sf9ur9yhu8.png" alt=“magicalkingdoms.com Ticker” border=“0”/></a>
<a href=“http://www.magicalkingdoms.com/timers/”> <font size=”-1">Free Disney Tickers</font></a>

Haha nee gewoon voor de algemene traktatie. Die lastige mensen krijgen gewoon niet, kan het ook niet verkeerd zijn

Groetjes

nou ik ben eruit… stap alleen wel weer van mijn Nijntje gedoe af… vindt Jip & Janneke leuker

Het wordt dus een Jip & Janneke taart (ff nog mooie plaat zoeken).
En traktatie wordt :

• Bij Hema koop ik Jip en Janneke bekers Zijn te koop per 4 stuks (geel ,roze ,blauw en groen ). Een rol transperant inpakpapier en lintjes in de zelfde kleur als de bekers alles bij de Hema. Dan kun je de bekers dus met van alles vullen (snoepjes/olvarit potje/danoontjes) Papier erom heen met strikje en klaar!

Rozijnendoosjes verpakken in cadeaupapier of glanzend papier. (ook van Jip en Janneke te koop bij Hema) De ballonnetjes opblazen en evt. de naam en leeftijd van de jarige erop schrijven met waterbestendige viltstift. Aan één uiteinde vlak tegen het cadeautje een ballonnetjes binden. Rest van dit uiteinde laten krullen, door er met een schaar of mes langs te gaan.

Luchtballontjes
Neem witte plastic drinkbekertjes. Prik daar in 3 gaatjes in een driehoek.
Doe daar een bloemdraadje, dwz een dun ijzerdraadje door, draai het vast, maar plak over de uiteinde van het bloemdraadje, een stikkertje of plakbandje, want het kan scherp zijn. Blaas de ballonnen op en bevestig de 3 (lange) bloemdraadjes
daaraan, maar eerst weer een plakbandje aan de uiteinde anders prik de bloemdraadjes door de ballon heen. Vul de bekertjes op met wat lekkers en versier de ballonnen of bekertje met naam van de jarige.

Denkt dat ik die rozijntje het leukst vindt… of die ballontjes … mmm lastig

Gewijzigd door - mini-boy op 23 May 2009 01:46:24

Wat een leuke ideeën. Vind die ballonnetjes wel heel leuk. Ach, eigenlijk allemaal wel. Maar wel een gedoe. Ben zo niet van het creatief met kurk, heb NIETS met handenarbeid…

Groetjes!

Oh ik wel ik kan nu al niet wachten op de verjaardagen en traktaties op school en dan later de surprices en zo. Ha ha ha mijn ma was ook altijd nog tot laat op de avond voor mijn verjaardag bezig met dit soort dingen en de klas vond het altijd veel leuker dan de geijkte zakjes chips

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Toen ik nog op de babygroep van een kdv werkte, werden er eens danoontjes getraxteerd voor de babty’s. De moeder had alle danoontjes een hoedje opgezet en een gezichtje op de potjes geplakt. Zag er ook heel leuk uit. Dit moet met een fruitpotje ook wel lukken denk ik.

Leuk idee trouwesn van Jip en Janneke, ik vind al dat hema spul met jip en janneke toch al zo leuk

Groetje Anouk

ik zie hem staan op het kleine fotootje ja. En wat sneu, maar ze vlogen dus wel

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Tim zit op het KDV in de groep van 0 tot 2 jr. Iedereen trakteert als ze 1 jr worden of als ze 2 jr worden en naar de volgende groep gaan. Er worden meestal zakjes gemaakt met een klein speeltje en een nijntje koekje met rozijntjes ofzo. Dus ja dan ga ik niet achterblijven en ook gewoon trakteren. Ook al zijn ze nog klein, vind het wel leuk dat er iets aan gedaan wordt. Voor de jarige maken ze ook een feestmuts die ze op krijgen en dan wordt er voor ze gezongen.

Leuke ideeen mini-boy, ik ben zelf helemaal niet creatief. Kan soms mijn creatieve buien hebben en dan ben ik ook echt creatief, maar dat gebeurd niet zo vaak. Alleen met surprises lukt het me trouwens wel altijd goed.

Groetjes,
Sandra

quote:
Leuke ideeen mini-boy, ik ben zelf helemaal niet creatief. Kan soms mijn creatieve buien hebben en dan ben ik ook echt creatief, maar dat gebeurd niet zo vaak. Alleen met surprises lukt het me trouwens wel altijd goed.

Groetjes,
Sandra

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/BdDkp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” /></a>

Hopen dat je zo’n bui hebt voor Tim 1 wordt