Wat gebeurde er?

soooo, dat was schrikken zeg.

ik zag eerst bij alle profielen eigen namen.
en even later kon ik helemaal niets meer.
ikkeben was niet te vinden.
hadden jullie dat nou ook, of ben in de enige?
moet ik me nu zorgen gaan maken? hihihi

zo ik schrok echt.
ja je bent verslaafd of niet he?

Groetjes Christa, mama van

het zweet brak mij ook al uit hoor…
zoals bekend ben ik geen computerbrein, ik dacht al dat ik heel ikkeben ge-delete had…
hihi

Groetjes Charon,
mama van:
Thomas (3)
en Robin (1)

het zweet brak mij ook al uit hoor…
zoals bekend ben ik geen computerbrein, ik dacht al dat ik heel ikkeben ge-delete had…
hihi

Groetjes Charon,
mama van:
Thomas (3)
en Robin (1)

nee heb geen idee waar juulie t over hebben.

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

Ikke ben ( althans de server van ikke-ben ) lag er net uit, was bij iedereen en kun je dus niks aan doen.

Gewijzigd door - Assie op 03 Feb 2006 14:35:42

niks van gemerkt.

Groet, El
Marten (11-11-02)

ikke ook geen idee!! gelukkig want ik ben echt zon typ die het dan ook niet meer kan vinden hihi
liev groet janneke en hannah

Ja heb ik ook gemerkt, eerst al die namen toen wert de site trager, en floep weg was ikkeben! en ik dacht sh*t, hoe kan dit?

Maar nou doet ie het gelukkig weer

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

zweet…schrikken…
aiaiaia het gaat hier slecht met die mensen, vanaf er een aantal seconde geen ikkeben was krijgen ze al afkick verschijnselen.

het enige dat ik ondervonden had was dat ik op de forum was en zag dat er bepaalde zaken waren die bijgekomen waren maar ik kreeg nog geen mails, en even later nadat ik RUSTIG zonder zweten afwachtte, kwamen ze 1 voor 1 binnen het was show op mijn scherm!

groetjes van Samya ,mama van Alyssa

o o, het gebeurde weer!!!
ja samya, nu reageer je nog cool.
wacht maar tot je ook een maand op dit forum zit. hihi

by the way: je zegt dat je mij overal tegenkomt, maar overal waar ik kijk, zie ik jou ook!!
dat is het begin van de verslaving hoor!!

ja ok ik had t net ook,

Groet, El
Marten (11-11-02)

ja ik had het daarnet ook, het zijn dus geen hallucinaties.hehe

quote:
by the way: je zegt dat je mij overal tegenkomt, maar overal waar ik kijk, zie ik jou ook

ik denk dat het een besmettelijk virus is dat ik opgelopen ben op deze site, ‘forumverslaving’.

tja naar aanleiding van de klachten… de actieve topics werkt niet naar behoren zijn we de hele dag al met de server bezig… dus die gaat aan en uit en aan en uit… sorry voor de overlast maar het moet er beter van worden.
Manlief is nu zelfs nog niet thuis omdat het nog niet optimaal werkt en tja we willen wel dat ikkeben het het hele weekend op de juiste manier gaat doen zodat wij lekker in het bos kunnen gaan ravotten

groetjes Kim, mama van

en

ach kim, dus jullie waren zo druk bezig voor ons?
maarre…je had ons wel even kunnen waarschuwen

Ik heb er niets van gemerkt, gelukkig!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

nou wees maar blij jolan,
dat was schrikken zeg. hihihi

quote:
ach kim, dus jullie waren zo druk bezig voor ons? maarre....je had ons wel even kunnen waarschuwen
die man van me doet dat dan... als ie er tijd voor heeft dan werkt ie eraan,ikkeben is nog steeds liefdewerk oud papier wat dat betreft, alles gratis en dat houden we ook graag zo, maar als ie dan de geest krijgt en er aan gaat werken heb ik niets meer in te brengen, da's me te technisch allemaal, enne tja ik ben de thuisblijfmama en ik merk het net zo als jullie

Ik had het wel gezegd in mijn msn naam en een aantal hier hebben mij op de msn vandaar dat ze ook wisten dat de server uit de lucht was

Ik zal de volgende keer melden dat mijn manlief eraan werkt!! alleen is erg onhandig melden op een forum wat uit de lucht is hahahahahah

groetjes Kim, mama van

en

als je iets hebt gemist op deze forum vraag maar aan christa die brengt je wel up to date!
hehehehe

quote:
Ik zal de volgende keer melden dat mijn manlief eraan werkt!! alleen is erg onhandig melden op een forum wat uit de lucht is hahahahahah

hahaha

daar heb je gelijk in,hihihi christa toch!!

oja ferm site heb je hier!!

Jeetje Kim, het is me al vaker opgevallen maar nu toch maar weer eens.
Wat een hoop werk met je site!
Vind ik toch wel knap hoor

Groetjes Mim