Wat gaat het snel!

Ongeloofelijk zeg, wat gaat het ineens snel.
Die stoere Jasper heeft sinds gisteren ineens ontdekt hoe hij moet gaan staan!
(meteen bloeden omdat ie door z’n enthousiastme met z’n mond tegen de rand van de box knalde, maar het heeft hem er niet van weerhouden om ermee door te gaan).
En vandaag kon ie zo ineens zelf van zijn buik op z’n knieen hupsen, vervolgens heel behendig z’n beentjes naar voren en daar zat ie trots te wezen.
En terwijl hij zit probeert hij steeds verder naar voren te komen, er zit alleen nog een beentje dwars onder 'm waar ie nog overheen moet zien te komen, maar het lijkt toch niet zo lang meer te duren voordat ie gaat kruipen.
En naast papa, koekoek, da, heeft hij vandaag ook nog even ‘doeidoei’ geleerd, ik viel zowat stijl achterover toen ie me zomaar na zei

Fantastisch zeg! Ik ben natuurlijk apetrots, dus dat wilde ik even met jullie delen

Liefs Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Heerlijk he, al die vooruitgangen. En het kan inderdaad opeens heel erg snel gaan! Geniet er maar lekker van

Haha ik kan me voorstellen dat je apetrots bent en dat je stijl achterover viel
Maar hij kan toch hopelijk ookal mama zeggen Of gebruikt hij papa voor jullie allebij?

Ja het is continue papa, een heel enkel keertje klinkt het als mama, maar niet zo vaak!

Vandaag heeft ie een heel klein stukje gekropen, nog eventjes dan sprint ie hier de kamer door…

Gisteren meteen maar even op pad geweest voor beveiligings dingen voor lades en kastdeurtjes, maar dat valt nog niet mee. We hebben van die onhandig moderne meubels zonder handvaten/knoppen en aan de binnenkant is ook nog niet zo handig iets te monteren dus dat wordt nog even zoeken. Ik zag op internet een soort magneetsloten die je onzichtbaar aan de binnenkant van de kastjes kan maken, en met een magneetsleutel aan de buitenkant kan je het slot openmaken, iemand hier ervaringen mee?

Groetjes Carolien.

Senne kruipt ook sinds zaterdag!! Nou ja, kruipen… ze tijgert en met 1 knie zet ze zich af
Ze probeert ook te gaan staan maar doet dat met 2 gestrekte beentjes dus ja, dan kom je niet echt omhoog natuurlijk…hihi!

Leuk hè, die vooruitgangen? Alleen de driftbuien die er bij Senne bij komen kijken zijn iets minder maar goed… ook dat hoort erbij.

Groot worden is ook nog niet zo makkelijk!

Groetjes van Sascha en Senne

Wat knap dat hij nu kan staan en nieuwe woordjes heeft geleerd.

Geniet ervan, want het gaat idd veel te snel!

Groetjes,
Sandra

Al die mijlpalen, in een keer! Wat super goed van Jasper!

Luka zegt nu naast mama en papa ook poes, boem en pooh ( van Winnie the Pooh). Verder zegt hij nu steeds ‘krap, krap’. Geen idee waar hij dat vandaan heeft en wat ermee bedoelt… Suggesties?

En ja, wat gaat het hard… Ik wil vreselijk zeggen, maar natuurlijk is het ook weer erg leuk. Dubbel gevoel dus…

Maar op naar de volgende mijlpalen! We willen ze allemaal weten!

Ik geniet volop van alle nieuwe dingen, echt super!

@Sasha, Goed zeg van Senne, dus die komt nu ook heel de kamer door! Jasper heeft nooit getijgerd, maar het kruipen heeft ie nu echt wel onder de knie, het gaat nog wel voorzichtig alsof ie het ook een beetje griezelig vind.
Tja, die driftbuien… pfff

@mama van Luca; die is ook al vroeg met woordjes! tja, krab krab…wonen jullie aan de zee? Of misschien probeerd ie je duidelijk te maken dat hij wel eens wat exclusiever eten wil dan de onsmakelijk uitziende prutjes uit potjes, hihi. Je hebt een kind met een dure smaak!!! Maar misschien bedoeld ie klap klap (van in de handen klappen, van een tekenfilmpje ofzo), jonge kinderen kunnen de L toch niet uitspreken, of is dat een fabeltje?

Groetjes Carolien.

@mama van Jasper: Nee, aan zee wonen we niet, helaas! En wat die potjes betreft, wie weet! Hij krijgt eigenlijk nooit potjes, maar misschien vind hij mijn eten gewoon niet te eten!
Hij zegt het ook nooit bij bepaalde dingen die hij doet of ziet, hij zegt het ineens tijdens het spelen of als hij tegen zijn knuffels praat 's ochtends in zijn bed. We gaan vanzelf wel horen waar het voor is als hij het kan uitleggen…

Of ze de L niet uit kunnen spreken weet ik niet, het gaat wel moeilijker schijnt.

hihi, grappig toch die kids.
Ik zal het morgen eens aan Jasper voorleggen, eens kijken hoe die op krapkrap reageert…

Groetjes!