Wat gaat het hard zat ik me te bedenken vandaag
Justin is al weer een maand oud
En Robin word over twee weken alweer twee jaar
Het gaat verder wel super hier
Ik voel me ook prima behalve gisteren maar dat is al weer over
Weet iemand hoe lang die kraamtranen kunnen duren?
Wat gaat het hard
hoi hoi
alweer een maa,d tjonge dat gaat he!! kraamtranen duren wel ff hoor ,tegen mij hebben ze toen gezegd van 6 tot 8 weken…en als ze komen laat ze ma lekker komen dan! heb je gewoon ff nodig dan! wel fijn dat het zo goed met jullie gaat! fijn blijven genieten!! want zoals jezelf al aanhaalde de tijd gaat vliegensvlug!
liefs jessica, &
Is dat al weer een maand geleden dan?! de tijd vliegt inderdaad voor bij het gaat allemaal veel te snel.
Maar die traantjes duren ongveer 6 weken, laat ze maar lekker lopen dat lucht lekker op.
Groetjes Marianne Mama Van Ruben.
quote:
Weet iemand hoe lang die kraamtranen kunnen duren?
Hmmm als ik me bedenk dat Cas volgende week alweer 1 jaar is dan komen bij mij de 'kraam’tranen al. Ik denk dat het komt omdat ik dan wil beginnen met afbouwen van de borstvoeding, en daar word ik ook zo emotioneel van.
Ben trouwens blij dat het goed gaat met jullie.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
jeetje een maand alweer gaat idd hard ,en robin ook al weer bijna jarig
Bianca,Dylan & Kaitlyn
Jee, een maand alweer!!!
Dat gaat echt snel hè!
Toevallig had ik het vandaag…net zoiets…dat Kaya alweer een week oud is. Dat ik vorige week om deze tijd in het ziekenhuis lag te bevallen…pffffff
En die kraamtranen? Volgens mij is het per persoon verschillend maar ik heb het idee dat je er maaaaanden last van kan hebben
Lekker over je heen laten komen. Dat werkt het beste.
Heerlijk dat het verder zo goed gaat met jullie
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
Ja ik merk het bij Jessin ook al, pff een half jaar. Ineens tel je van weken in maanden en daarna in jaren, zo maf. Tja kraamtranen verschillen denk ik per persoon, geen idee hoe lang die blijven. Ik kan zo nog naar me kindjes kijken als ze samen tutten zijn en zo ineens huilen omdat ik zo verliefd op ze ben. Tja die borstvoeding, oooooooo ik moet er nog niet aan denken om het af te bouwen, bij Evianne ging dat makkelijker aangezien we wisten toen dat we graag nog een keer een tweede wilden. Maar nu… alles lijkt voor het laatst.
Heerlijk dat alles zo lekker gaat !
En dan nog effe iets offfff topic, Bieb ??? die in november verwacht word mag wel lekker weg achter Kaya dr naam. Hahahaha mocht je er dan de puf voor hebben hoor meis, maar ik wist niet of je het zelf zag.