Wat gaat het hard zeg!

Eva zet sinds gister stapjes achter dr loopkarretje, ik blijf er bijna in zo eng vind ik het maar Eva vind het geweldig, ze kon al een tijdje heel stevig staan en kan zich nu ook optrekken enzo. Ook gaat ze nu met een handje los staat zodat ze iets kan oprapen enzo, br brrrr mama Els die is altijd bang dat ze een bult op dr lieve koppie valt. En met zingen gaat ze nu ook dingetjes meedoen, klap eens in je handjes is nu favoriet, en als ze de kat aait zegt ze ook Aai aai, zo lief. Vandaag een enorme bult op dr koppie gevallen waar ik al bang voor was dus, hoor ik hard gebrul met MAMA erdoorheen… HEt gaat eigenlijk veel te hard…

Groetjes, Els

Ja Els,

jouw meisje gaat inderdaad hard. Maar dat is toch ook leuk? Zo’n trots koppie achter die loopkar…

Evianne heeft een loopwagentje waar ze nu nog in zit (later kan het bovenste blad eraf en heeft ze een gewoon wagentje waar ze achter kan lopen… snappie?). Maar goed, als ze daar in zit kan ze dus ook de kamer rond karren, dat vind ze prachtig. Haar oogjes glimmen en is van alles aan het ontdekken, leuk hoor!

Vanmiddag was ze even in de tuin met haar kar en grote broer. Nou moeten we errug nodig het gras maaien… Hihi, het staat nu zo hoog dat ze het vanuit haar kar kan plukken (en proeven…). Ik vind het leuk om haar zo te bekijken, hoe ze alles aan het ontdekken is. Haar grote broer vond niet dat ze gras mocht proeven en heeft haar op zij geschoven en de grasspriet afgepakt. Maar ons dametje hing helemaal uit haar wagentje om een nieuwe grasspriet te pakken… en viel om… tsja, dat hoort er dus ook bij. Gelukkig was het met een knuffel en een dikke kus weer over.

Groetjes Marielle

Groetjes Marielle

Hahaha, ik moet wel lachen om deze verhalen… Kan niet wachten tot Mirthe kan staan… Haha en Mirthe kan daar zelf ook niet op wachten!!! Ze wil al veel meer dan ze kan!
Wanneer kan ik haar in zo’n loopkar met bovenblad (die als een zitje om haar heen zit) neer zetten???

Veel liefs, Chantal
Mama van Mirthe (15-11-2001)

Mirthe haar eigen webplekkie: http://vrienden.clubs.nl/mirthe

Je kunt je meisje in zo’n karretje zetten als ze zelfstandig kan zitten, dus niet kan GAAN zitten, maar gewoon los kan zitten. Je kunt zo’n ding gewoon bij de speelgoedwinkel kopen.

En dat meer willen dat ze kan begint bij ons meisje ook te komen. Ik merk de laatste dagen dat ze gauw chagerijnig is als ze ergens zit. Dat is nooit zo geweest, in tegendeel, ze kon juist heel goed zichzelf vermaken. Maar nu wordt het ineens een stuk minder, maar ik merk gewoon dat ze vooruit wil. Hihi, net als haar broers destijds… Toen had ik ook met een maand of negen een super gefrustreerd kind op de grond liggen krijsen… Mwâaa, leuk is anders maar toen ze met tien maanden konden kruipen was het gelijk weer over. Dus ik blijf hoop houden, hopelijk geeft dat jou ook hoop…

Ik zag dat je meisje zes maanden is, dus jullie moeten nog even geduld hebben. Ik moet wel zeggen dat ik mezelf in jouw reactie herken… De jongens heb ik ook groot zitten kijken. Nu heb ik wat minder haast, maar ik probeer haar ook zeker niet klein te houden want daarvoor vind ik ze veel te leuk worden als ze ouder zijn.

Groetjes Ma

Hoi

Eva kroop al met een maand of 6, maar dan alleen achteruit hihihi Ze is op 6 mei goed gaan kruipen en sindsdien gaat het dus erg snel! Vandaag was weer een mijlpaaltje Ze is gevallen tegen een randje aan (van bijzettafeltjes die we sowieso zouden weggooien bah bah) en nu heeft ze een sneetje op dr neus en een beetje blauw oogje met een sneetje Zo zielig. Trouwens, je intuitie werkt volgens mij altijd goed, ik lag nl nog te slapen (grieperig een beetje) en ik hoorde maar 1 gilletje en stond al in de woonkamer, terwijl ik normaal Eva echt wel laat gillen als papa in de buurt is

Groetjes, Els

Ach wat sneu nou… Geef haar maar een knuf van ons…

Wij hebben al zo’n karretje (van overgrootoma gekregen…)!!!

Veel liefs, Chantal
Mama van Mirthe (15-11-2001)

Mirthe haar eigen webplekkie: http://vrienden.clubs.nl/mirthe

Aaaah, arm meisje… dat vind ik altijd zo sneu, ze gaan vol goede moed de wereld in en als ze dan vallen vind ik dat wel sneu. Stomme tafeltjes ook!

Evianne gaat ook achteruit, op haar buikje…hihi, voor je het weet zit ze klem onder de bank of zo

Ik ben benieuwd hoelang het nog duurt voor ze kruipt, als ze zit en voorover buigt dan verwacht je eigenlijk dat ze zo wegkruipt… maar dat gebeurd dus (nog) niet.

Groetjes Marielle