Wat gaan jullie vandaag doen?

Met dit warme weer weet ik nooit wat ik moet gaan doen.
Achterthuis kan ik niet rustig zitten met t geschreeuw van mn buren, en om de hele dag weg te gaan is ook niet wat in de warme auto.

Wat gaan jullie vandaag doen? Morgen is er 50%kans op regen, maar wel 33 graden hier… dus weet me echt geen raadt.
Vind het zo zielig voor Joël… die kan nog geen kant op… Noah laat ik lekker in zn zwembroekje spelen met water, maar Joël dan? Zelfstandig zitten kan hij nog niet zo goed…

Graag jullie plannen voor vandaag en morgen! haha

Liefs, Melanie

wij blijven thuis, moet zo nog even snel naar de winkel om brood te halen, want dat is na genoeg op, en verder blijven we thuis. Aangezien het een stuk beter gaat met hem, denk ik dat ik het badje op zet vanmiddag, en laat hem verder lekker aanklooien. Geen bijzondere dingen dus, gewoon proberen te genieten van het mooie en warme weer!!
Oh en 33? hier is 35 voorspeld, en houdt er rekening mee dat het ind e stad altijd een stuk warmer is, dus ga maar uit van 36 bij jullie hoor!! (niet om je te ontmoedigen)

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Ohhhh yee Woezel 36??? pffff…
Bahhh!!

Ik kom wel bij jou goed? is t daar koeler?? hahahaha

Tja naar de winkel moet ik ook nog… voor potjes voor Joël… en avond eten. (heb geen zin om te koken met dit warme weer… dus t word een pizza ofzo! haha

Liefs, Melanie

tja hier zo min mogelijk, net even het eea gesopt en opgeruimd. zometeen alvast eten klaarmaken voor vanavond, dan hoef ik dat vanavond alleen maar op te warmen haha. bij ons is het binnen nog aardig te doen maar vanmiddag installeer ik mezelf en Lindsey lekker in de tuin met een badje onder het zonnescherm.

dus ben bang dat je hier ook niet veel aan hebt

liefs,
Rinske

Gewijzigd door - Rinske op 27 Jun 2011 09:53:36

Nou ik ga lekker naar mn ouders toe… zet Noah daar in de tuin met een regenton vol water, en hij vermaakt zich wel… Joël zet ik in het campingbedje kan hij mooi daarin spelen… en blijf er net zolang totdat het etenstijd is… Of ik blijf lekker mee eten hahahahaha

Liefs, Melanie

Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 27 Jun 2011 10:08:55

Gewoon werken! Hier is er niks te merken van de hitte buiten, die voel ik denk ik dadelijk in de pauze! Ik vind het voor Max ook zielig, dit weer. Dat kind kan ook zijn warmte niet kwijt en hij lag gisteren maar wat te steunen op het gras. Hij is nu op het kdv, hopelijk lekker koel! Eva mag morgen in het badje en misschien zet ik Max er bij, hoewel hij ook niet goed los kan zitten nog. En anders gaan we lekker bij ons achter wandelen, onder de bomen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

36! lekker zeg! Ja ik ben een warmte mens, zal jullie niets verbazen denk ik! Lekker zwemmen, heerlijk, lekker thuis badje op zetten, boekje er bij, of naar het park! heerlijk! Ik heb straks weer in Oktober vakantie (warmste tijd van het jaar) en kan niet wachten!

Hier staat het zwembadje ook klaar. Als onze meid van bed komt kan ze er zo in.
Onze kleine uk gaat lekker mee naar buiten. Onder de parasol in een campingbedje
Kan ze heerlijk om haar heen kijken

Vol op genieten, hier in friesland

Ik moet vandaag en morgen gewoon werken en vind het niet eens zo erg met dit weer. We zitten best koel, dus ik vind het wel lekker.
Ik heb de kids vanmorgen al ingesmeerd voor ze naar school en het KDV gingen. Meteen evn doorgelopen naar de overblijfmoeder of zij de oudste tussen de middag ook nog een keer wil insmeren. Hoop eigenlijk dat ze veel binnen blijven, maar ben er bang voor…

werken… ha ha ha wel l*llig ben ik weer aan het werk krijgen we dit weer…

Groetjes,

Michèle

Oh dat is best lullig idd Michèle hahahahaha!

Ik heb me toch ondanks de hitte prima vermaakt bij mn ouders…
Lekker onder de overkapping gezeten, en Noah heerlijk in het zwembad… Joël zat heerlijk om zich heen te kijken in zn stoel…
Ook nog eens lekker gegeten daar… en net thuis… Kids zo lekker naar bed…
Morgen zet ik hier het zwembadje maar eens op!

Liefs, Melanie

@ Melanie ach ik kan toch niet goed tegen extreme hitte dus op zich vond ik de airco op het werk niet eens zo erg.

Groetjes,

Michèle

vandaag is rico naar school geweest en daarna in het badje gezeten.
morgen gaan we naar de speeltuin, of we gaan zwemmen we weten nog niet met wie welke afspraak doorgaat… maar het schijnt s’middags te gaan regenen al. en net was op het nieuws dat (ik citeer!) "HET ERUIT KLAPT’ oejjj

Rustig aan doen!..dat doen wij!
beetje rondjes rijden p de tractor en zandbak spelen met veel emmertjes water.
Als ie maar met water kan spelen vind ie het goed.

Ennu…met deze hitte…lekker makkelijk en zo gemaakt :koude schotel!
HMMMMMMMMMMMMMMM…lekker koud!

Gr, Danielle

Wij zijn om 3u naar de supermarkt gefietst, lekker koel binnen en een windje op de fiets. Daarna hebben we op het balkon in het badje gezeten. Ik moet zeggen dat Liam ook wel lang sliep vandaag en daardoor mistte hij het heetst van de dag. Morgen is hij bij opa en oma, daar is het koeler binnen in huis. Wij zitten op het zuiden dus was het ‘lekker’ warm. Gelukkig voor het kind is zn slaapkamer op het noorden.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

@Michèle: als je Airco hebt, en je komt dan opeens buiten na het werk…dan krijg je een klap voor je gezicht…
Nou vandaag de warmste dag hè…

@bakmama: het is dat ik geen dichte wasmanden heb, anders had ik die ook wel gevult… en grote emmers heb ik ook niet helaas.
maar ik heb een klein zwembadje. die is zo gevult

Liefs, Melanie

een klein zwembadje, of 2 grote wasmanden, maakt qua hoeveelheid water denk ik niet zoveel, misschien de manden nog wel meer water. Ach, zolang ze maar met water kunnen knoeien, dat vinden ze het aller leukst!!

liefs woezel

Inderdaad Woezel

Liefs, Melanie

oh maar dat hoef ik ook niet, dat doet bo wel voor me hahahahahaha, die gaat vanzelf op een gegeven moment de plantjes water geven van het water uit het bad, gaat daarna op de rand van het bad leunen zodat het water weg loopt, en als het oleeg genoeg is, dan tilt hij dat ding zo op om de rest van het water weg te halen. en dat is geen geintje, zwembad gesloten zegt hij dan!! hahahahahahahaha

liefs woezel

@ melanie das inderdaad wel een nadeel ja maar ja ach we moeten er toch wat voor over hebben

Groetjes,

Michèle