Wat gaan jullie doen

met kerst…

Wij gaan de 1e bij me ouders lekker eten en meestal als het weer mee zit ff lekker wandelen…

de 2e zijn we thuis met zijn 4tjes en heel misschien dat me broer komt,en we hebben de kids beloofd een leuke kerstfilm te gaan zoeken om te kijken

dan gaan we fonduen

Wij blijven allebei de dagen lekker met z’n 4tjes thuis. Geen visite, lekker buiten wandelen als het weer het toe laat en gezellig samen eten.

Oud en nieuw krijgen we vrienden op bezoek. We zouden eigenlijk dan naar België gaan maar hebben gisteren besloten dat Cas daar toch nog wat te klein voor is.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).

Geen flauw idee nog eigenlijk. Normaal moet Daan dan beide dagen werken, maar ik weet niet of ie nu dan al beter is met zijn rug. Als ie moet werken dan heb ik nog steeds geen flauw idee denk ik. Een goede vriend komt en ik hoop dat mijn broertjes ook komen. Ga in ieder geval lekkere dingen bakken en zo. We zien wel.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Eerste kerstdag zijn we bij mijn ouders.
Met Vivien erbij natuurlijk
Tweede kerstdag eten we 's avonds bij mijn broertje, maar overdag zijn we dan voor een groot deel gewoon thuis.
Oud en nieuw vieren we met een heeeeel groot deel van de familie allemaal bij mijn ouders thuis (in hun nieuwe huis ).
Lijkt me errug gezellig!!!
Eén van die dagen zullen de kids ook wel mogen komen (neem ik aan) dus dat is wel leuk!

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 12 Dec 2004 16:14:16

ik heb geen idee, weet wel dat ik kerstmiddag in de kroeg zit, en voor de rest heb niets met kerst, mijn broer zal wel komen , eventueel mijn schoonfamilie maar wanneer of hoe zie ik wel, ben geen planner, zeker niet zo lang van tevoren

groetjes Kim, mama van

en

1e kerstdag naar mijn vader
2e kerstdag heeft mijn ex ryan en dan ga ik naar vrienden

en met oud en nieuw blijven ryan en ik alleen thuis.
huur ik lekker een filmpje en ga ik vroeg naar bed
lekker alleen het oude jaar afsluiten ( waarschijnlijk huilend) en dan vol goede moed het nieuwe jaar in

Hihi, die Kim…géén planner, maar de middag in de kroeg staat al vast

Enne… Natasja?
Niet huilend het oude jaar afsluiten hoor!
Nodig anders wat mensen uit voor de afleiding ofzo.
Of heb je er juist gewoon behoefte aan om het in je eentje af te sluiten? (kan ook).
Zit er eigenlijk tijdsverschil tussen nederland en curacao? Ik geloof van wel hè? Bel je toch gewoon een paar minuten voor 12 je vriendje lekker op? Tot na 12 uur. Ben je met hém het nieuwe jaar in gegaan…

Gewijzigd door - Bieb op 12 Dec 2004 23:28:43

ook niks!! alhoewel… de babay zou kunnen komen

dat is ook de reden dat we niks hebben afgesproken… we blijven gewoon met zijn viertjes en dan zien we wel…

Hoi hoi
Eerste kerstdag komt mijn moeder gezellig hier bij ons
dus ga ik lekker uitgebreid koken
En tweede kerstdag gaan we naar Ed zijn vader en zijn vrouw
Daar komt dan ook Ed zijn zus en haar man en hun zoon
Dus dat is ook erg gezellig
Groetjes Heleen mama van Robin

[quote]

Enne… Natasja?
Niet huilend het oude jaar afsluiten hoor!
Nodig anders wat mensen uit voor de afleiding ofzo.
Of heb je er juist gewoon behoefte aan om het in je eentje af te sluiten? (kan ook).
Zit er eigenlijk tijdsverschil tussen nederland en curacao? Ik geloof van wel hè? Bel je toch gewoon een paar minuten voor 12 je vriendje lekker op? Tot na 12 uur. Ben je met hém het nieuwe jaar in gegaan…

Ja dat zou ook kunnen maar hij moet gewoon werken. er is een tijdsverschil van 5 uur.
ik kan het wel met hem bespreken en het is wel een goed idee.
Ik heb geen behoefte aan mensen om me heen, dat was verleden jaar ook zo en toen wenste ik mijn ex een gelukkig nieuwjaar.
3 dagen later werd ik gedumpt dus het is allemaal dubbel.
ik kijk wel maar toch bedankt voor de tip

groetjes van natasja

al 15 jaar lang zit ik met kerstmiddag in de kroeg, dat is hier een traditie in hengelo , je hebt de kaarten daarvoor ook al moeten kopen in november… dus da’s het enige wat elk jaar met kerst standaard is alhoewel, vond er 2 jaar geleden niet veel aan, zwanger en wel en dan broodnuchter ertussen te staan,iedereen in carnavalsstemming…

groetjes Kim, mama van

en

Ik ga 1e kerstdag uit eten en 2e kerstdag komen mijn ouders, zus en zwager en mijn oma bij mij thuis. Dan gaan we lekker gourmetten.

Liefs Bianca

Trotse mama

Citaat Kim:
alhoewel, vond er 2 jaar geleden niet veel aan, zwanger en wel en dan broodnuchter ertussen te staan,iedereen in carnavalsstemming…

Ik snap dat dus écht niet (erg hè? )

Maar ik kan gewoon enorm lol hebben en compleet uit mijn dak gaan zonder alcohol.

Tuurlijk hou ik ook van een baco’tje, maar die heb ik gelukkig niet nodig om het naar mijn zin te hebben tussen bezopen figuren.
Hoewel…je ergert je waarschijnlijk wel minder als je zelf ook wat op hebt

Gewijzigd door - Bieb op 13 Dec 2004 19:40:29

1ste kerstdag heb ik vrij maar nog geen idee wat we gaan doen.
2de kerstdag gaan we om 11 uur tot 2 uur brunche en dan mag ik om half 6 gaan beginnen met werken tot ongeveer 0.00

groetjes ingrid

Met kerstavond weet ik nog niet zeker hoe en wat, maar ik denk dat ik wat mensen ga uitnodigen.
Eerste kerstdag ga ik rond 3 uur naar mijn moeder want we houden daar een kleine reunie.
Tweede kerstdag zijn we met zijn drieen en gaan bij wat mensen op bezoek (denk ik)

Liefs Kristel