met pasen.
wij gan 1e paasdag eieren zoekne met dylan daarna naar me broer in lelystad.dus lat weer terug.
de 2e dag weet ik nog niet,het word lekker weer dus mischien een lekkere wandeling of naar een speeltuin.
groetjes bianca
met pasen.
wij gan 1e paasdag eieren zoekne met dylan daarna naar me broer in lelystad.dus lat weer terug.
de 2e dag weet ik nog niet,het word lekker weer dus mischien een lekkere wandeling of naar een speeltuin.
groetjes bianca
in ieder geval geen eir gaddern zoals ze het zo mooi zeggen hier
Wel lekker rondfietsen denk ik, heerlijk geen familie afspraken en dan maandag tennissen
Kussies
In ieder geval GEEN familie, voor het eerst dit jaar, ben er helemaal blij om, dat het me e.i.n.d.e.l.i.j.k gelukt is hoor. En verder, ach lekker eten, beetje naar buiten, waarschijnlijk ff naar de speeltuin hier dichtbij, we maken er een rustig weekeinde van, met eieren zoeken (choco) en schilderen natuurlijk!
groetjes van Mo
Eerste paasdag lekker brunchen met zijn 2 en lekker eten savonds. Eva krijgt wel een half eitje door dr eten hihihi
En 2e paasdag gaan we eten bij mijn mams, ik maak het hoofdgerecht en de rest doet alles eromheen…we eten pasta met kip en roomsaus en champiognons, met salade met geitenkaas en mosterd honingdressing.
Ik hoop dat de paashaas een tandje voor Eva meeneemt want ik zie een wit puntje maar voelen doe ik m nog niet, die ernaast is ook al bijna door, en kwijl komt er met liters uit, tegelijk met het snot uit dr neus, Afijn, genoeg te wassen dus
Oja en dan dinsdag eindelijk eens op dieet, wordt wel tijd hier…
Groetjes, Els…heb trouwens lekker gevuld paasei gekregen van Paul, lief he