Wat gaan jullie doen met pasen?

Gewoon nieuwschierig
Wij gaan morgen natuurlijk eieren zoeken, en lekker ontbijtene met lekkere dingen, smiddags gaan we naar de paasmarkt, met onjze nieuwe fietsen, als het weer mee zit. en savonds lekker gourmetten met zijn 3en , maandag lekker sochtends hetzelfde en smiddags naar mijn ouders en schoonouders

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Wij gaan morgen lunchen bij mijn vader en zijn vriendin met haar kinderen er ook bij. En maandag moet Mervin voetballen en daarna weten we nog niet. Ligt een beetje aan het weer.

Groetjes,

Michèle

Morgen mag ik eerst lekker uitslapen,na de koffie ag kevin paaseitjes gaan zoeken,
lekker bruchen met ijn drietjes,daarna weet ik nog niet

maandag ontbijten met lekkere dingen,als het goed weer is naar de paasmarkt hier en verder weten we het nog iet

Ruben slaapt dit weekend bij oma en opa.
en wij gaan vrolijk verder het het straten van de achtertuin.

Groetjes Marianne mama van Ruben

dat is handig ja, wij zijn vandaag ook beetej bezig geweest met de tuin, ligt nog veel puin maar charissa heeft nu een plekje om te spelen

Wij gaan morgen bij mijn ouders eten en maandag eventjes naar de paasmarkt in het dorp. Er is ook kermis bij, gezellig altijd. En de rest van de volgende week ben ik ook nog vrij, fijn! Dan ga ik op woensdag en donderdag als de kleine naar de creche is even lekker winkelen. Moet hoognodig zomerkleren hebben. Vorig jaar om deze tijd was ik hoogzwanger en droeg toen dus alleen maar positie-zomerkleding. De zomerkleren van twee jaar geleden pas ik niet helemaal meer zeg maar…
Binnenkort weer aan de Sonja!

Fijne dagen iedereen!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Onze meiden mogen morgenochtend eieren zoeken. Tegen lunchtijd gaan we naar mijn broer en zwager. Die hebben een woonboerderij met een mega-tuin en daar mogen de kindjes ook eieren komen zoeken. Morgenavond komen mijn ouders bij ons eten.

Groetekes, Sje

Je broer en zwager Sje??? Als in hij is met een man getrouwd. Niet dat ik daar een probleem mee heb hoor. Integendeel

Groetjes,

Michèle

leuk allemaal leuke dingen dus

Morgenochtend lekker rustig aan doen en tegen het einde van de ochtend naar mijn oma. Daar komt de hele familie heen en dan gezellig met elkaar wat eten en drinken. S’avonds blijven we bij mijn ouders eten.

Maandag nog geen plannen, hoop dat het net zulk goed weer wordt als vandaag.

Iedereen in ieder geval hele gezellige paasdagen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

morgen ochtend eerst eieren zoeken,en dan hopen we het uit te houden tot 11 uur dan gaan we uit gebreid eten,heb zoveel lekkere broodjes en dingen gehaald dus ben beneiuwd of we het reden

smiddagf ff bakkie doen bij mij ouders,savonds een verjaardag

de 2e dag willen we naar lineaushof,als het weer het toelaat

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

@Michèle, ja klopt, onze oudste heeft 2 peetooms! Ze zijn niet getrouwd, maar al wel bijna 12,5 jaar samen. Mijn schoonzus is dus een man. Haha! Maar ik kan het wel goed vinden met die schoonzus en dat kunnen niet heel veel mensen zeggen geloof ik.

Laatst toen ik de oudste op een speeladresje op ging halen, zei de moeder van dat vriendinnetje “Als ze het straks heeft over homoseksualiteit dan heeft ze dat hier opgepikt hoor, want onze dochter bracht het gesprek daarop. Dus bij voorbaat sorry”. Dus ik begon te lachen en zei “Oh maar dat vindt ze de gewoonste zaak van de wereld hoor want ze heeft 2 peetooms”. Hahaha!

En haar Sorry snapte ik wel, want niet alle ouders zijn er zo makkelijk en openhartig in wat er nog meer op de wereld mogelijk is, dus laat je dat liever aan de eigen ouders van een kind over om daarover te praten.

De jongste had 2 kindjes in de klas op de peuterspeelzaal die ieder 2 mama’s hadden. Dus wij staan hier nergens meer van te kijken. Hihi!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 11 Apr 2009 22:33:13

ook wij gaan lekker ontbijten en daarna weer de tuin om te bestraten. een lang weekend is altijd een mooi moment om wat te klussen. oja, vanmiddag komen vrienden om gezellig wat te drinken.

Fijne dagen.

Groet Loes

Geweldig Sje echt waar. Ik heb er helemaal geen moeite mee. Een van mijn beste vrienden was homo. Hij is helaas 10 jaar terug overleden. En ik heb nog een vriendenstel dat homo is. Echt geweldige mensen enne ik kwam ook best vaak in homocafe’s. Hoewel ik moet zeggen dat een lesbische vrouw soms stugger volhoud en net zo moeilijk nee accepteerd als een hetero man hoor.

Maar ik denk zeker in deze tijd dat het alleen maar goed is dat kinderen er normaal mee om leren gaan. Ik heb ook altijd gezegd als blijkt dat Morgan lesbisch is dan is dat zo. Als ze maar gelukkig is.

Enne nee niet iedereen kan opschieten zijn schoonzus

Groetjes,

Michèle

Ik ben er ook heel makkelijk in. Onze meiden moeten gewoon gelukkig worden en dan maakt het me niet uit of dat met een man of met een vrouw is. Ik heb mijn broer vanaf zijn vroege jeugd tot zijn 26e zien worstelen met zichzelf en ongelukkig zien zijn. Toen-ie uiteindelijk “uit de kast kwam” ging het snel bergopwaarts met hem. Hij bloeide helemaal op.

Zo beroerd om je broer zo ongelukkig te zien, je hebt een vermoeden wat de oorzaak is maar het heeft geen zin om het aan te kaarten omdat-ie er zelf klaar voor moest zijn om ermee naar buiten te komen. (En dan zijn wij er thuis ook altijd heel makkelijk over geweest dus het is niet eens dat-ie er niet mee durfde te komen. Hij was er gewoon zelf niet klaar voor.)

Leuke anekdote: onze meisjes weten dat 2 mannen die getrouwd zijn geen kindjes kunnen krijgen. Dus zei de oudste op een gegeven moment: ik ga met 2 mannen tegelijk trouwen want dan krijg ik geen baby in de buik.

Toch nog eens een keer de moeite nemen om haar uit te leggen dat “met 2 mannen trouwen” geen vorm van anticonceptie is maar dat je juist dubbel kans hebt om zwanger te raken. Hahaha!

Groetekes, Sje

Wat wij gaan doen met Pasen…
Hmm manlief is nu even fietsen met zoonlief… vliegtuigjes kijken op 't plaatselijke sportvliegveldje (lees: weiland) zodat ik even lekker rust heb.

Zelf hoop ik snel te bevallen, als dat met Pasen is, het zij zo… Ben nu 40+1 (zal je net zien natuurlijk) met flinke bekkeninstabiliteit, loop al een week langer dan met de eerste, dus vind 't wel weer welletjes…

Haha, bijna vergeten dat ik hier ook af en toe eens post.
Maar even ter berichtgeving op m’n voorgaande berichtje op dit topic:
… ben idd op 2e paasdag bevallen van onze dochter!

Femke was bij geboorte 50cm en 4015gr! Flinke tante en ze doet het hartstikke goed! Heel tevreden dametje.

Bevalling duurde 8 uurtjes, maar de laatste 4u bleef de ontsluiting hangen op 8cm, dus moest ik naar 't zh. Al met al heb ik daar nog geen 2u op de verloskamer gelegen, dus viel achteraf nog mee.

Dus jullie weer een beetje digi-tantes geworden, ook al ben ik geen frequente bezoeker!
Groetjes Marla

super … nog een x digi tante!! geniet van de kleine meid…

Gefeliciteerd met je gezinsuitbreiding!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Gefeliciteerd… jeetje 2x digitante nu enne morgan diginichtje…

Groetjes,

Michèle