heerlijk, eigenlijk had rico vandaag een fiets en wandeltocht op school maar aangezien het met mijn lichamelijke gesteldheid nog niet zo denderend gaat moest ik helaas afzeggen omdat ik anders weer een week ben afgewerkt. Dus hadden we besloten (we wonen tegen het groen en kanaal aan) om er als gezin even tussenuit te gaan om hetzelfde thema te “behandelen” als ze op school deden alleen dan in het kort vanwege mij dus. het was leuk! rico vond het mega interesant en ik genoot echt met volle teugen. We hadden een pad gevonden, Rico noemt hem een kikker uiteraard
en hij vond hem in het begin zo spannend dat ie allemaal gilletjes uitsloeg, zo schattig! “ieeh aaah! ieehh” oehh Rico beetje bang voor de kikker… en daarna weer: oohh kikker is mijn vriendje!
en toen sprong de kikker op rico’s shirt. en een lol dat hij had.
wij hebben vertederend toe staan kijken, vonden het zoo lief.
daarna pakte rico hem heel zachtjes op en legde de pad terug in het zand en bij het gras. “terug in zijn huisje” haha…
ik ben echt happy met zoiets kleins, was echt leuk, zijn eerste ervaring met een pad / kikker
Wat even uitwaaien allemaal kan doen
Heerlijk, zulke momenten. Balen dat het met jouw gezondheid zo minnetjes gaat, maar goed opgelost zo, toch?
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
ja ik baal er ook van, ik krijg weer nieuwe vit D3 in “shotjes” zoals ze dat daar noemen (raar woord haha)
want merk ook weer dat mn haar uitvalt en mn nagels afbreken dus daar merk ik aan dat ik het weer nodig heb.
het is sinds een paar dagen weer (toen ik ziek werd) in mn lijf geschoten. ik voel het altijd wel hoor maar dat ik amper mijn ding kan doen dat schiet er in wanneer “het” daar zin in heeft.
en ja we wilde Rico zijn herfsttochtje niet ontnemen dus hadden we het idd zo opgelost. was echt superleuk!
Leuk Inge
Maar waarom is papa dan niet met Rico met school gegaan.
Hier gingen ze voor de grote vakantie een trip naar de kinderboerderij (20 minuten fietsen) en daar dan nog lopen een hele ochtend. Kan ik ook niet maar dan neemt René vrij. En hij was echt niet de enige papa.
Liefs Michelle
ohnee dat snap ik haha, paps kon het niet halen om die tijd, dan zou hij een uur later zijn en dan kon hij nog maar een kwartiertje meedoen, heeft geen zin aangezien het een half uur fietsen was. Dit was minstens zo leuk hoor
Gewijzigd door - MamavanRico op 28 Sep 2011 21:11:19
we zijn vandaag toch naar dezelfde plek gegaan als waar zij het uitstapje hadden alleen dan met de auto. pff na 10 minuten was ik al gebroken, al bij al toch 2 uur weggeweest en ondertussen ergens gezeten bij de bossen. Maar nee… was niet zo slim, joepie morgen fysio massage
Wat vervelend dat het met jouw gezondheid niet zo goed gaat Inge.
Wel erg fijn dat jullie zo’n leuk uitstapje hebben gehad met zijn drietjes.
Groetjes,
Sandra
Groetjes,
Sandra