Wat staat er op het menu vanavond/deze week/dit weekend?
Ik heb weer totaaaaal geen inspiratie!
Wat eten we vandaag?
Moet je voor de lol eens wat eten we vandaag intikken bovenaan bij de zoekfunctie.
Groetekes, Sje
haha inderdaad,
maar wij eten broccoli met tomaat kaas gehakt en aardappelpuree. morgen maak ik pasta met boursin cuisin en kipfilet, zaterdag bak ik pannekoeken en zondag eten we speklapjes aardappels en erwten en wortelen.
Wij eten vanavond Roti: sperziebonen, kip, ui en een beetje gekookte aardappel met kerriekruiden op een kleine wrap.
Morgen eten we mihoen.
Wat ook leuk is, is zelf pizza maken:
Bodem uit een pakje (alleen water erbij), en dat alle groenten erop die je lekker vindt. Wij doen meestal: tomatenpuree, salami, ui, prei, paprika, knoflook, olijven of ananas, soms spitskool, kaas en italiaanse kruiden.
Heel lekker en door de vele groenten echt niet zo ongezond
Bovendien vindt Seth het heerlijk de bodem te kneden.
Liefs, Anne
Ik maak vanavond zelf nasi… rijst koken, zakje van knor bij de stukjes kipfilet, alles roeren en bakken, klaar! Satesaus erbij maken, kroepoekje erbij, jammie!
Hier vanavond verplicht verse appelmoes eten
Mama had een zak appels meegenomen… en papa ook!
Eh OEPS?! Ik eet geen appels, en de kids krijgen die ook niet allemaal op voordat ze gaan rotten.
En dan lekker gebakken aardappeltjes erbij en ik heb een stuk vlees uit de vriezer gehaald, alleen geen idee wat t is, hahaha verassing dus!
Meestal begin ik pas zo rond 5uur na te denken over wat we gaan eten… dus voor morgen en in het weekend heb ik nog helemaal geen plannen. Hoewel er voor 'szaterdags standaard frietjes op het menu staat.
Vanavond gekookte aardappels met jus, spinazie en kipschnitzel.
Morgenavond stamppot andijvie met spekjes erdoor en rookworst.
Een pan soep is ook altijd lekker, met stokbroodjes erbij of stokjes kipsate.
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie