Even uitrazen hoor!
Wat een ellende op deze wereld zeg! Lees net dat die zieke gast van een robert m. die berucht is door die amsterdamse zedenzaak (ja die waarvan de rechters in nederland achten dat penetratie bij babys geen verkrachting kan zijn omdat er geen sprake is van verzet) iemand 50 euro geboden heeft om een baby te misbruiken. Te verkrachten dus. Kan hier zo boos om worden! ik kook gewoon vanbinnen zo kwaad ben ik nu.
Het zal gvd je kind maar zijn zeg die in de grijpgrage klauwen van zo’n gore perverseling is gevallen. Ja en de plaatjes die ze ervan gemaakt hebben circuleren nu over internet, over de héle wereld, voor de rest van hun leven.
Nou ik kan je zeggen dat als zo’n smeerlap zich vergrijpt aan mijn kind, dat ik mijn moment afwacht en m helemaal kapot maak.
Werkelijk waar, wat is er mis met deze wereld dat ons wetssysteem zo verknipt inelkaar zit?
Pff sorry hoor maar dit zit me zo dwars! Wanneer verandert er eens iets?
Ik denk aan al die kindjes en hun ouders die dit hebben moeten meemaken en wens ze heel veel sterkte toe. Ik denk dat ze dát wel kunnen gebruiken…
Wat een zieke wereld is dit zeg
Ik kan me je boosheid goed voorstellen. Ik heb ook zitten walgen van de berichtgeving vandaag over die zedenzaak.
Zieke geesten zijn die gasten. Levenslang opsluiten!
En weet je waar ik ook steeds aan denk? Dat ze bezig waren om samen een kind te adopteren! Mag ik degene bij de kinderbescherming die die adoptieprocedure op tijd stopgezet heeft nomineren voor een lintje van de koningin?! Halleluja, wat een oplettend persoon is dat geweest! Je moet er toch niet aan denken dat ze 24/7 een kind in huis hadden gehad om dit soort perverse spelletjes mee te spelen en er nog aan te verdienen ook (want geloof maar dat ze dat kind “verhuurd” hadden!). Brrrrrrrrr…
Groetekes, Sje
Ik hoorde op de radio ook dat hij tijdens werk de kinderen van het kdv gewoon mee naar huis nam. Volgens mij heeft die drent er ook veel meer mee te maken. En dan die vent waar hij mee getrouwd is die alleen maar loopt te janken dat ie gestraft wordt om dat ie met hem getrouwd is. Kom op zeg hij heeft alles gearrangeerd omdat ie bang was dat ie anders bij hem weg zou gaan. Kunnen we die twee niet gewoon een vuur peleton geven, denk dat er genoeg zijn die de trekker wel over willen halen.
Groetjes,
Michèle
Een vuurpeloton? Nee joh, ik weet nog iets beters. Castereren met een roestig en bot mes. Ik meld me vast aan. Maar deze wetgeving kennende zijn ze over een jaar of tien weer vrij hoor. En misschien wel eerder op verlof. Heel verdrietig, vooral voor de gezinnen die hij kapot gemaakt heeft…
Een vuurpeloton? Nee joh, ik weet nog iets beters. Castereren met een roestig en bot mes. Ik meld me vast aan. Maar deze wetgeving kennende zijn ze over een jaar of tien weer vrij hoor. En misschien wel eerder op verlof. Heel verdrietig, vooral voor de gezinnen die hij kapot gemaakt heeft…
Als ik alleen de koppen al lees in de kranten of op internet, begin ik al bijna te overgeven. Ik lees al maar helemaal niet verder. Gatverdamme, hoe ziek kun je zijn!
Groetjes Natasja
Ik hoop alleen maar dat ze de wetgeving veranderen dat dit net zo goed ondre verkrachting gaat vallen zodat de straffen veel en veel zwaarder zullen worden. Ik bedoel verkrachting van een volwassene is al erg maar die van kinderen moet nog veel harder gestraft worden.
Groetjes,
Michèle
Echt vreselijk als je dat zo hoort!
En die man van hem die dus zogenaamd zo zielig is arrangeerde niet alleen alles, hij zei ook tegen die Robert dat hij hoopte op een productieve avond als hij weer eens een afspraak had!
Dat is toch ziek?!?!?!?!
En waarom wordt de zaak pas volgend jaar inhoudelijk behandeld? Omdat alle foto’s en filmpjes bekeken moeten worden? Het lijkt me toch duidelijk wat hij heeft gedaan en op welke schaal? Hij heeft bekend!
Groetjes van Sascha en Senne
Precies Michèle! Ik zou zeggen zet die gasten op een eiland met hun eigen soort, kunnen ze hun zieke fantasiën op elkaar uitleven.
Het is gewoon schande.
Toen ik een jaar of 13 was is een vriendinnetje van mij ‘verdwenen’. Later werd ze vermoord en verkracht teruggevonden in een of andere plas bij Breukelen. Die vent die het gedaan heeft zat op de bus. Bleek dat ik hem nog kende ook van het dierenpension waar ik toen werkte, hij bracht er altijd zijn hond. En het ergste, nu, 12 jaar later, komt het beest weer vrij. Tja, voor de gemiddelde kunstroof krijg je al meer straf. Wat leren mensen nou nog van de straffen in Nederland. In de gevangenis zitten in Thailand ofzo, dat is pas straf!
En het ergste is dat het gezin van dat vriendinnetje helemaal kapot is gegaan. Ouders zijn gescheiden, zusje was doodsbang en durfde helemaal niks meer, zelfs niet te slapen want ze was bang dat degene die haar zusje had weggenomen terug zou komen bij hen thuis. Uiteindelijk zijn ze naar het noorden van nederland verhuisd, ze konden het niet meer aan dat alles hen zo aan hun dochter en zusje herrinnerde.
Misschien dat het me daarom zo aangrijpt? Of omdat ik mama ben? Ik weet het niet…
quote:
Ik hoop alleen maar dat ze de wetgeving veranderen dat dit net zo goed ondre verkrachting gaat vallen zodat de straffen veel en veel zwaarder zullen worden.
Ik hoop dat ze de wetgeving zo aanpassen dat je als je iets tig keer gedaan hebt, ook tig keer de straf ervoor krijgt. Dus bijv. op verkrachting staat 10 jaar (ik noem maar iets), en als je 7x iemand verkracht hebt dan mag je dus 70 jaar de bak in.
Zo is de wetgeving in Amerika, hoorde ik deze week.
Als dat hier ook zo zou zijn, dan konden we er in elk geval zeker van zijn dat die daders in die zedenzaak nooit meer los zouden komen.
Groetekes, Sje
@ sje daar ben ik heb ook helemaal mee eens hoor. Daar kennen ze ook 30 strikes your out. 3 vergrijpen is levenslang. Nee hoor hier kunnen inderdaad heeeeeel wat dingen aangepast worden als het gaat om de wet.
@proudmama85 denk beide en door wat er met je vriendin gebeurd is en omdat je moeder bent. Wij hebben een soort gelijke ervaring met een meisje dat bij mijn broertje op school zat en dat grijpt je ook aan. Helaas was dit toen niet zijn eerste slachtoffer alleen heeft hij wel TBS, maar ja wat zegt dat nog tegenwoordig. En inderdaad als moeder is dit ook je ergste angst inderdaad.
Groetjes,
Michèle
Wat een verschrikking moet het zijn als je kind dit mee maakt. Je gaat er toch eigenlijk van uit dat het belangrijkste in je leven verzorgd en veilig achter laat bij een KDV?!
Misschien moesten ze hem maar ‘vrij’ laten en het adres aan iedereen in Nederland geven. Ik denk niet dat hij het nog een uur volhoudt. Anders pleit ik er voor om hem net als in de middel eeuwen op het marktplein te berechten. Of vier paarden aan zijn armen en benen zetten en langzaam trekken. Lijkt me ook wel wat.
Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009
In het kader van de bezuinigingen die onze regering moet doorvoeren pleit ik voor het ‘vrij’ laten of het marktplein. Lekker ouderwets vermaak Al zou ik persoonlijk voor 5 paarden kiezen om hem zo ook van zijn zogenaamde mannelijkheid te ontdoen hahaha.
Scheelt aanzienlijk hoor, weer wat minder gevangenen! Kijk, die Mark Rutte kan nog wat van ons mama’s leren
Op een voorwaarde natuurlijk dat iedereen die hem per ongeluk tegen komt en hem’verteld’ wat ze van hem vinden vrijgelaten worden op een tijdelijke ontoerekings vatbaarheid van zo’n 10 tot 15 minuten.
Groetjes,
Michèle
Ik wordt er echt helemaal naar van als ik telkens weer nieuwe feiten over deze zaak lees. Zo iemand moet toch wel ziek in zijn hoofd zijn, want anders doe je zoiets toch niet. Waar hebben we het over, 50 eur bieden om een baby te mogen verkrachten. Ik walg daar echt van, dan kijk ik naar Daan en dan denk ik hoe kun je zoiets doen bij zo’n lief, onschuldige klein mensje. Niet te geloven dat je dit kan, echt dat gaat er bij mij niet in.
Groetjes,
Sandra
quote:
Al zou ik persoonlijk voor 5 paarden kiezen om hem zo ook van zijn zogenaamde mannelijkheid te ontdoen hahaha.
Is eigenlijk een nog beter idee! En dan de vijfde als eerst langzaam trekken.
Deze Robert M heeft wat mij betreft geen recht meer om te leven. Zijn echtgenoot is net zo erg. Als je zegt dat Robert M het hele kdv zou verkrachten waar hij bij was, hij nog niet zou weten wat hij moest doen. En dan willen ze ook nog eens bij elkaar worden geplaatst in de gevangenis. Hoe haal je het in je hoofd om dat uberhaupt te bedenken! Ze missen elkaar zo…, WALGELIJK!
Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009
Jaaa ze missen het natuurlijk om hun ziekelijke fantasietjes met elkaar te delen. Man ze moeten niet zo janken want ze hebben het opperbest in de gevangenis hier. Lekkere warme maaltijden gemaakt door een of ander cateringbedrijf, uitgebreide lunch, ontbijtje, tussendoortjes. Televisietje op de kamer. Heerlijk. Ik zou het zo als goedkoop hotelletje aanprijzen. Ja okee je kan niet zomaar even weg maarja in vergelijking met de thaise gevangenis is het vast goed te doen, niet dan?
Mensen die denken dat dit soort zieke geesten te genezen zijn die hebben een plaat voor hun kop. Een hond die een kind bijt moet worden afgemaakt (ookal is het soms ook de schuld van het kind omdat die de hond eindeloos zit te plagen) maar zo’n gestoorde gek krijgt een luxe behandeling waar wij allemaal aan meebetalen en die zou dan na 10 jaar genezen zijn? Nou ik geloof het niet hoor.
Tussen een stel hongerige varkens gooien en ze levend laten opvreten!