Wat een weer!

Bah, word niet goed van dit weer, het heeft sinds gisteravond geloof ik aan 1 stuk weer doorgeregend en hier in de Achterhoek is weer genoeg gevallen

Ik weet je moet er zelf wat van maken (ook als je vak. hebt ) maar het weer speelt toch wel degelijk mee
Wordt het nog wat deze zomer? We hebben na lang wikken en wegen besloten dit jaar toch niet zo ver op vak te gaan maar als dit weer zo blijft…

GRRRR je zou zo je koffers pakken en naar een warm land gaan.
We hebben al gezegd,volgend jaar gaan we verder dan sparen we er maar voor(er staan nog zoveel andere dingen op ons verlanglijstje… ) en gaan we
naar de zon!

Meerderen die vak. krijgen en er ook een beetje moedeloos van worden??

Gr, mama van 2 kids

Hier ook alweer dagen baggerweer. Na volgende week hebben wij ook 3 weken vakantie en ik hoop toch echt dat het dan beter weer is. Natuurlijk moet je er zelf iets van maken, maar dat gaat beter dan met regen vind ik En je zou toch denken dat het op een gegeven moment beter moet worden met het weer, toch? Het kan niet zo zijn dat we alle zomer al gehad hebben. Medio augustus gaan we een weekje naar Ameland en dan hoop ik echt op in ieder geval droog weer. We gaan duimen!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Tot mijn verbazing is het hier gisteren droog geweest en ook vandaag nog geen druppel gevallen. Kom naar Zeeland? of krijgen wij nog heel wat op ons af. Als ik de buienradar kijk dan kloppen de weersvoorspellingen niet echt.

Maar toch … het lijkt wel herfst en een beetje zon zou lekker wezen. Toch een fijne dag vandaag!

@Esther, hier boven Zeeland verpieteren alle buien dus wij worden gewoon gespaard.
Ik zat gister ook al steeds op buienradar te kijken dacht dat wordt nog wat. Maar hahaha geen druppel!
Als je kijikt naar de voorspelling van 3 uur vooruit wordt er geen rekening gehouden met het verdwijnen of ontwikkelen van nieuwe buien.
Als je kijkt naar het afgelopen uur zag je steeds dat t hierboven gewoon oplost… heel gek. Maar helemaal niet erg hahaha!

Het was gewoon droog vandaag hahaha … maar ik had visite terwijl ik nog naar de kermis wilde in vlissingen ?! Helemaal uit gegaan van een nat weekend, niets was minder waar. Zo zie je maar weer?

Groetjes Esther

Wij zijn op het moment op vakantie in Drenthe en ik moet zeggen dat we deze week absoluut nog niet te klagen hebben gehad. Vandaag is de eerste echt slechte dag. Zelfs gisteren was veel regen voorspeld en dat begon pas rond vijven, dus nog best wat kunnen doen door de dag heen.

Voor komende dagen voorspellen ze ook weer wat regen, maarals dat net zo gaat als afgelopen week, dan gaan we weer een grotendeels droge week krijgen.

We hebben afgelopen donderdag zelfs in het zonnetje zitten BBQ-en, terwijl de rest van Nederland regen en onweer had. Ik vermaak me prima. Alles beter dan een hittegolf want daar word ik dan weer humeurig van.

Groetekes, Sje

@Sje, waar in Drenthe zitten jullie? Parc Sandur, zoals vaker?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Vandaag schijnt hier heerlijk de zon

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie