Wat een ......weer

het is weer heerlijk weer hier het hoost van de lucht en volgens tanja vallen er bommmetjes onweer dus dus kort heel gezellie winter weer hihihihihihihi

groetjes marielle trotse mama van tanja

winterweer ? nou dan maar gauw effe genieten van een kopje lekkere warme chocomel, hihihi. Hier is het nu lekker weer. Droog en zon. Hier dus nazomerweer.

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Nou Astrid, komen we wel even jouw kant op, haha!
Hier komt het ook met bakken uit de lucht
Gelukkig alleen nog geen onweer.

Trouwens, jullie wonen toch in Limburg? Hadden ze daar niet overlast gehad door hoosbuien e.d. ?? Las ik op teletekst…

Groetjes, mamma van Stephan

Hahahaha kom maar lekker deze kant op hoor. Er is nog genoeg te doen voor zondag hihihihi, kan ik dat sterke ventje van je goed bij gebruiken. En dan kun je de kaartjes meteen zelf zien. Hahahaha. Hoosbuien, heb ik hier niets van gezien in ieder geval, maar misschien vannacht ? Alhoewel, ik zie er buiten niks van terug hier.

nou het is hier nog steed donder en bliksem maar ik hoop dat het straks een beetje droger wordt moet nog even een boodschapje doen tanja is lekker aan het zwingen met k3 en ik ben aan het strijken bah maar moet gebeuren echt tijd voor erwten soep of zuurkool met worst hihihihihi als je naar buiten kijkt

groetjes marielle trotse mama van tanja

Gewijzigd door - zaan5 op 20 Aug 2004 11:34:12

Hier in Gouda ook herfst hoor.
Het komt hier ook heel de tijd met bakken uit de lucht.
Net boodschappen wezen doen, hoopten droog over te komen maar helaas.
Ik balen etc, Gioia niet, die vond het best, grote glimlach op haar gezicht. Die is niet stuk te krijgen

Hee, Astrid, heb je vannacht niks gehoord van dat noodweer??? Ik ben me echt rot geschrokken van het gedonder en vervolgens het ontzettende noodweer. Nils sliep gelukkig gewoon weer overal doorheen.
Gelukkig schijnt nu de zon weer.

vanmorgen om 5.45 geonweert en geregent keihard moest raam dicht doen en rond 11 uur nog een keer flink geregent nu is het droog maar waait wel goed

groetjes ingrid

PFFFFFFFFFFF gelukkig niks van gemerkt dan. Want ik ben heeeeeel bang voor onweer. Heb je het gehoord dan toevallig van die 2 koeien hier in Neer die woensag waren getroffen door de bliksem ?

Heeee, wat leuk zeg!!

Wat ik weet is dat ze tot nu toe een veel drogere dag voorspellen hoor! (morgen dus).

Het zou vanmiddag al opklaren (gelukkig maar, want mijn nicht viert haar 40-ste verjaardag met een amerikaans feest incl. BBQ in de tuin!)

Enne…ook voor Astrid en haar man en verdere familie zou het fijn zijn als het morgen mooi weer is i.v.m. de doop van Evianne.

Dubbel zo hard duimen dus!

Oh kijk, hier komt de zon al een beetje door!
Gaat goedkomen!!

Veel plezier alvast!

Groetjes, mamma van Stephan

Hahaha alles wat nu valt, valt morgen niet. Elly heel veel plezier morgen en ik duim voor mooi weer voor jullie, want hahaha dan hebben wij dat ook !

Gewijzigd door - Evianne`s mama op 21 Aug 2004 12:37:55

nee heb niks van gehoord nu is het hier droog gelukkig hopen dat zo blijft hebben verjaardag van henk.en er zijn 5 kinderen in huis

groetjes ingrid

kunnen ze buiten spelen nog steeds droog