Wat een week

mijn week gaat niet zoals ik had gehoopt, net 30 gelijk ziek, moet voor wat onderzoeken naar het ziekenhuis (ga hier later nog wel eens op in) vandaag een telefoontje dat mijn opa is overleden…

gaat dus niet zo als ik dat graag wilde maar ja je kan niet alles in de hand hebben, dus ik ben weer eens druk

pffff
Tries

Liefs Tries

Hoi Tries,

Hè, wat vervelend allemaal !
Gecondoleerd met het overlijden van je opa.

Ik hoop dat het met jou zelf een beetje meevalt? (omdat je het hebt over een paar onderzoeken die je moet doen).
We horen het dat t.z.t. nog wel van je, als je meer tijd en puf daarvoor hebt.

Heeeel veeeel sterkte!!!

Groetjes, Bianca, mamma van Stephan

gecondoleerd tries met het verlies van je opa,

en idd wat een week meis hoop dat het allemaal mee valt en we horen het wel als je het kwijt wilt

doe je rustig aan meis

Gecondoleerd

Gecondoleerd met het verlies van je opa.

Sterkte de komende tijd.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02)

was al aardig op leeftijd hoor, 83, en daarbij al 6 jaar in een verpleeghuis omdat hij 2 hersenbloedingen heeft had, voor hem dus zeker beter… maar toch

Tries

Liefs Tries

Hoi Tries,

Ja, inderdaad: MAAR TOCH…

Ik had dat precies hetzelfde bij mijn oma. Ook 83 jaar (als ik me niet vergis), ook verpleeghuis, verschillende hersenbloedingen gehad etc.
Voor haar dus beter.
MAAR TOCH…
Leuk is anders.
Het is en blijft je opa of oma die je al zo lang kent en waar je niet meer naar toe kan.
Het gemis blijft (bij mij in ieder geval wel, na 2 jaar. Niet elke dag hoor! Maar bij tijd en wijle).

Veel sterkte meis!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan

lieve tries
gecondoleerd met je opa heel veel sterkte toegewenst wel een leeftijd maar toch wil je niemand missen he meid sterkte

veel liefs en knuffels marielle

dankje meiden… vrijdag wordt hij begraven… heb er al een hoop hehad maar een begrafenis nog niet vind dat tja hoe zeg je dat nog triester

tries

Liefs Tries

Hoi Tries,

Misschien een domme vraag maar ik snap niet helemaal wat je bedoeld.
Je zegt dat je er al een heleboel hebt gehad maar een begravenis nog niet en dat je dat nog triester vind.
Maar bedoel je dan dat je een hoop crematies heb gehad (en dat je een begravenis triester vind)?
Sorry dat ik je niet helemaal begrijp

In ieder geval heel veel sterkte vrijdag.

Liefs Bianca, mamma van Stephan

crematies zijn al triest maar begafenisen helemaal zo bedoel ik het

Tries

Liefs Tries

Ik heb de afgelopen paar jaar 3 begravenissen en 1 crematie meegemaakt (van mijn twee jonge ooms en mijn twee oma’s) maar eerlijk gezegd vond ik het allebei even triest.
Waarschijnlijk vind jij het triester omdat je bij een begravenis achter de kist aan loopt en echt naar de begraafplek toe gaat?
Ik vond het juist “prettiger” hoe gek dat ook klinkt.
Bij een crematie laat je iemand gewoon “achter” in de aula. Dat was voor mijn gevoel niet “af”.
Maar dat is denk ik voor ieder persoonlijk.
Iedereen zal het weer anders ervaren.
Eigenlijk is een uitvaart zowiezo triest (vind ik).

Heeeeel veeeel sterkte!

Liefs, Bianca, mamma van Stephan

Tries gecondoleerd met het overlijden van je opa. Heel veel sterkte.
En Bieb begrijp ik heel goed, bij een crematie heb je niet helemaal het gevoel dat je afscheid van die persoon compleet is en dat heb je bij een begrafenis wel weer.

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

Gecondoleerd met je opa meid. En suc6 vandaag in het ziekenhuis, had ik gisteren al wel tegen je gezegd, maar zeg het nog eens meid.

groetjes Monique

Hoi Tries,

Ik wist niet dat je vandaag al naar het ziekenhuis moest.
Heel veel succes ook namens mij.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan

Sterkte Tries, met alles.
Heel ververlend dat je nu alles in een keer krijgt

Groetjes Mim

veel sterkte tries!!! dat valt inderdaad niet mee allemaal. knuffel van mij

Bedankt allemaal… vandaag dus ziekenhuis geweest, had al een tijdje last van mijn borst na onderzoek en eerst denken dat het een ontsteking was, vond de ha toch een knobbeltje, de schik slaat toe, want mijn moeder en overgroot oma hadden ook borst kanker, foto’s laten maken, en een echo, en godzeidank is er verder niks op te zien… wel 10 jaar ouder geworden, maar dit is weer een lichtpuntje, moet volgende week nog wel terug, en komen er misschien nog meer onderzoeken maar dat hoor ik volgende week wel, maar dat heeft meer te maken omdat ze bij mij moeder niet weten waar ze uit eindelijk aan is overleden kunnen 3 dingen zijn… maar goed dit was goed pffffffffffffffffffff

Tries

Liefs Tries

jee tries dat is dan even schrikken maar gelukkig is het goed hopen dat verder ook alles goed is heel veel sterkte toegwenst

gr marielle

Jemig meis, wat zal jij opgelucht zijn zeg!!!
Ik schrok best even toen ik het las.
Maar gelukkig maar dat dit in ieder geval niks is…GOED is!!!

Heel veel succes met de volgende onderzoeken!

Liefs, Bianca, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 11 Feb 2004 22:17:02