Wat een week weer hoor moeten wij weer hebben

Hoi,

Het was me toch een week afgelopen week. Het begon met het feit dat we zagen dat onze dochter ineens behoorlijk veel vocht begon vast te houden. Dus hup naar ha. die hup doorverwezen met speod naar de ka. Die kent ons onderhand wel dus konden we daar diezelfde middag nog terecht. Gelukkig bleek er niets met de nieren te maken hebben maar een combi van medicijnen die ze krijgt en de weersomslag. Dsu dat is aangepast en nu gaat het goed. Maar ze was er wel moe en chaggie van geworden. doordat ze moe was en er niet aan wilde toegeven liep ze en viel ze elke keer maakte niet uit welke schoenen ze aan had. dus is ze nu ook nog een bond en blauw de mensen zullen wel denken. Echt overal dus niet alleen benen maar ook handen aan binnen en buitenkant en armen met schaafwonden. Alsof dat nog niet genoeg was. ben ik zelf ook ziek geworden . bactriele keelontsteking net nu papa op reis is en voor een anderhalve week niet thuis komt.

Maar omdat onze dochter er niet aan wil toegeven dat ze moe is slaapt ze slecht en vraagt ze steeds maar weer aandacht van mama. Hele huilpartijern zijn er geweest gisteren toen de oppas haar kwam ophalen. Hielt het echt niet meer vol had tot 39,5 gr koorts( nu weer gezakt naar 38grdus wat meer energie). Het ging aan mijn hart maar ja het moest maar even. En nu vind ze mama niet lief vandaag. Maar ze is wel al om elf uur op bed had ze zelf aangeven. laat er maar liggen. Vanmiddag komt een vriendin haar ophalen zodat ze daar kan eten en even spelen. ik krijg geen hap door mijn keel en daardoor weigert zij ook te eten. En een dag is oke wat mij betrefd maar twee drie dagen nou nee alleen omdat ik niet kan en wil eten. Ze is heel erg aan het papagaaien noem ik het maar. Ben benieuwd hoe ze nu is als het heeft geslapen. Ze snapt en ziet ook wel dat ik absoluut niet lekker ben maar wil toch alle aandacht hebben.
Goed moest het weer even kwijt.

groetjes (van de zeur)

lon106

Gewijzigd door - lon1306 op 15 May 2008 13:57:32

Lekker he, Ikkeben!! Kun je ff lekker spuien!

Wel erg vervelend dat jullie nu alles tegelijk krijgen. Hopelijk gaat het snel weer beter, zowel met jou als met je dochter!

Ach wat zielig voor haar en ook voor jou hoor.

Ik hoop dat het snel weer beter met jullie gaat

Bianca

Pfffff een heftig weekje. Beterschap !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Hoi,

Wilde even zeggen dat het al een stukkie beter gaat vandaag. Ze heeft gisteren van 11.00 uur tot 15.30 uur geslapen. Daarna heeft een vriendin van mij haar meegenomen. Ze heeft daar zelfs geslapen. En dat heeft mij weer goed gedaan. vanmorgen om 10.00 uur kwam er een heel lief en rustig meissie bij mij binnen. Al moet ik wel zeggen dat ze nog steeds alles doet wat mama doet. Dus hoest ze waneer ik hoest. wil ze alleen vla eten en thee drinken( medicijnen niet ik hoef maar een keer zij drie keer dus dat is wel een strijd) ook wil ze niet spelen en alleen kwattekwaad uithalen bij mama op bed.(dus zit nu beneden in de hoop dat ze de verleiding van haar speelgoed niet kan weerstaan en gaat spelen.
Ze zegt dat ze niet gaat eten vannavond. Maar daar was ineens de buurjongen ( is min of meer haar vriendje) en de buurvrouw en vroegen of ze macaroni lust met een danoontje als toetje (vriendin vanmorgen geregeld achter mijn rug om) en nu gaat ze daar avondeten. ( wel heerlijk hoor onverwachte hulptroepen)

En ja het is soms wel even lekker om je tegenslaagjes even op ikkeben te zetten. Vooral nu mijn hubbie er even niet is komt dinsdag thuis hij voelt zich wel schuldig.
Lucht soms op en zet het ook in perspektief.

Nou groetjes

lon106

Fijn om te horen dat je zulke lieve mensen om je heen hebt!!

Dat alleen al doet je goed denk ik. Nu maar snel opknappen en veel spuien op ikkeben! Gedeelde smart is halve smart!