Wat een tijd!

Het is me toch eens wat!

Een tijdje ben ik niet op ikkeben geweest (jullie hebben me vast heeeeeeel erg gemist ) omdat we naar Duitsland gingen op vakantie. Maar we waren na een dag alweer terug omdat het huisje vol met VLOOIEN zat! Aangezien we de hond mee hadden, zat hij er echt helemaal onder! Dan maar direct naar huis, maar je raad het al. Na een dag het huis vol met vlooien! Daar ben je lekker mee!!

Ga je lekker op vakantie omdat we toch wel even op adem moesten komen vanwege de nogal hectische tijd, kom je na een dag alweer thuis en heb je er een kadootje bij gekregen. HET HELE HUIS VOL MET VLOOIEN!! Wij balen! En niet alleen wij, ook Anna. Zij heeft een hele tijd niet kunnen kruipen vanwege de pesticiden die ik gespoten heb.

Maar goed dan kunnen we lekker met het huis bezig. De gevel moest opnieuw ingevoegd worden (maar eerst moet het er nog uit !), de boeiboorden zijn vervangen met Trespa en druk aan het schilderen. Plus alles wat nog op je pad komt. Zoals twee keer per dag het hele huis op de knieën stofzuigen… Ik heb geen kieën meer over!

Dan denk je, we zijn echt druk en er kan niets meer bij!!! Uhuh! Dan heeft de badkamer een lekkage die er in de keuken uit komt! Jippie… Waarschijnlijk heeft de spoelbak van de wc boven al meer dan vijf jaar heeft gelekt en ja, dat komt er een keertje uit! Een heel gesteggel met de verzekering omdat het waterschade is en het eind van het liedje is nu nog steeds niet in zicht!! We zijn er al een maand mee bezig en over twee weken komt er pas een mannetje kijken ! Het is niet te geloven. We zijn er echt zat van! Gelukkig ligt het niet aan de douche (wat we eerst dachten ) maar aan dewc. Die hebben we gelukkig ook beneden!

Jippie…

Tjonge jonge jonge. Wat een pech! Soms denk je dar het niet erger meer kan en dan komt het volgende3 alweer. Kan me voorstellen dat je ontzettend baalt. OOk zonde van dat huisje met de vlooien. Heb je een klacht ingedient? Probeer de helft terug te krijgen?Het is toch een groot ongemak wat jullie hebben door hun vlooien. Nou meid ik hoop daty het gauw weer goed komt. Zeker hebben we je gemist. Welkom terug bij je tweede familie haha groetjes chantal

Chantal

Het is wel wat hoor!!

We heben wel wat terug gekregen als voor de kosten die we gemaakt hebben. Niet helemaal, maar gelukkig wel een deel. Iets is beter dan niets!! Het meeste balen we van de ongemakken die we van die vlooien! Gelukkig zijn we er nu vanaf, maar het is op zijn zachts gezegd vervelend!

Ze zeggen dat vlooien geen mensen prikken… nou MIJ DUS WEL!!! Gelukkig Anna niet en mijn man heeft er ook geen last van. Anna heeft er in die zin last van gehad omdat ze niet mocht kruipen met die vieze beesten in huis. Gelukkig woont oma heel dichtbij dus daar kon ze een paar dagen heen.

Gelukkig zijn we nu er vanaf. Maar ja dan moeten we de badkamer nog doen… Dat valt ook niet mee. Het duurt ook allemaal zo lang. Het klussen ook, van het een komt het ander. Dat weet jij ook wel Chantal, klussen in je eigen huis. In iedergeval ben je wel voor jezelf bezig!!

Hoe gat het nu met jullie eigen huis? Ben je nu een beetje gewend?

Groetjes,

Judith

hahaha wij klussen inmiddels al een jaartje of 9.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Met een eigen huis blijf je bezig! Het is nooit af, er moet altijd wel iets gemaakt worden of veranderd!

Hoi,

Nou wat een pech. Tja met een eigen huis blijf je altijd aan het werk. Denk je alles af te hebben kan je bijv. de deuren weer opnieuw verven. ( bij ons het geval) Of je krijgt het in je bol dat je toch die ene gangkast waar nog geen twee jaar plakken inzitten dat die toch ander ingedeeld had moeten worden.
En wat bij ons nu heel erg het geval is. Onze dochter wil een roze kamer en geen groene meer. Wat doe je dan. Tja hier moet ze wachten tot d’r verjaardag volgend jaar maar goed het zit alweer in de planning en zo is er altijd wat. Maar een lekkage die je niet kan opknappen omdat de verzekering weigerd langs te komen is wel heel erg. En vlooien nou daar kom je ook niet een twee drie van af. En inderdaad ze bijten ook mensen als ze met zijn allen bedreigt voelen.
En dan ga je balen van een huis.

Nou heel veel klusplezier toch ondanks alle tegenslagen

groetjes

lon106

Klussen doen we op dit moment nog volop! De vlooien zijn zo goed als verdwenen en nu maar hopen dat het verzekeringsmannetje snel duidelijkheid kan geven. Hier word ik niet vrolijk van!

Hoi Judith
Ja ben nu wel gewend alleen denk ik toch nog vaak terug aan mijn oude huis waar ik geen afscheid van heb kunnen nemen. Volgende week bel ik bij die mensen eens aan om te vragen of ik alsnog afscheid mag nemen(zie topic mis oude huis) Ben blij dat de keuken erin zit! Wat een verademing!Afgelopen zaterdag hebben we twee aanhangers vol rotzooi naar het stort gebracht, de garage opgeruimd(eindelijk kunnen we daar weer lopen en zien we goed hoe groot die werkelijk is) gras gezaaid en de tuin opgeruimd. Gelukkig kon mijn schoonmoeder oppassen zodat Dave en ik flink ertegenaan konden gaan. Het resultaat mag er zijn. IK word er echt blij van. Nu hopen dat het gras gaat groeien. MOet drie keer sproeien per dag. Heb ook door het opruimen spullen weer gevonden wat ik kwijt was. Het voordeel van zelf klussen is wel dat je meteen resultaat ziet. nu moeten we nog: boven de tegels in keuken witten, de gang witten, behangen bij de vaste trap van de zolder, van gipsblokken kamer maken op zolder(1kant rotzooi en andere kant kamer), plantenbak weg doen in achtertuin en daar ook teras tegels leggen zodat nina alle plaats straks heeft om te fietsen en spelen en dat we het zwembadje kwijt krijgen. Meer elektrisch in de garage maken en de badkamer opnieuw voegen, er is op nina’s kamer houtrot in kozijn gevonden en dat even bij maken. Maar ja ze zeggen met een eigenhuis ben de nooit klaar. Beetje bij beetje komen we er wel. Succes met de badkamer meid!!!Als het straks klaar is ben je super blij en dan kan je er echt van genieten! groetjes chantal

Chantal

Gewijzigd door - minis@12move.nl op 29 Sep 2008 11:23:08