Het is me toch eens wat!
Een tijdje ben ik niet op ikkeben geweest (jullie hebben me vast heeeeeeel erg gemist ) omdat we naar Duitsland gingen op vakantie. Maar we waren na een dag alweer terug omdat het huisje vol met VLOOIEN zat! Aangezien we de hond mee hadden, zat hij er echt helemaal onder! Dan maar direct naar huis, maar je raad het al. Na een dag het huis vol met vlooien! Daar ben je lekker mee!!
Ga je lekker op vakantie omdat we toch wel even op adem moesten komen vanwege de nogal hectische tijd, kom je na een dag alweer thuis en heb je er een kadootje bij gekregen. HET HELE HUIS VOL MET VLOOIEN!! Wij balen! En niet alleen wij, ook Anna. Zij heeft een hele tijd niet kunnen kruipen vanwege de pesticiden die ik gespoten heb.
Maar goed dan kunnen we lekker met het huis bezig. De gevel moest opnieuw ingevoegd worden (maar eerst moet het er nog uit !), de boeiboorden zijn vervangen met Trespa en druk aan het schilderen. Plus alles wat nog op je pad komt. Zoals twee keer per dag het hele huis op de knieën stofzuigen… Ik heb geen kieën meer over!
Dan denk je, we zijn echt druk en er kan niets meer bij!!! Uhuh! Dan heeft de badkamer een lekkage die er in de keuken uit komt! Jippie… Waarschijnlijk heeft de spoelbak van de wc boven al meer dan vijf jaar heeft gelekt en ja, dat komt er een keertje uit! Een heel gesteggel met de verzekering omdat het waterschade is en het eind van het liedje is nu nog steeds niet in zicht!! We zijn er al een maand mee bezig en over twee weken komt er pas een mannetje kijken
! Het is niet te geloven. We zijn er echt zat van! Gelukkig ligt het niet aan de douche (wat we eerst dachten
) maar aan dewc. Die hebben we gelukkig ook beneden!
Jippie…