De dag is nog maar halverwege, maar wat een rotdag heb ik vandaag!!! Ten eerste een zware emo-dag, want ja, het is die tijd van de maand… ten tweede zou ik weer beginnen bij de overblijf als overblijfmoeder… ik had in november besproken met de leidinggevende dat ik om de week op donderdag zou komen. Voor de kerst zijn er eerst 2 tantes overleden, waardoor ik me zo emo voelde dat ik niet naar de overblijf ging, de keer daarop was Lisa echt heel ziek en kon ik dus ook niet. Mijn “vriendin” is dus ook OBM en had dus al geklaagd bij leidinggevende dat ze niet van me op aankon en dat ik thuisbleef voor onzin-dingen… Niet erg dat ze klaagt, maar ze had het ook tegen mij kunnen zeggen!!! Ik zal me voortaan niet meer zo aanstellen als er iemand overlijdt… BAH!!! Van je “vriendin” moet je het hebben…
Wat een rotdag!
Bah, wat een rotstreek zeg, van die “vriendin”. Heb je het er met haar over gehad? Heel veel sterkte vandaag, hopelijk is het snel avond en kan je naar bed.
Groetjes,
M
He, balen zeg! Vandaag maar even niets doen, laat al die anderen maar lekker gaan. Je reageert vandaag toch vanuit je emo-gevoel en dan wordt het er meestal niet beter op.
Over een paar dagen maar eens met je vriendin in gesprek…Niet om het goed te praten, maar als zij een ‘echte’ vriendin is, probeer haar dan (nog) niet in twijfel te trekken. Zij kan niet raden hoe emotioneel je op dit moment bent en wat er allemaal in je om gaat (en dat het de tijd van de maand is… ). Ga over een paar dagen gewoon eens rustig met haar in gesprek en vraag haar na of de verhalen die je via je leidinggevende hoort wel kloppen (misschien verwoord hij/zij het wel veel negatiever naar jou toe dan wat je vriendin heeft gezegd).
Sterkte!
Groetjes Carolien.
Dat is het nadeel, ik “kan” het er niet met haar over hebben, want dan wordt ze boos en alleen zij heeft gelijk, daar ken ik haar dan weer te lang voor… Ik heb haar eigenlijk nooit echt een vriendin gevonden, ze heeft me al zo vaak in de steek gelaten… Een echte vriendin zoekt je op als je in het ziekenhuis ligt en een echte vriendin praat met je of vraagt op zijn minst hoe het met je gaat als je een PND hebt… Maar toch steekt het wel, ik spreek haar iedere dag bij school (haar oudste en Nikki zitten bij elkaar in de klas) en we komen wel bij elkaar op verjaardagen…
Tot overmaat van ramp liep daarnet de douche nog over ook… ik had de wasmachine leeg op 90 graden laten draaien (zoals gelezen in een ander topic ), maar de afvoer zit aangesloten op de afvoer van de douche… bah!!! Straks moet ik ook nog met Nikki naar de tandarts, dus om half 3 uit school halen… Maar Lisa moet dan dus ook mee en die moet ik dan uit bed halen… Die wilde dus in eerste instantie al niet gaan slapen (is al heel de dag jengelig… slaapt ze een keer goed 's nachts grrrr), dus die heeft straks slaap te kort en zal wel lekker vervelend zijn… mijn humeur zal daar niet bij helpen ben ik bang…
Gewijzigd door - yavahn op 11 Jan 2011 14:00:42
Niet leuk Maar ik zou inderdaad nog even een goed gesprek met je vriendin aangaan als je je beter voelt. Want ECHTE vriendinnen gaan zo niet met elkaar om…
Oh tegelijk bericht geplaatst Maar als je het zelf niet voelt als een ECHTE vriendschap, waarom hou je er dan niet gewoon helemaal mee op?
Sterkte!
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
Gewijzigd door - goudvisje20 op 11 Jan 2011 14:01:53
Tja dat klinkt idd niet als een ‘echte’ vriendin… kost je zo alleen maar meer energie dan dat het je ook wat fijns oplevert. Jammer hoe dingen soms lopen he…
Laat dan maar lekker gaan, en probeer je wat minder aan te trekken van wat anderen (deze ‘vriendin’ dus) zeggen, je weet zelf dat je om hele begrijpelijke redenen de overblijf hebt afgezegt.
Ga je maar richten op het doorkomen van deze ongeluksdag…
stap voor stap… je komt m wel weer door, en hopelijk is het morgen allemaal weer wat makkelijker!
Kop op!
Groetjes Carolien
Vervelend dat je zo’n rotdag hebt vandaag. Kan me heel goed voorstellen dat die zogenaamde vriendin van je je erg teleurgesteld heeft. Belachelijk dat ze over jou klaagd en het niet recht in je gezicht durft te zeggen. Geloof niet dat dit dan nog langer een vriendin van me zou zijn.
Sterkte nog de rest van de dag en jij ook bakmama.
Groetjes,
Sandra
Een echte vriendin was het sowieso niet, meer een kennis… het vriendin-zijn had ik allang opgegeven. We gaan 's ochtends bij school altijd weg met een groepje om boodschappen te doen, dus om nou alles af te kappen en evt ruzie te krijgen heb ik ook geen zin in… maar ze krijgt het idd nog wel te horen van me…
sorry hoor maar wat een K** wijf zeg haar dat maar.
een jongedame die ik ken werd door haar “vriendin” gebeld op de dag dat haar oma (tevens haar 2e moeder omdat haar echte moeder niet voor dr kon zorgen wegens een ernstige beperking) begraven werd: ja wanneer kom je nou werken?!!
zij zo: eh mijn oma wordt begraven vandaag dat weet je.
werd die dokus boos en hing op (het is nog vrijwilligerswerk OOK) ook al zo’n waardeloos figuur.
meisie jij stelt je niet aan en zij hoort zeker niet te klagen ook al vind jij dat ze dat wel mag doen maar dan tegen jou.
zelfs dan zou ik haar nog een waardeloze muts vinden zeker als ze vind dat je zeurt als er 2 dierbare zijn overleden. pff
lieve schat jij doet niks mis onthoudt dat goed. bij haar zit er een aardige steek los!
enne de tijd van de maand? haha me 2! alleen heb ik nu geen emo bui maar ik zweet behoorlijk.
de ene mnd heb ik hoofdpijn tijdens “de dagen” de andere mnd ben ik emo tijdens “de dagen” en nu zweet ik… hmm smakelijk
Ik heb haar er dus vandaag op aangesproken en uiteraard had zij er niks mee te maken dat er geklaagd was. Ik heb toen wel duidelijk gezegd dat ik er wel van baalde dat die leidinggevende hun alledrie had genoemd… Ik weet niet zo goed wat ik moet geloven (ze liegt wel vaker, ik grap met een andere vriendin, wél een hele goede, wel eens dat ze Münchhausen by proxy heeft), maar ik heb iig mijn ongenoegen uitgesproken en ik ben er vanaf…