Wat een rappe

Ja jessin kan dus alweer een tijdje zelf zitten, maar meneer wil nu zelfs al steeds gaan staan. Trekt zich op aan de tafel ed. Het mannetje is 7,5 maandjes oud !!! Gaat wel erg snel. Hij kan ook al klap eens in je handjes doen, nu gaat ie steeds klappen en kijkt ie me aan zo van "zing effe mam ", de handjes op het boze bolletje gaat ook, maar de rest is nog effe ver weg voor m whahahaha.

Jeetje ,dat is wel vroeg!!!
Leuk hoor!!
Schattig is dat, dat handje klappen.

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

VLOTTE VENT!!
MAAR WEL LEUK HOOR!!
LIEV GROET VAN jANNEKE EN HANNAH

Trouwens… het kindje van mijn zwager kon met 10 maand!!! al lopen, helemaal los en vliegensvlug!!

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

Pffffff snel hoor, dat kun je toch niet meer bijbenen ? OOOO hoop dat Jessin nog eventjes geduld heeft.

Zooooo, vlotte boef hoor!
Knappe jongen Jessin! (hij wil natuurlijk indruk maken op Kaya )
Lijkt wel of heel veel kindjes tegenwoordig zo vlot zijn, ik hoor het steeds vaker tenminste…

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Ja joh, daar had ik geeneens aan gedacht dat ie misschien indruk wil maken op Kaya. Tja hij moet de concurretiestrijd met Cassie voeren om dr. Hmmmmm nu snap ik m whahahahaa

Zo das lekker vlot!!!
zelf liep ik los met 9 maand dus alles is mogelijk.

Kom op jessin! laat mama verstelt staan!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

hehe flinke kerel is dat he!
het is wel leuk dat hij al handjeklap kan doen, ik verlang er ook al naar!

groetjes van Samya ,mama van Alyssa

zoooo jessin, jij bent al knap zeg.
hij nis maar 1 weekje ouder dan diantha, maar dat doet ze allemaal nog niet hoor.
wel zitten natuurlijk, maar trekt nog niet op{gelukkig?}
wel kruipt ze bijna, en ze zwaait!!
klap eens in je handjes herkent ze wel, lacht erbij, maar doet het nog niet zelf!!
knappe jongen hoor!!!

Groetjes Christa, mama van

Jeetje zeg wat knap en snel.
Al klappen in de handjes, Dianthha en Ruben al los zitten, zwaaien.

Nou dat doet die van mij echt niet hoor.
Zwaaien oefenen we en als je klapt moet ze lachen. Klappen op de tafel, dat kan ze als de beste.

Tessie

quote:
Al klappen in de handjes, Dianthha en Ruben al los zitten, zwaaien. Nou dat doet die van mij echt niet hoor. Zwaaien oefenen we en als je klapt moet ze lachen.

Met zwaaien zijn wij ook bezig, maar hij vind het wel grappig maar doet het nog niet zelf.
En hij moet altijd zo lachen om het liedje klap eens in je handjes, hoe sagga hij ook is.
Maar meedoen dat snap ie nog niet helemaal.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Ach wat goed zeg!!

Robin deed dat op het boze bolletje pas een maand of 3 geleden (was hij net 1), die vind het allemaal wel best!
Ik hoop voor je dat het lopen nog eeeven op zich laat wchten!!!

Groetjes Charon,
mama van:
Thomas (3)
en Robin (1)

Wauw wat goed Jessin.
Nou mamma het hek is van de dam!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

Wauw zeg wat een vlotte vent heb jij Astrid
Wel super om te zien die ontwikkelingen die ze doormaken
Jessin Goed zo maar ook niet te snel hoor je bent nog klein en mama wil jou best dragen

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

oh jessin wat ben je vlug in al die dingen.
ga zo door.

katinka