Wat een rampen over de wereld!

Raar volkje die jappaners…

Groetjes,

Michèle

Best hyperbeleefd al die regeltjes maar die Japanners ergeren zich dus per definitie aan mensen uit andere culturen, want alles wat wij doen is onbeschoft.

Ik ben verkouden, heb me de hele week al suf gesnotterd en gesnoten. Hoe had ik dat moeten doen met Japanners in de buurt? Dan had ik mijn neus niet mogen snuiten in hun bijzijn!

En voor elke kamer in huis hebben ze zo ongeveer andere slippertjes, want schoenen in huis,…brrrrrrrrrrrrrrrr…

Gekke mutskes zijn het. Maar dan nog, ook al zijn het nog zulke gekke mutskes, het blijft natuurlijk tragisch wat daar op dit moment gebeurt. Vreselijk al dat leed wat die mensen overkomt.

Groetekes, Sje

De mannen zijn varkens. Ik werkte voor een off shore bedrijf en we hebben arabieren en japaners als klant. De arabieren die gaven je an nog wel een hand, maar bemoeide zich niet met je, je bent immers een vrouw en secretaresse, dus niet intersant. De japaners geven je echt geen hand en kijken alleen naar je in een perverse manga achtige manier. En ze behandelen je echt of je een gebruiksvoorwerp bent. en die mannetjes zijn net zo groot of kleiner dan ik ben.

Maar wat je zegt het blijft verschrikkelijk wat er nu gebeurd.

Groetjes,

Michèle

oooh wat verschrikkelijk… Ik heb vanochtend even voor de tv gezeten en de kerncentrale is ontploft!! Ze hebben nu al in een straal van 20 km alles en iedereen geevacueerd…
Gelukkig is de schade van de Tsunami voor andere landen meegevallen en zijn er tot nu toe nog geen berichten van verdere schade.

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Al deze rampen zijn tekenen van de eindtijd, ze staan allemaal in de bijbel genoemd. Jezus komt terug, alleen niemand weet wanneer.

Nou ik denk er met dit soort dingen ook vaak aan inderdaad, zou het?

Nou ja voorlopig zou het alleen het einde van Japan zijn zoals we het kennen.

Groetjes,

Michèle

nouja er is al heel lang bekend (er zijn zelfs films over gemaakt: 2012 doomsday oid en nog meer van dat soort films) dat er iets ging gebeuren. ook voorspellingen waren gedaan. ik heb niks gehoord over jezus want vind niet echt dat dit met jezus te maken heeft lijkt me eerder duivelswerk
even serieus ik ben heel erg van mening dat je op de feiten af moet gaan.
kijk maar is vaker discovery daar wordt verteld hoe de aarde ontstond enzo en dat het al vaker opnieuw is begonnen…het leven. dat is wat ik denk wat terzijnertijd ook gaat gebeuren… ik vind die onderzoeken heel logisch klinken.
wel eng… maar ik denk niet dat wij het einde van de wereld meemaken en ik hoop ook onze kinderen en eventuele kleinkinderen niet. maargoed dat hebben we helaas niet voor het zeggen.

Ik denk dat we nu even verstandig moeten zijn dames en voordat er verhittingen komen we even geen discussie moeten starten over of het het einde van de wereld is in welke vorm of op welke manier dat dan ook is. We hebben daar allemaal onze eigen meningen en ideen over en dat kunnen we op deze manier het beste zo respecteren.

Het is al erg genoeg voor de mensen daar en de familie die ze over de rest van de wereld hebben die niet weten of ze veilig zijn. 10.000 doden en oplopend is gewoon erg veel en verschrikkelijk voor een land.

Groetjes,

Michèle

Och het was ook niet mn bedoeling om een verhitte discussie op te starten hoor )

En dan nog… we zijn toch allemaal volwassen en kunnen elkaar toch ook in onze waarde laten tijdens een discussie?

Pfff jeetje mina, de rest van de kernreactor staat ook op ontploffen… Het gaat nog wel even door zo te horen…

@ mamajob ben ik ook helemaal van overtuigd, maar geloof en politiek kunnen soms het mindere van iemand naar boven halen

Groetjes,

Michèle

@Michele: Nou ik geloof wel in bepaalde opzichten hoor, maar wat ze op discovery laten zien is echt geen onzin. ik geloof beide kanten.
ik denk dat je het verkeerd begreep want hier is absoluut geen discussie hoor

ik zat me net te bedenken… hoeveel lichamen er NIET gevonden worden… ja die gaan rotten… dus komen er een hoop ziektes vrij… dus nog meer doden. jee het is echt niet alleen het water en de kerncentrale waaronder mensen meteen sterven maar wat denk je van daarna.
ik zag net beelden van hoe het was en hoe het nu is… vreselijk gewoon!
ik vind het echt zo erg ik zag ook een paar kinderen die onder het puin werden gehaald… een man die uit de zee werd gered en een man die van het dak werd gehaald.
vreselijk ik heb hier geen woorden voor, ik kan hier gewoon boos over worden maar ik weet niet op wie

Ja de rampen zijn geweest en zijn over, maar de ergste dingen komen gewoon nu nog…
Vreselijk!! De kerncentrale is nu inderdaad helemaal ontploft! Ze hebben er ook maar liefst 55 in Japan!!!
In Nederland hebben we maar 1 echte kerncentrale en 5 gebouwen die er op lijken.
Erg toch…
Er is ook nog een vulkaan actief geworden…
Jeetje al die dode mensen die zomaar op de kust aanspoelen… Vreselijk…
En het blijven er maar meer en meer worden… Zo erg…

quote:
@Michele: Nou ik geloof wel in bepaalde opzichten hoor, maar wat ze op discovery laten zien is echt geen onzin. ik geloof beide kanten. ik denk dat je het verkeerd begreep want hier is absoluut geen discussie hoor

Nog niet inge dat probeer ik ook te voorkomen.

Wij hebben net bericht dat het kantoor van een klant helemaal weg is. De werknemers zijn in orde maar daar is ook alles mee gezegd.

Groetjes,

Michèle

Ik geloof ook zeker beide kanten hoor !!
En dit is ook niet het werk van God, idd van de duivel, maar daar zit een hele uitleg aan vast.

De aarde is in handen van Satan ( duivel), nu op dit moment, of eigenlijk nog niet, maar dat doet er even niet toe.
God staat toe dat dit gebeurd, en nee daar begrijp ik ook niets van.
God heeft de aarde en de mens zo niet gemaakt, de mens is in de hof van Eden verleid door Satan en zo tot zonde gevallen, ze moesten toen ook uit de hof.
God heeft toen zijn zoon Jezus naar de aarde gestuurd om voor onze zonden aan het kruis te sterven.
Daardoor kunnen we weer bij God komen.
Jezus is na 3 dagen opgestaan uit de dood en naar de hemel gegaan, terug naar Zijn Vader.
Maar Hij heeft beloofd terug te komen, en dan Zijn gemeente ( christenen) op te halen en mee te nemen naar de hemel.
Dan komt de antichrist ( Satan) en mag op aarde zijn gang gaan en geloof me dat wordt geen fijne tijd voor de mensen die zijn achter gebleven, maar niet voor lang, uiteindelijk wordt Satan door God weer overwonnen en in de diepste put gegooid, of in het vuur, in elk geval voor altijd verslaan en zijn volk ( niet christenen) met hem.
Al deze rampen zijn letterlijk te lezen in de bijbel en kondigen de wederkomst van Jezus aan, zoals voorspeld.

Nou ja heel verhaal, ik hoop dat ik het juist en begrijpelijk heb neergetypt.
Het klinkt allemaal heel sprookjesachtig en sience fictionverhaal, maar het is waar.
Ik ben christen en ga dus mee als Hij weerkomt, zorg ervoor dat je niet achterblijft en ga je verdiepen in wat Jezus voor je gedaan heeft, blijf niet achter als Hij terugkomt, de tijd is nog maar kort waarschijnlijk.

Dit gaat me gewoon aan het hart, ik hoop dat jullie me nu niet zoen als 1 of andere Jezusfreak die jullie probeert te bekeren.

@ mammajob, maar hoe zit het dan met mensen zoals ik. Die niet gedoopt zijn, niet naar de kerk gaan, maar ook niet in zonde leven zeg maar. Ik bedoel ik probeer mijn leven goed in te richten, heb zeer veel respect voor de natuur, mens en dier en behandel andere zoals ik behandeld wil worden. Waar horen mensen zoals ik dan bij?

Groetjes,

Michèle

@ Michele, ik weet het wel maar moet er even overnadenken hoe ik dat verwoord, heb 2 kids om me heen dus ik heb er nu even de rust niet voor.
Ik post vanavond nog ff, want moet zo weg.