Wat een heel gezellig onverwachts verassingavondje moest worden, werd een heel verdrietig avondje…
Ik stond met Joey samen te douchen, toen ik besloot hem eens lekker te verwennen. Papa had gebakjes gekocht voor ons, en ik beloofde Joey dat hij nog mee mocht naar beneden om een klein feestje te vieren Hij was helemaal gelukkig en zat echt te genieten van zijn kopje thee en gebakje
Hij wou oma even bellen om te zeggen dat we een feestje hadden en toen hij de telefoon weer aan mij gaf dook hij enthousiast op de bank, maar viel er af met zijn voorhoofd keihard tegen de rand van de tafel! Binnen no time zat er een dik blauw ei op zijn hoofd en hij was ontroostbaar… Het arme ventje, vond het zo zielig…
Ik heb het gelijk gekoeld met een koud lapje en er een laagje blauweplekkenzalf op gesmeerd. Na een uurtje snikken op mijn schoot werd hij weer rustig en zei met een zielig stemmetje dat hij het wel een pechfeestje vond
We gaan het dit weekend maar weer over doen, en hopelijk gebeuren er dan geen ongelukjes!
Groetjes Anouk